Toepasselijke naam welquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.
Ik heb wel het idee dat deze discussie een heleboel gevoelige snaren raakt. Niet specifiek bij jou.
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal wel lekker, sommige zijn in het begin té lekker, dat je zo je best moet doen om het lang vol te houden. Maar dat went vrij snel. Wel ken ik twee dames die na heel behoorlijk lang neuken dan opeens nog eens een heel stuk weker werden, dat je denkt van, als ik zou willen plompzakken is dit het moment. Herkent iemand dat?
Maar komt dat dan bij jou ook zo plotseling, is dat iets wat na een orgasmetje tussendoor komt of zo? Want voor mij voelt dat niet als gewoon nog wat natter en opener, maar alsof er toch nog een of ander spiertje ineens volledig ontspant en het daardoor een grote plumpudding wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
Herkenbaar, heb ik ook en maak ik me ook wel eens druk om. Al moet ik zeggen dat ik idd vrijwel nooit heb ervaren dat de man in kwestie niet meer in me kon komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
Meestal na een heftig orgasme.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar komt dat dan bij jou ook zo plotseling, is dat iets wat na een orgasmetje tussendoor komt of zo? Want voor mij voelt dat niet als gewoon nog wat natter en opener, maar alsof er toch nog een of ander spiertje ineens volledig ontspant en het daardoor een grote plumpudding wordt.
Ik vind het wel lekker, maar dat is meer omdat ik lang neuken lekker vindt maar daarvoor mijn orgasme moet tegenhouden. En dan valt er opeens wat wrijving weg en dan kan het verstand wel op nul, dat is ook wel eens leuk.
Heb ik soms na lang neuken en vooral na wat stevige (vaginale) orgasme's, dan voelt het echt heel wijdt. Maakte me daar jaren geleden weleens zorgen over, maar aangezien zowel mijn eigen partner als anderen nooit geklaagd hebben(en ook op directe vragen nooit gezegd hebben dat dat "minder" zou zijn) maak ik me daar geen zorgen om. Kan wel zijn dat ik zelf liever over ga op anaal daarna voor wat extra frictie, maar dat wil mijn partner niet altijd dan, of hij wil weer terug na een korte tijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal wel lekker, sommige zijn in het begin té lekker, dat je zo je best moet doen om het lang vol te houden. Maar dat went vrij snel. Wel ken ik twee dames die na heel behoorlijk lang neuken dan opeens nog eens een heel stuk weker werden, dat je denkt van, als ik zou willen plompzakken is dit het moment. Herkent iemand dat?
Dat kan best hoor, maar het waren allebei vrouwen die mij niet echt deelgenoot maakten van het moment van hun orgasmes. Dus ook niet fysiek, zoals je bij sommigen het onmiskenbaar voelt door contracties of het duidelijk te zien of te horen is, waren zij allebei binnenvetters zeg maar. Wel duidelijk genietend maar niet dat je het verloop van het genot ook kunt volgen. Ik vraag daar ook nooit zo naar, ik ben best verbaal en wil overal wel over praten en alles vragen, maar het moet geen controlemomentje worden.quote:
Volgens mijn vriend is het bij mij overduidelijk wanneer ik een orgasme krijg en heb, zeker als het een heftige is ben ik gewoon even echt van de wereld zeg maar, daarnaast kan hij het voelen, dan spant alles extra aan van binnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, maar het waren allebei vrouwen die mij niet echt deelgenoot maakten van het moment van hun orgasmes. Dus ook niet fysiek, zoals je bij sommigen het onmiskenbaar voelt door contracties of het duidelijk te zien of te horen is, waren zij allebei binnenvetters zeg maar. Wel duidelijk genietend maar niet dat je het verloop van het genot ook kunt volgen. Ik vraag daar ook nooit zo naar, ik ben best verbaal en wil overal wel over praten en alles vragen, maar het moet geen controlemomentje worden.
Zou je daarin verschillende types hebben? Dus dat er bepaalde patronen in zitten, en dat bepaalde fysieke reacties gepaard gaan met bepaalde andere fysieke reacties terwijl andere vrouwen dan weer schokkend en samentrekkend klaarkomen en dat dan ook vanzelf meer laten merken, en daarna is het afgelopen en kunnen ze niks meer hebben, zeker niet dat ik het verstand op nul zet en nog even flink tekeer ga?
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen, de een komt overduidelijk stuiptrekkend klaar en kan gewoon door, de ander komt stilletjes klaar en kan niets meer hebben en andersom en alles daartussen in.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, maar het waren allebei vrouwen die mij niet echt deelgenoot maakten van het moment van hun orgasmes. Dus ook niet fysiek, zoals je bij sommigen het onmiskenbaar voelt door contracties of het duidelijk te zien of te horen is, waren zij allebei binnenvetters zeg maar. Wel duidelijk genietend maar niet dat je het verloop van het genot ook kunt volgen. Ik vraag daar ook nooit zo naar, ik ben best verbaal en wil overal wel over praten en alles vragen, maar het moet geen controlemomentje worden.
Zou je daarin verschillende types hebben? Dus dat er bepaalde patronen in zitten, en dat bepaalde fysieke reacties gepaard gaan met bepaalde andere fysieke reacties terwijl andere vrouwen dan weer schokkend en samentrekkend klaarkomen en dat dan ook vanzelf meer laten merken, en daarna is het afgelopen en kunnen ze niks meer hebben, zeker niet dat ik het verstand op nul zet en nog even flink tekeer ga?
Iedereen is ook anders en dat is natuurlijk leuk, en mijn 'sample' is niet groot genoeg om tot significante correlaties te komen, maar ik zie toch wel patronen. Als je zo'n vrouw hebt die je lul er bijna afknijpt dan is het daarna meestal wel helemaal gebeurd. Veel te gevoelig voor meer dan de allerlichtste aanraking, of gewoon klaar maar in ieder geval zonder die verweking waar je dan hard tegenin moet neuken. En van die vrouwen die van het ene orgasmetje in het andere rollen afgewisseld met grotere krijg ik meestal niet zo duidelijk mee wat er allemaal in hun lichaam omgaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend is het bij mij overduidelijk wanneer ik een orgasme krijg en heb, zeker als het een heftige is ben ik gewoon even echt van de wereld zeg maar, daarnaast kan hij het voelen, dan spant alles extra aan van binnen.
Maar soms heb ik ook andere "rare" dingen, zoals mijn benen die oncontroleerbaar beginnen te trillen of er komt gewoon extra vocht mee als ik een orgasme heb
En ik ben redelijk vocaal aangelegd.
Dus tja, ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, ik herken het in ieder geval niet.
Ook daar zitten volgens mij wel patronen in. Mannen die neigen naar snel klaarkomen neigen vaak naar snel weer paraat staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:26 schreef erodome het volgende:
Net zoals bij mannen, bij de een voel je overduidelijk een orgasme, bij de ander merk je niets. De een kan zo doorneuken, de ander heeft echt een half uur nodig voordat er misschien weer wat kan gebeuren, dat hangt ook niet samen met of het duidelijk voelbaar is of niet.
Grote dildo naast het bedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik soms na lang neuken en vooral na wat stevige (vaginale) orgasme's, dan voelt het echt heel wijdt. Maakte me daar jaren geleden weleens zorgen over, maar aangezien zowel mijn eigen partner als anderen nooit geklaagd hebben(en ook op directe vragen nooit gezegd hebben dat dat "minder" zou zijn) maak ik me daar geen zorgen om. Kan wel zijn dat ik zelf liever over ga op anaal daarna voor wat extra frictie, maar dat wil mijn partner niet altijd dan, of hij wil weer terug na een korte tijd.
Kan wel aanspannen als ik wil trouwens, maar daar heb ik niet altijd zin in, gewoon gedachteloos bezig zijn is ook wel prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere kut is hetzelfde? Dan moet je toch wat beter opletten als je down under gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Ik denk ook dat een penis meer gespreksstof met zich mee brengt aangezien ze nogal van maat en dikte kunnen verschillen.
Een vagina is gewoon .... een vagina
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een te wijde vagina.
Wel van te natte of droge vagina's.Te nat? Is dat net zoiets als een te harde erectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |