SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festival Agenda 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle festivals van A tot ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene festival sites:
http://www.festivalinfo.nl
http://www.efestivals.co.uk/
http://www.counterculture.nl
http://www.virtualfestivals.com/latest/news
http://festileaks.com/
Deze OP is samengesteld door Dark_Angelus & indiaantje89
[ Bericht 8% gewijzigd door Bosbeetle op 24-02-2014 11:52:16 ]![]()
Nu met nieuwe OP.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Mijn dank aan Bosbeetle.
The Cat Empire staat op North Sea Jazz.
Enbron. festivalinfoquote:Eels, Mighty Oaks en meer naar Naked Song
Vandaag is de organisatie van het grootste singer-songwriter festival met de eerste namen naar buiten gekomen. Zo zullen Eels, Lewis Watson, Rue Royale, Michael Prins en Mighty Oaks van de partij zijn.
Het concert van Eels is echter een plusconcert. Dat wil zeggen dat er een extra ticket aangeschaft moet worden waarbij er 10 euro bovenop de reguliere ticketprijs komt.
Naked Song vindt plaats op zaterdag 28 juni in het Muziekgebouw in Eindhoven. Informatie over de ticketprijzen en de voorverkoop zijn tot op heden nog niet bekend. Binnenkort zal de organisatie niet alleen hierover meer duidelijkheid brengen, maar zullen zij ook meer acts voor het festival bekend maken.![]()
Wordt een mooie nieuwe dingen week
En, moet ik nog wat posters in de OP kieperen? DM/PM me even dan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik zie Retropop (Emmen, 7 juni) nog niet in de OP staan trouwens
http://www.retropop.nl/programma.htm
Mainstage
• Simple Minds
• Level 42
• Golden Earring
• De Kast
• ????
Nederpopstage
• New Adventures
• Drukwerk
• Toontje Lager
• Kayak
• Jazzpolitie/SplitsingRobert Moog died for our synths![]()
Lowlands? Het is tenslotte 3FM presents Lowlands week dus daar mogen wel paar naampjes van af.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wordt een mooie nieuwe dingen week
En eens kijken waar Pinkpop deze week mee naar buiten komt.Overigens gaat Pinkpop stoppen met het verkopen van hun hardcopy kaarten:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)aartje-verleden-tijd![]()
Op zich wel jammer, ik vind 'echte' kaarten wel een stuk meer sfeer hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Overigens gaat Pinkpop stoppen met het verkopen van hun hardcopy kaarten:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)aartje-verleden-tijdJe kunt full-color er alles opdrukken wat je wilt behalve een bar-code?quote:De charme van het ouderwetse gekleurde kaartje is daarmee verleden tijd. Volgens Pinkpopbaas Jan Smeets verdwijnen de full-color kaarten omdat daar geen barcode op kan worden gedrukt.als ze nu gewoon zeggen dat het te duur is vergeleken bij online verkoop...
Dat 'nieuwe' systeem werkt toch al jaren?quote:Platenzaken en andere verkopers vinden het vanuit nostalgisch oogpunt jammer dat de ouderwetse kaarten verdwijnen. Ze zijn benieuwd hoe het nieuwe verkoopsysteem werkt.Robert Moog died for our synths![]()
Eerste helft van Maart dacht ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:33 schreef Bronson het volgende:
Wanneer wordt normaal gesproken de line-up van Pukkelpop bekend?![]()
Rock am Ring verhoogt per 1 maart de ticketprijs, zal wel gepaard gaan met het bekend maken van de rest van de line-up, ook interessant voor Pinkpop, of Fortarock, voor zover die laatste niet al compleet is.![]()
Afrojack, Avicii en Knife Party staan op eerste editie van skycityfestival.
HUP
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Epica 8 juni. Pinkpop.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
Chef Special & Boxer Rebellion erbij voor Pinkpop. (Zondag)[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wat een matige line-up zeg. Paar jaar geleden zag dit er nog altijd uit als een mooi festival.quote:![]()
quote:Vanaf vandaag is er nog een hele lijst namen toegevoegd aan de line-up van het Download Festival 2014. Zo zullen Bring Me The Horizon, Within' Temptation, Behemoth en Twisted Sister ook op het podium te zien zijn. Naast deze grote namen zijn er nog een aantal anderen die ook vanaf vandaag op de poster van het festival zijn verschenen. Sepultura, Fozzy, The Dan Reed Network, Skillet, Tyketto, Winger, We Came As Romans, Cage The Gods, Zebrahead, Twenty One Pilots, Skyharbor, The Howling, Zoax, Press to Meco, Collibus, Reignwolf, Radkey, Bad Touch en Monuments zullen ook allemaal hun opwachting maken.
Tot slot is ook bekend geworden dat de band Trivium op de zondag headliner van het tweede podium zal zijn in plaats van het kleinere Redbull podium.
Download vindt plaats van 13 tot en met 15 juni in Donington Park in Engeland. Eerder werd onder andere al bekend dat Linkin Park, Avenged Sevenfold en Aerosmith het festival dit jaar zullen headlinen.
Blijf het knap vinden wat Within Temptation doet in het buitenland.![]()
Mainstage, keurig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Oud nieuws natuurlijk maar Rolling Stones op Pinkpop. Aldus een Giel die z'n waffel niet kon houden, verwachting is dat het pas met de conference naar buiten komt of anders via stones zelf.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nieuwe namen Rock Am Ring:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door indiaantje89 op 26-02-2014 16:12:57 ]![]()
Geen festival, wel interessant.http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Dome-gespeeld-.htmlquote:John van Luijn: "Joy Division had nu ook in Ziggo Dome gespeeld"
Melkweg-programmeur over urban-avonden, gesubsidieerd toneel, TivoliVredenburg en de crisis
John van Luijn is al 26 jaar programmeur bij de Melkweg, een van de belangrijkste zalen van het Nederlandse clubcircuit. Hij heeft het allemaal zien gebeuren. De kraaktijd, de professionalisering in de jaren negentig, schaalvergroting in de jaren nul. Aan wie moeten we anders vragen naar de belangrijkste ontwikkelingen bij de Nederlandse podia? "Of het een goede tijd is voor het Nederlandse clubcircuit? Ik denk het eerlijk gezegd niet."
Smsje. "Eikel". Het is vier uur 's nachts en John van Luijn heeft het prikkelende artikel over de Melkweg gelezen dat twee weken daarvoor op 3voor12 verscheen. Hij was op vakantie, verklaart hij een dag later, vandaar dat zijn reactie een beetje laat was. Ja, geeft hij toe, hij heeft gelachen om een paar rake punten uit het artikel, maar er stond ook heel wat in dat hij belachelijk vond. Het hek tussen de twee zalen bijvoorbeeld, denk je echt dat dat weg kan? In veel gevallen heeft de zaal daar zelf niet eens iets over te vinden, het moet gewoon dicht. Typisch voor veel media: er wordt maar wat geroepen, zonder kennis van zaken. "Ik sprak vandaag nog iemand die er niets van begreep dat ik met jou ga praten. Wat, die idioot die al die achterlijke stukjes schrijft? En dat was nog maar een gematigde reactie."
"We hebben fucking meer dan 400.000 bezoekers per jaar"
John van Luijn, net zolang als hij programmeur is bij de Melkweg is hij al een van de grootste 'characters' uit de Nederlandse muziekindustrie. Hij is vanaf moment nul betrokken bij Lowlands en heeft goede connecties bij de top van het livecircuit. En hij heeft een mening, die niet zelden anders is dan de gangbare. Als iedereen naar links kijkt, kijkt Van Luijn graag naar rechts. "Weet je, ik heb eigenlijk niet zoveel met ontwikkelingen. Soms krijg je dit, dan neemt weer dat de overhand, maar in meer of mindere mate is het altijd hetzelfde."
2013 was een goed jaar voor de Melkweg, stelt Van Luijn. Beter dan 2012, dat dan weer ietsje slechter was dan 2011. Gouden jaren waren er eind jaren nul, maar Van Luijn zag dat als een vorm van hoogconjunctuur, zegt hij, een natuurlijk golfbeweging. Crisis? Niet echt. Dat Het Parool eerder dit jaar kopte dat het 'te rustig' is in de Melkweg, werpt hij dan ook verre van zich. "We hebben fucking meer dan 400.000 bezoekers per jaar, als podium sta je dan zo'n beetje in de top drie in Nederland. Hoe kun je dan met je volle verstand schrijven: het is te rustig. Dat moet je eens laten lezen aan het Paard of aan de Effenaar. Er komen heel veel mensen naar de Melkweg."
"Je krijgt ook geen subsidie als je in een broodfabriek staat"
Er is wel iets anders aan de hand: de Melkweg is behoorlijk gekort op zijn gemeentesubsidie, en zag ook nog eens de huur omhoog gegaan. "Buitenproportioneel omhoog, wel te verstaan. De huur is inmiddels hoger dan de subsidie. We moeten nu dus eigenlijk de gemeente betalen om door te gaan. Het is te vroeg om te zeggen of dat een probleem is. Wel is er de noodzaak om de plussen en de minnen tegen het licht te houden." Dat is op zich helemaal niet zo'n ramp, vindt Van Luijn. Want wat komt er onder druk te staan? De producties waar eigenlijk toch niemand op zat te wachten. "Je kunt van subsidie moderne dansvoorstellingen organiseren voor 25 broers en zussen van de dansers. Leuk, zolang het kan hoor je me er niet over."
Het is een van de stokpaardjes van Van Luijn: subsidie levert zelden iets goeds op. Hij bekijkt popmuziek liefst vanuit een arbeidersperspectief. "Je krijgt ook geen subsidie als je in een broodfabriek staat. Gewoon werken en je brood verkopen, daarna krijg je je geld. Muziek is een uit de hand gelopen hobby, waarvoor men vroeg of laat meent recht te hebben op geld. Als dat niet uit de markt komt, dan moet er subsidie komen. Het is bijvoorbeeld kwalijk dat het Holland Festival zoveel subsidie krijgt dat ze veel te veel geld kunnen bieden voor pop-acts. Zo ontstaat marktvervalsing. De club verliest een show, en de manager aan de andere kant van de oceaan denkt dat ie jarenlang te weinig gekregen heeft. Buma doet het ook: zij stelen geld van de clubs, dat ze zogenaamd niet allemaal legaal kunnen doorsluizen. Nadat ze er eerst zelf auto's en huizen van gekocht hebben, gaan ze zelf feestjes als Buma Rotterdam Beats organiseren. Ik noem dat gelegaliseerde mafiatrucjes."
"De Rabozaal is eigenlijk een oefenruimte van veertig miljoen voor overgesubsidieerd toneel"
Met die hard-werken-mentaliteit houdt Van Luijn het al heel wat jaren vol. Zijn standpunt: popmuziek moet zoveel mogelijk zonder subsidie bestaan. Dat de gemeente Amsterdam subsidie als water pompt in met name de hogere kunsten is hem een doorn in het oog. Het is ook de reden dat hij die prachtige nieuwe Rabozaal maar zelden kan gebruiken voor een popshow, iets wat oorspronkelijk wel het idee was. "Het is eigenlijk een oefenruimte van veertig miljoen voor overgesubsidieerd toneel", legt hij uit. "Wij kunnen hem op vier willekeurige dagen in de maand gebruiken, de rest van de tijd zijn er voorstellingen en wordt er gerepeteerd. Soms staat er alleen maar decor. Het is een soort roulette wanneer we er wel in kunnen, en in de praktijk komt het nooit uit. Zonde, want de Rabozaal is groter dan de Max en Paradiso, de grootste zaal van het Amsterdamse clubcircuit."
Wat dat betreft kijkt hij met voorzichtige bewondering naar het nieuw te openen TivoliVredenburg in zijn thuisstad Utrecht. Dat heeft straks een grotere zaal, die bovendien ook nog eens goed in elkaar zit. "Ik vind het leuk dat er in Utrecht iets ontstaat dat misschien wel HET podium van Nederland kan worden. Je moet er nu alleen nog uit zien te raggen dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is en je daar moet spelen. Eigenlijk is de Randstad de hoofdstad van Nederland, veel media woont in Utrecht, de stad ligt in het midden van het land. En als je er dan ook nog eens meer geld kunt verdienen. Natuurlijk moet de zaal ook nog gaan ademen, maar ik heb er vertrouwen in dat de Tivoli-staf dat kan."
"25 Nederlandse acts dragen het clubcircuit"
Dat 013 eieren voor zijn geld kiest en uitbreidt naar een capaciteit van 3.000 mensen, snapt Van Luijn wel. "Ik moest eerst heel hard lachen, toen ik het hoorde. Maar zo dom is het eigenlijk ook weer niet. Al die shows gaan ze daar kwijt raken, het enige wat ze kunnen doen is groter worden en tegen de HMH op, met België als achterland." Dat is een gok, en als het niet lukt, heeft 013 volgens Van Luijn een probleem, zoals veel zalen in Nederland dat hebben. "Je zag op een gegeven moment een grootheidswaan bij veel gemeentebesturen. Iedere middelgrote provinciestad moest een poppodium met een grote zaal, die nu vaak leeg staat. Wie moeten er optreden? Ik vind De Dijk een supersympathieke band, maar je kunt niet van ze verwachten dat ze in hun eentje het hele popcircuit in leven houden. Er zijn nu zo'n 25 Nederlandse acts die de podia vullen, met af en toe een buitenlandse act erbij. Dat is een vrij magere basis."
De Melkweg is natuurlijk een ander verhaal. Het podium hoort bij de kroonjuwelen van de Amsterdamse muziekwereld, en veel internationale acts nemen de zaal volstrekt serieus. Zoals 3voor12 eerder opmerkte, kleven er wel wat probleempjes aan de zaal. Zo is het niet bepaald makkelijk om grote publieksstromen te verwerken bij de ingang, en zit de zaal soms te vol om goed te kunnen genieten van een show. Al weerspreekt Van Luijn dat. "Dat komt eigenlijk zelden voor. Je ziet het vooral bij concerten waar de media massaal naartoe wil. De 'je moet er bij zijn' concerten. Ineens probeert iedereen zich dan koste wat kost gratis naar binnen te wurmen, om vervolgens achterin de zaal te gaan staan ouwehoeren en de boel te blokkeren. Ik denk vaak: laat die lui lekker buiten staan."
"Jullie zijn heel erg voor Best Kept Secret, maar waren jullie ook voor de Duitse inval in 1940?"
Natuurlijk gaat er ook veel goed in de Melkweg. De wekelijkse urbanavond Encore bijvoorbeeld. Het is zelden een poppodium gelukt om zo'n avond te laten slagen. "Het is nog nooit gelukt", zegt Van Luijn. "Een hoop organisatoren in het verleden waren meer bezig met geld schrapen dan bezig te zijn met de behoeftes van het publiek. Zalen hebben het urbanpubliek ook enigszins onderschat. Het vergt een iets andere benadering, het vraagt portiers die er zin in hebben. De jongens die Encore neerzetten willen elke week een aanzienlijk bedrag uitgeven aan promotie en aankleding. Bij een van de eerste edities deelden ze badslippers uit aan meisjes die de hele avond op hoge hakken hadden gelopen en met zere voeten naar huis gingen. Dat zijn speciale dingen, en het publiek merkt dat die jongens niet bezig zijn om zoveel mogelijk geld te verdienen. Je zag trouwens ook dat de kwaliteit van de inhoud jarenlang slecht was. Dj's liepen alles illegaal te downloaden met een kwaliteit van 98 kbps, met werkelijk vreselijk slecht geluid als gevolg. Dat was over de hele linie zo, maar in dat genre heel extreem. Dat is gelukkig weer beter geworden. Wat betreft hiphop live-acts: de Nederlandse scene heeft duidelijk gekozen voor meer entertainment en meer kwaliteit, terwijl veel Amerikaanse acts live nog altijd flinterdun zijn. Ik zie ook liever The Opposites dan Mos Def. Terwijl als je puur gaat kijken naar de kwaliteit van hun tracks, dan heeft Mos Def er ook wel een paar."
Die eerder genoemde schaalvergroting heeft ook voordelen. De poppodia zijn geen cultureel correcte alternatieve bolwerken meer, iets wat Van Luijn alleen maar kan toejuichen. En de professionele grote zalen trekken zowel publiek als bands. Neem de Ziggo Dome, waar zeker vier keer zoveel shows staan als vroeger in Ahoy. "Maar iedere act met meer dan twee hersencellen wil natuurlijk ook liever in een concertzaal staan dan in een wielerstadion. Acts die eerst Nederland oversloegen, komen nu wel. Je ziet ook dat door het internet bands veel sneller groot worden, en net zo snel weer in elkaar klappen. Er komen nu soms 10.000 mensen op een act af die vroeger op 1.000 bleef steken. Als Joy Division nu had bestaan, hadden ze ook in de Ziggo gespeeld. Indertijd kwam er 400 man op af. Moderne bands speelden zelden voor een groot publiek. In Ahoy speelden de symforeuzen: Yes, Jethro Tull, Rush, de rockfossielen."
Nog iets dat anders is dan pakweg vijftien jaar geleden: er zijn in Nederland veel meer boekingskantoren die er toe doen. Sprak men eind jaren negentig nog van een Mojopolie, nu zijn ook onder meer Friendly Fire, Greenhouse Talent, Double Vee relevante spelers. Van Luijn zegt daar niets tegen te hebben, maar waakt ook voor hosannageluiden. "Jullie zijn heel erg voor Best Kept Secret, en dat is allemaal prima, maar waren jullie ook voor de Duitse inval in 1940? Kijk maar naar de Duitse markt, daar zijn al jaren meerdere aanbieders. Wat is het gevolg? Agenten lachen zich een kriek, spelen partijen tegen elkaar uit en drijven de ticketprijzen op. Ik zeg niet dat de komst van FKP Scorpio een goede of slechte zaak is, maar wel dat veel mensen niet beseffen wat er eigenlijk aan de hand is. Het komt voort uit een misvatting, die ook verklaart waarom jullie bij 3voor12 soms zo uit de bocht kunnen vliegen: de gedachte dat Nederland het centrum van de wereld is. Het tegendeel is nog niet eens waar."[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe namen Rock Am Ring:Ik ben blij dat ik al kaarten heb! :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Zojuist heeft de organisatie van Lowlands via 3FM de line-up voor het festival weer verder uitgebreid. Zo zijn Portishead, Milky Chance, Boy & Bear, Chet Faker, First Aid Kit, Jungle, Cashmere Cat, Fiddler's Green, Bombus, La Yegros Janelle Monáe vanaf heden officieel aan het Lowlands-programma toegevoegd.Liminanas en Jaakko Eino Kaleviquote:Het Valkhof Festival heeft de eerste namen voor 2014 bekend gemaakt. Jaakko Eino Kalevi, The Limiñanas, Mighty Oaks, Daniel Norgren, Koenigleopold, Larry Gus, San Fermin, Son Lux, Falco Benz en Say Yes Dog zijn van de partij.![]()
![]()
Jonathan Wilson naar Motel MozaiqueBest wel een bazen line-up inmiddels. O.a. Kurt Vile, Asgeir, Angel Olsen, Wild Beasts, Erlend Oye, Daryll-Ann, Moss, Girls in Hawaii
![]()
![]()
Despacio gaat festivals doen, zouden er meer volgen?
http://sonar.es/en/2014/prg/ar/_329#.Uw8vmvR_ssp![]()
Dat verbaast me ook.. Eén van de drie leden is vijf jaar terug overleden, maar kennelijk touren ze gewoon nog door.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Crazy Town ... leven die ook nog
Ik lees hier veel te weinig over de bevrijdingsfestivalsGroningen en Haarlem stijgen qua line-up vaak boven de rest uit, dus richt ik me alleen daar op.
In Haarlem komen naast Jett Rebel en Sven Hammond Soul ook King Khan & The Shrines en Pokey LaFarge.
In Groningen zijn o.a. Augustines, Douwe Bob, The Hives, Great Minds en Mahala Rai Banda bekend gemaakt. Daarnaast staat op de site van livenation dat Eli 'Paperboy' Reed ook komt.
Geen slechte line-ups voor een gratis festival![]()
![]()
Groningen is helemaal niets mis mee. Maar te ver weg voor de mensen in het zuidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook.. Eén van de drie leden is vijf jaar terug overleden, maar kennelijk touren ze gewoon nog door.
Ik lees hier veel te weinig over de bevrijdingsfestivalsGroningen en Haarlem stijgen qua line-up vaak boven de rest uit, dus richt ik me alleen daar op.
In Haarlem komen naast Jett Rebel en Sven Hammond Soul ook King Khan & The Shrines en Pokey LaFarge.
In Groningen zijn o.a. Augustines, Douwe Bob, The Hives, Great Minds en Mahala Rai Banda bekend gemaakt. Daarnaast staat op de site van livenation dat Eli 'Paperboy' Reed ook komt.
Geen slechte line-ups voor een gratis festival.
![]()
Dat is inderdaad jammer aan Groningen, het ligt zo ver in het noordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Groningen is helemaal niets mis mee. Maar te ver weg voor de mensen in het zuiden.
Valt wel mee toch? Eigenlijk dezelfde Nederlandse bandjes die je die dag overal in het land kan zien, alleen moet je er in Nijmegen 5 euro voor betalen..quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:53 schreef JackHerrer het volgende:
Nijmegen heeft ook altijd wel een aardig programma met het bevrijdingsfestival.![]()
Nee is gewoon gratis, en er staat altijd een tent met fatsoenlijke elektronische muziek. Vorig jaar was !!! er ook, dit jaar is er niet echt iets bijzonders uit het buitenland zo te zien. Fresku, Jett Rebel en De Sluwe vos staan er dit jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer aan Groningen, het ligt zo ver in het noorden
[..]
Valt wel mee toch? Eigenlijk dezelfde Nederlandse bandjes die je die dag overal in het land kan zien, alleen moet je er in Nijmegen 5 euro voor betalen..![]()
Dolly Parton () op Glastonbury
En In Flames cancelt hun festivaltour, waaronder Rock am Ring, Download en Novarock![]()
Kasabian e.a. Roskilde
+ The Prodigy, Lily Allen, La Roux, Ska-P, Miles Kane, Bonobo, Palma Violets, Kavinsky, Fink en Jagwar Ma
Op Sziget
Laat Lily Allenmaar naar Lowlands komen.
En Les Ardentes in België is ook niet verkeerd bezig:
+ M.I.A. (12/07), NAUGHTY BOY (10/07), PANDA BEAR (11/07), MELANIE DE BIASIO (12/07), VALERIE JUNE (10/07), ZEDS DEAD (12/07), NATHAN FAKE (11/07), AGORIA (11/07), TODD TERJE live (12/07), BENJAMIN CLEMENTINE (13/07), DANTON EEPROM (11/07), CATS ON TREES (10/07), COELY (11/07)![]()
Lijkt me dan ook een bagger festival met soms een enkele leuke naam er tussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:48 schreef ohnikua het volgende:
Sziget loopt weer lekker achter de feiten aan zeg, en blijft maar traditiegetrouw Ska-P boeken![]()
Ja, zonde, in 2006 was het er nog echt geweldig, in 2009 werd het al meer een soort Salou en dat lijkt zich alleen maar te hebben doorgezet..![]()
Dat is niet helemaal waar. De laatste jaren boeken ze inderdaad weinig boeiends, maar het festival is wel goed georganiseerd. Er is veel te doen buiten de muziek om en er zijn veel podia met voor elke stijl wel wat. Als je dan echt een dag niet wat weet ben je snel in het centrum van budapest wat ook nog genoeg te bieden heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook een bagger festival met soms een enkele leuke naam er tussen.
Ik vind het alleen jammer van het volk dat zo aanwezig is.![]()
Wat is er een hoop herhaling van bands die vorig jaar ook in Augustus tourden zeg: Miles Kane, Jake Bugg, Polica, Bonobo, Jagwar Ma, Franz Ferdinand, Biffy Clyro, James Blake, Disclosure..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
+ The Prodigy, Lily Allen, La Roux, Ska-P, Miles Kane, Bonobo, Palma Violets, Kavinsky, Fink en Jagwar Ma
Op Sziget
Laat Lily Allenmaar naar Lowlands komen.
En Les Ardentes in België is ook niet verkeerd bezig:
+ M.I.A. (12/07), NAUGHTY BOY (10/07), PANDA BEAR (11/07), MELANIE DE BIASIO (12/07), VALERIE JUNE (10/07), ZEDS DEAD (12/07), NATHAN FAKE (11/07), AGORIA (11/07), TODD TERJE live (12/07), BENJAMIN CLEMENTINE (13/07), DANTON EEPROM (11/07), CATS ON TREES (10/07), COELY (11/07)![]()
Misschien een gebrek aan bands die doorbreken dit jaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Wat is er een hoop herhaling van bands die vorig jaar ook in Augustus tourden zeg: Miles Kane, Jake Bugg, Polica, Bonobo, Jagwar Ma, Franz Ferdinand, Biffy Clyro, James Blake, Disclosure..![]()
Zou kunnen, jammer zeg. Van mij zou bijvoorbeeld Lowlands best een paar bands hiervan op herhaling mogen laten komen. Zoals Jagwar Ma en James Blake. Ik was in het lijstje trouwens nog Tom Odell en CHVRCHES vergeten. Lijkt me niet dat Lowlands eromheen kan om een aantal van deze bands op retour te laten komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien een gebrek aan bands die doorbreken dit jaar?![]()
Imagine Dragons als voorbeeld hebben ze ook al dubbel geboekt (was ook een succes vorig jaar geloof ik. Er zullen er idd vast nog wel enkele volgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou kunnen, jammer zeg. Van mij zou bijvoorbeeld Lowlands best een paar bands hiervan op herhaling mogen laten komen. Zoals Jagwar Ma en James Blake. Ik was in het lijstje trouwens nog Tom Odell en CHVRCHES vergeten. Lijkt me niet dat Lowlands eromheen kan om een aantal van deze bands op retour te laten komen.![]()
Jawel, maar dan vooral acts die een stap zijn gegroeid in popularitet (zoals idd Imagine Dragons). Van deze rits zou je dat volgens mij hooguit nog van Jagwar Ma kunnen zeggen.![]()
Ja dat denk ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:24 schreef ohnikua het volgende:
Jawel, maar dan vooral acts die een stap zijn gegroeid in popularitet (zoals idd Imagine Dragons). Van deze rits zou je dat volgens mij hooguit nog van Jagwar Ma kunnen zeggen.![]()
Twisted Sister, Sacred Reich, Prong en Toxic zijn bevestigd voor Alcatraz Metalfest, 8 en 9 augustus in Kortrijk (België). Eerder al waren Arch Enemy en W.A.S.P. bevestigd.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Daptone Super Soul Revue, The Opposites, Arsenal, Sam Smith, Katy B, The Temperance Movement en Parquet Courts
Erbij voor werchter.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Die Antwoord, Birdy, Samy Deluxe, Flume, Warpaint, Wild Beasts, Thurston Moore, Shlohmo, Jagwar Ma, Mø, Mac DeMarco, Black Lips, Cashmere Cat, La Femme, Breton, Peer Kusiv, Jungle, Melokind, Wolf Alice, Tinush, Parra For Cuva, Ryan Hemsworth, Trippy Turtle, Dream Koala, Lxury, Neufundland, Klinke Auf Cinch en Nentwig / The Workin Elite.
Naar Dockville.
Die Antwoord, Birdy, Warpaint, Breton, Mac De Macro, Jagwar Ma en Wild Beasts lijken me wel kanshebbers voor Lowlands.![]()
+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Antwoord, Birdy, Samy Deluxe, Flume, Warpaint, Wild Beasts, Thurston Moore, Shlohmo, Jagwar Ma, Mø, Mac DeMarco, Black Lips, Cashmere Cat, La Femme, Breton, Peer Kusiv, Jungle, Melokind, Wolf Alice, Tinush, Parra For Cuva, Ryan Hemsworth, Trippy Turtle, Dream Koala, Lxury, Neufundland, Klinke Auf Cinch en Nentwig / The Workin Elite.
Naar Dockville.
Die Antwoord, Birdy, Warpaint, Breton, Mac De Macro, Jagwar Ma en Wild Beasts lijken me wel kanshebbers voor Lowlands.![]()
quote:http://www.festivalinfo.n(...)hopfestival_Woo_Hah/
De organisatie van het nieuwe hiphopfestival Woo Hah! heeft de eerste namen bekendgemaakt. Danny Brown, Chance the Rapper, Digitz, Typhoon, De Jeugd van Tegenwoordig, Ares en AER zijn in ieder geval van de partij in juli.
Het festival vindt plaats op 6 juli op de Spoorzone te Tilburg. Op dezelfde locatie vindt ieder jaar Festival Mundial plaats. Meer namen volgen de komende tijd.
Kaarten voor het festival zijn vanaf 8 maart verkrijgbaar.![]()
![]()
Ik ken ze beide nietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.![]()
![]()
Werchter is dit jaar wel HEEL matig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Outkast en Pharrel naar North Sea Jazz.
Geen Lowlands dus
Verdere lineup:
Vrijdag: Pharrell Williams, Mavis Staples, Tedeschi Trucks Band, Gregory Porter, Walter Trout, Tom Harrell Quintet with special guest Esperanza Spalding
Zaterdag: The Isley Brothers, Al Jarreau, Joss Stone, Martial Solal Trio, Snarky Puppy & Friends, Children of the Light Trio: Danilo Perez, John Patitucci, Brian Blade, Ibrahim Maalouf, The Cat Empire
Zondag: Outkast, Daryl Hall & John Oates, Darkside, The Daptone Super Soul Revue featuring Sharon Jones & the Dap-Kings, Charles Bradley and his Extraordinaires, Antibalas, The Sugarman 3 with special guests Saun and Starr and Master of Ceremonies Binky Griptite, Oscar D'Leon, PRISM featuring Dave Holland, Kevin Eubanks, Craig Taborn and Eric Harland
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 10:40:50 ]![]()
Sonar:
Royksopp & Robyn, Lykke Li, Neneh Cherry, Boys Noize, Trentemøller, Loco Dice, Todd Terje, 2 Many DJ’s, Kid Koala’s, James Murphy, Audion, Spoek Mathambo, DJ Snake, Four Tet, BFlecha, Future Brown, Brodinski, Forest Swords, WhoMadeWho, Debukas, Paul Woolford & Ralph Lawson, FM Belfast, Kaytranada, Matthew Dear, Camo & Krooked, Machine Variation, Daniel Miller, Henry Saiz, Daito Manabe, Robert Piotrowicz & Oren Ambarchi met het Sinfonietta de Cracovia, Chris Madak, Hucci, Tarek Atoui, Roll The Dice, Sibot, Professor Angel Sound, Dâm-Funk, Sinjin Hawke, Astroboyz, Koreless, T.Williams, Throwing Snow, Emufucka, Louis Baker, Trancemicsoul, Suzanne Kraft, De La Montagne, Leo Aldrey, Harald Björk, Rudi Zygadlo, Jolly Mare, Love Cult en Chic met, wie anders dan, Nile Rodgers. Als kers op de taart krijgt u Despacio, wie zegt u? James Murphy met 2 Many DJ’s.![]()
Niet normaal meer als je dit bij de eerdere aankondigingen optelt!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Sonar:
Royksopp & Robyn, Lykke Li, Neneh Cherry, Boys Noize, Trentemøller, Loco Dice, Todd Terje, 2 Many DJ’s, Kid Koala’s, James Murphy, Audion, Spoek Mathambo, DJ Snake, Four Tet, BFlecha, Future Brown, Brodinski, Forest Swords, WhoMadeWho, Debukas, Paul Woolford & Ralph Lawson, FM Belfast, Kaytranada, Matthew Dear, Camo & Krooked, Machine Variation, Daniel Miller, Henry Saiz, Daito Manabe, Robert Piotrowicz & Oren Ambarchi met het Sinfonietta de Cracovia, Chris Madak, Hucci, Tarek Atoui, Roll The Dice, Sibot, Professor Angel Sound, Dâm-Funk, Sinjin Hawke, Astroboyz, Koreless, T.Williams, Throwing Snow, Emufucka, Louis Baker, Trancemicsoul, Suzanne Kraft, De La Montagne, Leo Aldrey, Harald Björk, Rudi Zygadlo, Jolly Mare, Love Cult en Chic met, wie anders dan, Nile Rodgers. Als kers op de taart krijgt u Despacio, wie zegt u? James Murphy met 2 Many DJ’s.![]()
Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.quote:De organisatie van Zwarte Cross voegt vandaag een grote lijst namen aan de affiche toe. Onder meer Crystal Fighters, Graveyard, Presidents of the USA, Tim Knol, De Staat en De Rooie Neger komen spelen dit jaar.
Daarnaast zijn Valient Thorr, Antwerp Gypsy-Ska Orkestra, Backcorner Boogie Band, De Rooie Neger, Cyberpunkers, BZB, Die Lustige Schlagerfreunde, Amsterdam Klezmer Band, Tim Wes, Rowwen Hèze, Fragment, Navarone, Astraynutz, DeWolff, Tinez Roots Club, traumahelikopter, De Staat, Koffie, Project Rakija, The Heinoos, Plork & de Aannemers, De Nozems, The Silver faces, The Real McKenzies, Rusty Roots, Men of Mega, Cheaters, Gtronic,Krach, Raw Flowers, King Dalton, Condor Gruppe, Saxotone Groove Mission en Gomes zijn ook aan het programma toegevoegd.![]()
Nieuwe namen Rock 'n Heimtwitter:RocknHeim twitterde op woensdag 05-03-2014 om 15:01:40#rnh2014 HEY YA! Outkast, A Day To Remember, Parov Stelar und Die Antwoord bestätigt für The Return to Rock´n´Heim! http://t.co/CpVvMJfV5v reageer retweet
Rond Pukkelpop/Lowlands![]()
Amsterdam Klezmer Band is ook wel een feestje livequote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.
oh en De Nozems? Weet Tong hiervan?
Robert Moog died for our synths![]()
Laatst Raw Flowers gezien, met oud-leden van Shaking Godspeed en de Bloody Honkies, die zijn ook tof!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
![]()
De vvk is nu begonnen. Ik ving Moss en Blaudzun op en wat beste singer songwriters.
Edit:
Blijkbaar is het dit geworden:
Blaudzun, De Jeugd van Tegenwoordig, Moss, Sky Pilots, Tangarine, Joost Zwagerman, Herman Pleij, Nico Dijkshoorn en Pieter Derks
[ Bericht 38% gewijzigd door indiaantje89 op 05-03-2014 20:24:22 ]![]()
Gok op dat Outkast headliner is op Pukkelpop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe namen Rock 'n Heimtwitter:RocknHeim twitterde op woensdag 05-03-2014 om 15:01:40#rnh2014 HEY YA! Outkast, A Day To Remember, Parov Stelar und Die Antwoord bestätigt für The Return to Rock´n´Heim! http://t.co/CpVvMJfV5v reageer retweet
Rond Pukkelpop/Lowlands![]()
Outkast ook naar Roskilde.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:http://thequietus.com/articles/14668-oya-festival-2014
Oslo's ace Øya Festival have just announced new names for this year's event, topped by Mayhem performing a 30-year anniversary show and a set from the recently-returned OutKast. Elsewhere, Neneh Cherry & RocketNumberNine, Bill Callahan, Sharon Van Etten, Angel Olsen and Lulu James join a bill that already includes Röyksopp & Robyn, Todd Terje, Queens Of The Stone Age, The National, Janelle Monae and John Wizards.![]()
Eerste namen voor Pukkelpop.quote:http://www.festivalinfo.n(...)uze_Pukkelpop-namen/
Morgen maakt Pukkelpop de eerste bevestigingen bekend, maar een aantal artiesten hebben reeds hun komst via andere wegen bekend gemaakt. Queens Of The Stone Age, Dirtyphonics, Tensnake, James Holden, Actress, John Newman, Truckfighters en Sub Focus zijn de eerste officieuze Pukkelpop-namen.![]()
Niet genoeg obscure nieuwe underground bandjes waar verder nog niemand van heeft gehoord?quote:
Ik vind t niet slecht, zeker als je t tegenover Lowlands zet![]()
Eerder teveel acts die iedereen al jaren achtereen of dezelfde festivals neerzet.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet genoeg obscure nieuwe underground bandjes waar verder nog niemand van heeft gehoord?
Ik vind t niet slecht, zeker als je t tegenover Lowlands zet![]()
Rockwell, cool.
I always feel like
Somebody's waaaaaatching meeeeeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik word er niet echt warm van deze line-up maar Kavinsky![]()
Brengt me zo terug in GTA en Drive
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Epica staat ook op Pukkelpop. al zie ik ze niet op die lijst hierboven staan.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Jawel. Derde rij van de kleine acts, 5e artiestquote:Op maandag 10 maart 2014 11:52 schreef Tokus het volgende:
Epica staat ook op Pukkelpop. al zie ik ze niet op die lijst hierboven staan.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Mjah okee, maar dat is natuurlijk ook het type festival, dat kan je in principe ieder jaar van een groot deel van de line-up van bv. Werchter, Pinkpop, Paaspop, Lowlands en Pukkelpop roepen. Ze programmeren toch voor een redelijk deel bands die bij het 'grote publiek' aansprekend zijn. Kan ook bij de festivals die zich juist op opkomende, onbekende(re) bands richten gaan roepen dat je een aansprekende grote headliner mist, das ook nogal open deur enzoquote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eerder teveel acts die iedereen al jaren achtereen of dezelfde festivals neerzet.![]()
In hun genre is dit geen misselijke line-up vind ik persoonlijk, als je het afzet tegen de Nederlandse evenknie is het dit jaar (weer) beter.![]()
Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah okee, maar dat is natuurlijk ook het type festival, dat kan je in principe ieder jaar van een groot deel van de line-up van bv. Werchter, Pinkpop, Paaspop, Lowlands en Pukkelpop roepen. Ze programmeren toch voor een redelijk deel bands die bij het 'grote publiek' aansprekend zijn. Kan ook bij de festivals die zich juist op opkomende, onbekende(re) bands richten gaan roepen dat je een aansprekende grote headliner mist, das ook nogal open deur enzo![]()
In hun genre is dit geen misselijke line-up vind ik persoonlijk, als je het afzet tegen de Nederlandse evenknie is het dit jaar (weer) beter.![]()
Heeft misschien ook met het aanbod te maken? Macklemore & Ryan Lewis, Outkast, en QOTSA kom je op zoveel festivals tegen dit jaar. Pukkelpop is natuurlijk ook gewoon afhankelijk van wat er rond die tijd tourt en beschikbaar is.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 13:23:23 ]![]()
Grappig, bij Pukkelpop denk ik juist niet zo aan avontuurlijker. Als je het vergelijkt met de andere Nederlandse en Belgische festivals vind ik het altijd wat commerciëler. Een Eminem zie je ook bij andere festivals niet opdraven.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Zeker in vergelijk met Lowlands heeft Pukkelpop vaak wel wat meer mainstream staan, en wat minder 'onbekend/nieuw spul'. Vandaar dat ik het commentaar ook niet helemaal snapte, vanuit het 'mainstream' perspectief is het best een prima line-up met wat goede namen er tussen. Kan me voorstellen dat je als je meer op zoek bent naar nieuwe, exotische, avontuurlijke dingen dit niet je festival is.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Grappig, bij Pukkelpop denk ik juist niet zo aan avontuurlijker. Als je het vergelijkt met de andere Nederlandse en Belgische festivals vind ik het altijd wat commerciëler. Een Eminem zie je ook bij andere festivals niet opdraven.![]()
Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Anngus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers.
Voor Hurricane / Southside. James Blake, Bombay Bicycle Club, London Grammar, Royal Blood en Moderat kunnen wel namen voor BKS zijn.Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Moderat staat al op Pitch, dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:35 schreef WoD het volgende:
Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Anngus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers.
Voor Hurricane / Southside. James Blake, Bombay Bicycle Club, London Grammar, Royal Blood en Moderat kunnen wel namen voor BKS zijn.![]()
Fuck man de namen van pukkelpop zijn veel te goed, en ik was eerst niet van plan combi te gaan. Ik moet echt welen serieus elke dag zijn er wel groepen die ik niet wil missen.
Voorlopig heb ik geen herexamens, maar m'n moeilijkste vakken heb ik dit semester... misschien koop ik gewoon combi en verkoop ik het moest ik meerdere herexamens hebben. Dan ga ik wel een dag en huil ik de andere dagen.![]()
En dan komt Nederland met gratis festivals vol Fresku, Kleine Viezerik, Mozes and the Firstborn en the Kik.
Zo kan het dus blijkbaar ook:![]()
![]()
Paaspop met een aanvulling op de mijns inziens niet echt interessante tenten Loco Royale en Playground. Club Lebowski was wel erg tof vorig jaar, hoop eigenlijk dat dat niet te massaal wordt zo met die extra acts etc.quote:Paaspop
De BAVARIA PLAYGROUND is de plek waar de crème de la crème uit de wereld van topDJ’s komt draaien. Zo neemt Feestdjruud zijn XXL show mee en kunnen we nog 15 nieuwe namen voor deze area aankondigen - check de shout-out van Ruud himself!
Carnaval mag dan net afgelopen zijn, als het aan de mannen van de Loco Loco Discoshow ligt gaat het feest gewoon door in publieksfavoriet LOCO ROYALE - ofwel de meest ongewone tent van Paaspop. Dit jaar zullen onder anderen Jan Keizer & Annie Schilder (ex-BZN) met BZB zorgen voor nonstop überFiësta. Maar denk ook aan: Radio De Roze Panter, Hardrock Karaoke of het Rave van Fortuin. Op www.paaspop.nl staat de volledige line-up van dit podium!
Het is een heuse bowlingbaan, nachtclub én een podium in één: de spraakmakende CLUB LEBOWSKI die in 2013 op Paaspop zijn wereldwijde festivalprimeur beleefde. Bowlen was nog nooit zo leuk, dansbaar en sexy tegelijk. Een heerlijke nachtclub, de hele dag door! Dit jaar pakt Club Lebowski extra uit met een vol programma zoals onder meer Singlefeestje, Zer00’s Heroes, 80’s Verantwoord, 90’S NOW en veel meer!
Het programma is een heel eind (check www.paaspop.nl/acts), maar we zijn er nog steeds niet. Volgende week kondigen we nog een aantal acts aan mét de voorlopige timetable!If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
???quote:De BAVARIA PLAYGROUND is de plek waar de crème de la crème uit de wereld van topDJ's komt draaien. Zo neemt Feestdjruud zijn XXL show mee![]()
Haha.quote:Dit jaar zullen onder anderen Jan Keizer & Annie Schilder (ex-BZN) met BZB zorgen voor nonstop überFiësta.![]()
Haha mooie tekst. Toch kan ik dat Feestj DJ Ruud als feestje wel waarderen hoor. Je moet het gewoon niet te serieus nemen, en dat doet Ruud ook niet.quote:![]()
Een gratis festival met zulke namen, hoe is dat in godsnaam mogelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef Darkestrah het volgende:
En dan komt Nederland met gratis festivals vol Fresku, Kleine Viezerik, Mozes and the Firstborn en the Kik.
Zo kan het dus blijkbaar ook:
[ afbeelding ]Hello, my name is Oliver![]()
Waar is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: laat maar zie het al.
Pinkpop heeft blijkbaar Joe Bonamasse en Lenny Kravitz op de zaterdag staan aldus Aardschok.![]()
Best leuk, al vind Joe Bonamassa niet echt een Pinkpop naam. Maar goed, dan zijn de Stones ondertussen wel echt afgeschreven lijkt me? Kravitz kan ook zo een dagje (sub-headlinen), plus heb je dan met Editors, Arctic Monkeys, Metallica, Arcade Fire, en A7X toch redelijk lijstje met (sub-)headlinersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar is dat?
Edit: laat maar zie het al.
Pinkpop heeft blijkbaar Joe Bonamasse en Lenny Kravitz op de zaterdag staan aldus Aardschok.![]()
Pinkpop heeft wel een doel in hun dagen zo te zien:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Best leuk, al vind Joe Bonamassa niet echt een Pinkpop naam. Maar goed, dan zijn de Stones ondertussen wel echt afgeschreven lijkt me? Kravitz kan ook zo een dagje (sub-headlinen), plus heb je dan met Editors, Arctic Monkeys, Metallica, Arcade Fire, en A7X toch redelijk lijstje met (sub-)headliners
Dag 1: Oude lullen dag met Rolling Stones, Lenny Kravitz en Joe Bonamassa
Dag 2: Voor de jongeren: Arctic Monkeys, Editors, Ed Sheeran
Dag 3: Metal dag: Metallica, Mastodon, Avenged Sevenfold.![]()
En Arcade Fire dat er een beetje bij hangt. Daar baal ik echt van, had ze graag willen zien dit jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop heeft wel een doel in hun dagen zo te zien:
Mwah, ze trekken het niet helemaal door, Epica is op zaterdag, Robert Plant juist weer op zondag, stromae op maandagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop heeft wel een doel in hun dagen zo te zien:
Plus lijkt t me dat ze toch vooral weekendtickets willen verkopen, hiermee zou je alleen maar het idee voeden dat Pinkpop een 'dagjesmensen' festival is.
Maareh gaan we nog een pooltje opzetten om te raden naar het excuus van Jan waarom de Stones niet komen, gaat het echt worden dat een stel 3FM-DJ's (op fukkin zondagavond) een imitatie van Jan deden en de Stones dat niet grappig vonden
![]()
![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Echt grote sponsoren hebben ze niet, al zitten er wel boekingskantoren als Belmont Bookings achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Een gratis festival met zulke namen, hoe is dat in godsnaam mogelijk?![]()
Ken er geen 1?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Een gratis festival met zulke namen, hoe is dat in godsnaam mogelijk?![]()
![]()
Natuurlijk hetzelfde verhaal als met Pukkelpop gisteren, het draait gewoon allemaal om commercie en doelgroep. Hier zitten vooral muziekkenners, en is het ook wel een beetje een sport geworden dusdanig nieuwe obscure dingen te vinden die niemand kent. Gemiddeld gratis festivalletje moet het vooral van bezoekers hebben die er een drankje komen doen, dus dan gaan ze gewoon voor de Di-Rect's, Gers Pardoelen, en Kik's van deze wereld, want dat hebben mensen dan weleens bij DWDD gezien ofzo, dus dat is vast leuk! Lekker kek gezellig op zaterdag met je pittige kapseltje en dito vriendinnetje een rose'tje nippen in het lokale park!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 13:36:23 ]![]()
Tuurlijk niet, er moet wel ruimte blijven voor de weekend gangers die van alles wat mee wil pakken. Maar ze houden blijkbaar wel een duidelijk lijn per dag aan imo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze trekken het niet helemaal door, Epica is op zaterdag, Robert Plant juist weer op zondag, stromae op maandag![]()
Plus lijkt t me dat ze toch vooral weekendtickets willen verkopen, hiermee zou je alleen maar het idee voeden dat Pinkpop een 'dagjesmensen' festival is.
Maareh gaan we nog een pooltje opzetten om te raden naar het excuus van Jan waarom de Stones niet komen, gaat het echt worden dat een stel 3FM-DJ's (op fukkin zondagavond) een imitatie van Jan deden en de Stones dat niet grappig vonden
![]()
Sub-headliner en headliner matchen wel redelijk, maar dat lijkt me normaal als je een beetje een goede flow wilt creëren, verder zie ik in ieder geval het nut van verschillende themadagen niet echt (in).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er moet wel ruimte blijven voor de weekend gangers die van alles wat mee wil pakken. Maar ze houden blijkbaar wel een duidelijk lijn per dag aan imo.![]()
Maar aan de andere kant denk ik ook dat men de impact van dit soort bands overschat. Meestal zijn het toch de 16-jarige bakvissen die speciaal voor een bandje naar een festival komen, terwijl de meeste bezoekers toch gaan omdat het gezellig is en iedereen er is. Je moet natuurlijk niet het eerste jaar gelijk 5000 mensen willen hebben, maar er zijn genoeg gratis festivals die klein zijn begonnen en door gewoon leuk te programmeren groot zijn geworden. Ik denk dat veel mensen liever iets nieuws ontdekken van het niveau 'Ik had niet verwacht dat het zo leuk zo zijn', dan voor de 10e keer een di-rect voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk hetzelfde verhaal als met Pukkelpop gisteren, het draait gewoon allemaal om commercie en doelgroep. Hier zitten vooral muziekkenners, en is het ook wel een beetje een sport geworden dusdanig nieuwe obscure dingen te vinden die niemand kent. Gemiddeld gratis festivalletje moet het vooral van bezoekers hebben die er een drankje komen doen, dus dan gaan ze gewoon voor de Di-Rect's, Gers Pardoelen, en Kik's van deze wereld, want dat hebben mensen dan weleens bij DWDD gezien ofzo, dus dat is vast leuk! Lekker kek gezellig op zaterdag met je pittige kapseltje en dito vriendinnetje een roze'tje nippen in het lokale park!![]()
Mwa andere jaren waren ze daar wat minder in, bijvoorbeeld Anouk voor The Cure zetten. Wat een heiligschennis was dat!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sub-headliner en headliner matchen wel redelijk, maar dat lijkt me normaal als je een beetje een goede flow wilt creëren, verder zie ik in ieder geval het nut van verschillende themadagen niet echt (in).![]()
Parkpop heeft gemiddeld grotere namen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Een gratis festival met zulke namen, hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Bevrijdingsfestival Grunn eik ook wel.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Incubate dus.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Het ging me niet per se om de grootte van de namen, ik vind het opvallend dat het blijkbaar mogelijk is zo scherp te programmeren op een gratis festival. Op Parkpop en de bevrijdingsfestivals zijn het toch meer de douwe bobs en kensingtons die het moeten doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Parkpop heeft gemiddeld grotere namen.
Bevrijdingsfestival Grunn eik ook wel.Hello, my name is Oliver![]()
Daarom noem ik ook Groningen, die heeft dat minder en veel betere buitlenlandse headliners.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Het ging me niet per se om de grootte van de namen, ik vind het opvallend dat het blijkbaar mogelijk is zo scherp te programmeren op een gratis festival. Op Parkpop en de bevrijdingsfestivals zijn het toch meer de douwe bobs en kensingtons die het moeten doen.
Parkpop is volgens mij de laatste jaren wel minder interessant, maar er waren jaren dat ze een puik programma hadden.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
O ik zie nu net dit pas. Mensenkinderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Drebbelman het volgende:
Eindhoven Psych Lab Lineup is nu compleet:
[ afbeelding ]
Oa Suuns en Pink Mountaintops erbij, zoals al bekend was. Maar ook Spectrum, Night Beats, Dans Dans en Crows en Dj’s Al Lover en DJ Fltz
!
![]()
Jup, via eigen app.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Had ik echt nooit (meer) verwacht. Toppertje voor Pinkpop hoor, zetten ze zichzelf gelijk (weer) op de kaart![]()
Ja, heel netjes gedaan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eindelijk weer een goede Pinkpop, maar goed ik zit dat weekend in Duitsland op de Nürburgring :-)quote:![]()
Vooral dat Limp Bizkit zo kleiner onder Chef'Special doet me goed heheWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toppertje dit jaar hoor, misschien wel de beste line-up in 10 á 15 jaar.Me too, geen spijt van overigensquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een goede Pinkpop, maar goed ik zit dat weekend in Duitsland op de Nürburgring :-)![]()
![]()
Is best geinig naampje, maar je ziet op Twitter echt mensen 'OH WOW LIMP BIZKIT OP PINKPOP!!!', terwijl ze ook gewoon in de Hedon en Patronaat spelen for fucks sakequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooral dat Limp Bizkit zo kleiner onder Chef'Special doet me goed hehe![]()
![]()
![]()
Eigenlijk gewoon jammer dat Pinkpop zo laat met de kaartverkoop begint. Nu zit het er gewoon niet in omdat ik andere keuzes gemaakt heb. Dat zal wel bij meer mensen zijn, al is het met deze line-up natuurlijk zo uitverkocht.![]()
Ach van de andere kant verkopen ze wel de kaarten puur op de kwaliteit van de namen. Dat is bij andere festivals zoals je weet wel andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef theodoor9 het volgende:
Eigenlijk gewoon jammer dat Pinkpop zo laat met de kaartverkoop begint. Nu zit het er gewoon niet in omdat ik andere keuzes gemaakt heb. Dat zal wel bij meer mensen zijn, al is het met deze line-up natuurlijk zo uitverkocht.![]()
![]()
Dat festival van je UI bedoel je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach van de andere kant verkopen ze wel de kaarten puur op de kwaliteit van de namen. Dat is bij andere festivals zoals je weet wel anders![]()
Die jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat festival van je UI bedoel je?![]()
![]()
ik ook absoluut niet!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Toppertje dit jaar hoor, misschien wel de beste line-up in 10 á 15 jaar.
[..]
Me too, geen spijt van overigens![]()
Dit gaat sneller uitverkocht raken dan Lowlands de vorige jaren, alleen al op de 3 bovenste namen. Hell, alleen al op de 1e naam.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, dit is een dijk van een line-up, en ze verdienen het om strak uit te verkopen. Hier kan je niet echt omheen eigenlijk. Ik ben echt niet altijd positief over Pinkpop, zelden eigenlijk, maar dit is gewoon echt een top line-upquote:![]()
![]()
dat kan niet hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit gaat sneller uitverkocht raken dan Lowlands de vorige jaren, alleen op de 3 bovenste namen. Hell, alleen al op de 1e naam.![]()
![]()
Dat is waar ja, zeker die eerste kan verrassend grote dingen neerzetten. Zojuist is ook Conor Oberst (Bright Eyes) bevestigd voor Valkhof.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Valkhof Festival en Metropolis zijn ook goed te doen vergeleken met de andere gratis festivals.![]()
![]()
Ik mis Monegros Desert Festival in de OP.
http://www.monegrosfestival.com/splash/
Vorig jaar geweest, gekkenhuisvan 18:00 tot 14:00 in één trek door. Enige nadeel is de hitte die opkomt als je al 14 uur bezig bent.
En nature one ook al, tjonge jonge. Al 8 jaar vaste prik. De camping is legendarisch, festival (oude raketbasis) ook.
http://www.nature-one.de/veranstaltungen/nature-one/
En Ruhr in love.. man o man. Voor rond de 20 euro 45+ stages in een groot park in Oberhausen.
http://www.nature-one.de/veranstaltungen/ruhr-in-love/
Dit jaar overigens voor het eerst naar Pukkelpop. En dan direct Outkast en Snoop Lion. En voor de rest lekker rondbanjeren bij de boiler room
[ Bericht 20% gewijzigd door EDMAN- op 14-03-2014 16:37:58 ]Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
SELAH SUE (13/07), METHOD MAN & REDMAN (11/07), THE HORRORS (11/07), DANNY BROWN (11/07), KID INK (11/07), BANKS (13/07), AUSTRA (11/07), MILKY CHANCE (13/07), CLAUDE VONSTROKE (11/07), TIMBER TIMBRE (12/07), FANFARLO (12/07), THE INSPECTOR CLUZO (10/07), AER (11/07), THE VAN JETS (12/07)
Voor Les Ardentes.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Op Dauwpop staan Seasick SteveTriggerfinger
beiden al meerdere keren gezien en dat voor maar ¤45 en dan krijg je er nog Truckfighters en The Wombats bij ook!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Young The Giant is vorige week ook toegevoegd. My Body luister ik nog vaker. Toffe bandquote:
Steppin out tonight![]()
Heeft iemand ervaring met het INmusic festival in Kroatië? Zitten we dit jaar over te denken om heen te gaan. Vorig jaar op Sziget geweest en het is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, maar INmusic lijkt me veelbelovend (zeker qua setting).
http://www.inmusicfestival.com/enAch en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.![]()
45 euro erbij en je krijgt de stones en simple minds erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Op Dauwpop staan Seasick SteveTriggerfinger
beiden al meerdere keren gezien en dat voor maar ¤45 en dan krijg je er nog Truckfighters en The Wombats bij ook!
![]()
![]()
De stones ga ik zien op pinkpop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
45 euro erbij en je krijgt de stones en simple minds erbij
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kroaatse vriendin van me gaat daarheen, QotSA en Wolfmother tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:47 schreef Avalanche.. het volgende:
Heeft iemand ervaring met het INmusic festival in Kroatië? Zitten we dit jaar over te denken om heen te gaan. Vorig jaar op Sziget geweest en het is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, maar INmusic lijkt me veelbelovend (zeker qua setting).
http://www.inmusicfestival.com/en
Kaarten voor Lowlands binnen!! Queens of the Stone Age here i come!!![]()
Wou eerst naar Pinkpop voor The Rolling Stones maar dat is nu volledig uitverkocht hoorde ik vanochtend. Toen maar een 3 dagen kaart voor Lowlands besteld. Dit word voor mij de eerste keer Lowlands en ook de eerste keer dat ik Queens of the Stone Age ga zien. Fucking epic!!
Try to save myself but myself keeps slipping away![]()
Klopt. Line up is best oke. Is ze er eerder geweest? Wat vond ze ervan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kroaatse vriendin van me gaat daarheen, QotSA en Wolfmother tochAch en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.![]()
Ze is er twee keer geweest en het is ''really good''. '' the food is great and the toilets are bearable''quote:Op zondag 16 maart 2014 09:58 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Klopt. Line up is best oke. Is ze er eerder geweest? Wat vond ze ervan?
We gaan het nu proberen met Pukkelpop, gaat dit net zo'n ramp worden als de pinkpop tickets of zal het iets langer duren voordat het uitverkocht is?![]()
Dikke line-up
En vorig jaar prima vermaakt, dus moeten we maar weer een kijkje gaan nemen
Hoop alleen dat het geluid beter is dan vorig jaar. Dat waaide toen alle kanten op.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En vorig jaar prima vermaakt, dus moeten we maar weer een kijkje gaan nemen![]()
Vette band zeker! Dus The Wombats, YTG, Seasick en Triggerfingerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Young The Giant is vorige week ook toegevoegd. My Body luister ik nog vaker. Toffe bandToch wel leuk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Vanavond tussen 22:00-23:00 weer een paar nieuwe namen voor Lowlands. Ben erg benieuwd waar ze mee komen.n.v.t.![]()
Wij uit het Lowlands-topic zijn tot de volgende conclusie gekomen:quote:Op maandag 17 maart 2014 17:10 schreef Jarnost het volgende:
Vanavond tussen 22:00-23:00 weer een paar nieuwe namen voor Lowlands. Ben erg benieuwd waar ze mee komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Wij uit het Lowlands-topic zijn tot de volgende conclusie gekomen:Weet je zeker dat dit geen lijstje uit 2011 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel zeker, dit hebben we vandaag nog allemaal gepostquote:Op maandag 17 maart 2014 18:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen lijstje uit 2011 is?Mooie namen niet? Niet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Jarnost het volgende:
Als dat de defenitie van een paar is, ben ik het er mee eensAch, een paar, een paar.. Zo relatief allemaal..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Mooi is voor mij persoonlijk al niet, maar spannend is het al helemaal niet. Maar laten we eerst de èchte lijst maar eens afwachten.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Heel zeker, dit hebben we vandaag nog allemaal gepostMooie namen niet? Niet?
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 18:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mooi is voor mij persoonlijk al niet, maar spannend is het al helemaal niet. Maar laten we eerst de èchte lijst maar eens afwachten.Iets zegt mij dat het heel anders kan gaan worden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Wij uit het Lowlands-topic zijn tot de volgende conclusie gekomen:Denk dat je Outkast kan vergeten. Die staan op NSY en dat festival staat niet bekend om zijn headliners te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pukkelpop valt natuurlijk hetzelfde weekend, maar om heel eerlijk te zijn werd ik daar niet echt enthousiast van. Persoonlijk hoop ik niet op teveel overlapping.n.v.t.![]()
Vanavond nieuwe Lowlands namen maar alvast eentje gevonden.
Stromae via eigen Facebook & Bandsintown. 16e Augustus.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Die Antwoord | Shlohmo | Black Lips | Blaudzun | SOHN | Dub FX | FunkinEven | I Am Legion | Johnny Flynn & The Sussex Wit | Roy de Roy
Erbij voor Lowlands.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Programma Paaspop 2014 compleet en time tables nu online!
Laatste nieuwe namen Dotan, Moss, DeWolff, Lieve Bertha, Olivier Weiter, FS Green, Ganz, Jameszoo, And So I Watch You From Afar, Nobody Beats The Drum, The Fortunate Sons, Immitellica, The Wytches, Back To The System, Prinz Klauz, 3FM DJ’s Coen en Domien en 3FM Serious Talents (waaronder de Serious Talent-winnaar)
Boomshakalak, Schorem Barbier en Madame de Pompadour & La Fee Verte (op)nieuw op Paaspop
Tweede editie Paaspop Academy met thema ‘Exclusive Festivals’
- Paaspop 2014: are you ready for the ride? -
Op het kantoor van Paaspop is zojuist een grote fles champagne opengetrokken. Want met de bevestiging van de laatste reeks namen is het hele programma nu compleet en staan de time tables met alle acts per dag, tijdstip en podium op de vernieuwde website.
Dotan, Moss, DeWolff, Lieve Bertha, Olivier Weiter, FS Green, Ganz, Jameszoo, And So I Watch You From Afar, Nobody Beats The Drum, The Fortunate Sons, Immitellica, The Wytches, Back To The System, Prinz Klauz, 3FM DJ’s Coen en Domien en 3FM Serious Talents (waaronder de Serious Talent-winnaar) zijn de hekkensluiters van het duizelingwekkende aanbod aan theater, literatuur, straatartiesten, entertainment, stand up comedy en muziek, dat dit jaar op vrijdag 18 april tot en met zondag 20 april op festivalterrein De Molenheide in Schijndel te vinden is.
Paaspop verwelkomt grote internationale topacts zoals The Prodigy, Kaiser Chiefs, 2ManyDJs, Triggerfinger maar ook jong aanstormend talent en de nationale muziekhelden Guus Meeuwis, De Jeugd Van Tegenwoordig, Miss Montreal en Chef’Special. Het hele programma met 175 acts in alle muzikale genres is gedurende drie dagen en nachten verspreid over 13 sfeervolle tenten en area’s.
Maar er is meer!
Het Theater biedt dit jaar weer stand up comedy (Arie Koomen, Harry Glotzbach, Fuad Hassen en Martijn Oosterhuis) en muziek: onder meer Weekend Warriors, Lieve Bertha en Beverly Hills 908000’s. Boomshakalak, de bende DJ’s die de zomer al in de lente laat beginnen, is ook weer van de party-partij. Aan het programma van Jack Daniel’s zijn 3FM Serious Talents en de winnaar van de 3FM Serious Talent Award toegevoegd. En net als vorig jaar kunnen mannen met gravel in their guts and the spit in their eye zich een nieuw stoer kapsel laten aanmeten bij Schorem Barbier, die eerder dit jaar de zeer geslaagde eerste editie van zijn eigen festival ScumBash in Rotterdam organiseerde. Dames kunnen op hun beurt terecht in de “women only area” van vintage (mode- & hair)stylisten Madame de Pompadour en La Fee Verte om zich tot fraaie pinups te laten transformeren. Geheel gratis, net als de Schorem Barbier.
Tweede editie Paaspop Academy met thema ‘Exclusive Festivals’
Na de succesvolle eerste editie van vorig jaar (toen met onder anderen Jan Smeets van Pinkpop) keert de Paaspop Academy dit jaar terug met een vernieuwd en innovatief programma.
Belanghebbenden uit de festivalbranche kunnen weer een seminar en panel bijwonen waarbij volop ruimte is voor prikkelende discussies gericht op de toekomst van festivals. Daarnaast is het ook een prima netwerkmoment aan de start van het festivalseizoen.
‘Exclusive Festivals’ is het thema voor deze tweede editie die op donderdag 17 april tussen 15.00 en 19.00 uur plaatsvindt op het festivalterrein. Sjoerd Raaijmakers (Vice), Jesse Limmen (Magneet Festival), Cindy Pielstroom (Extrema) en Bram Konings (WiSH Outdoor) nemen dit jaar deel aan het panel dat wordt geleid door Jasper van den Dobbelsteen (Into The Great Wide Open, docent live entertainment Fontys ACI). Zij gaan het gesprek met elkaar aan over zogeheten ‘tailormade festivals’. Alle info over de tweede editie van de Paaspop Academy staat hier.
Paaspop 2014
De komende editie is er een die helemaal past bij Paaspops ambitie om het festival elk jaar nog mooier, spannender, verrassender en avontuurlijker te maken. Alsof de bezoeker een euforische rit in een duizelingwekkende achtbaan maakt: door elkaar geschud; vlinders in de buik en alle zintuigen op scherp. Dit jaar gaat het nieuwe crossover dancefestival WE ARE ELECTRIC de danstempel Stardust hosten en keren bowlingbaan/nachtclub Club Lebowksi (dit jaar met een vol programma zoals onder meer Zer00’s Heroes, 80’s Verantwoord, 90’S NOW) en bikerscafé Thunderbolt terug.
De camping is uitgegroeid tot een sfeervol stadje met uitstekende faciliteiten en volop entertainment. Bovendien is de accommodatie opnieuw uitgebreid. Behalve overnachten in camper, caravan of het klassieke eigen tentje is het dit jaar ook mogelijk om een tent kant en klaar te laten opzetten. Wie meer luxe en comfort wil, kiest voor het Flexotel voor hotelkamers met échte bedden, elektriciteit, licht, verwarming en linnen. Voor Paaspop-avonturiers zijn de opvallende tipi’s een uitkomst: een authentieke met rieten matten ingerichte indiananentent voor 2, 4, 6 of 8 personen.
Paaspop Tickets
Alle soorten tickets (plus hun voorwaarden) en hun prijzen staan op de nieuwe website.
Vrijdag: ¤ 39,-
Zaterdag: ¤ 69,-
Zondag: ¤ 69,-
Combi 2 dagen: ¤ 85,-
Combi 3 dagen: ¤ 95,-
Camping: ¤ 15,-
En alleen als E-tickets: Young & Free 3 dagen: ¤ 75,- en Young & Free 3 dagen + camping: ¤ 85,-.
Website & Social Media
Volg de Paaspop website en social media (Facebook, Twitter) voor alle gedetailleerde festivalinfo over o.a. podia, bands en overige nieuwtjesNothing lasts forever but the certainty of change![]()
![]()
Festival Mundial (Tilburg) komt vandaag ook met 70 namen. Staan soms wel leuke dingen tussen.
Edit: al te zien op http://www.festivalmundial.nl/nl/line+up/![]()
Afgelopen jaar een aantal vreemde grote boekingen gezien vanuit het festival, maar dit jaar vind ik dat ze het dit jaar prima voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Festival Mundial (Tilburg) komt vandaag ook met 70 namen. Staan soms wel leuke dingen tussen.
Edit: al te zien op http://www.festivalmundial.nl/nl/line+up/![]()
![]()
Vorig jaar Pitbull
Jezus hoe moet dat er live uit zienquote:? Die gast rapt toch maar een paar zinnetjes met nummer. Die doet altijd featurings met andere artiesten
.
Ben paar jaar terug naar Moby geweest, dat was wel gaaf. Maar de rest van het festival is niet mijn ding.![]()
Dilated peoples is wel tof, voor de rest zegt het me niet zoveel.
Kaartverkoop Pukkelpop begonnen, verkoopt dat nou snel uit?
Wir tanzen im viereck
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jezus hoe moet dat er live uit zien? Die gast rapt toch maar een paar zinnetjes met nummer. Die doet altijd featurings met andere artiesten
.
Ben paar jaar terug naar Moby geweest, dat was wel gaaf. Maar de rest van het festival is niet mijn ding.
Ik kreeg deze getipt van brooklyndodger.![]()
![]()
De eerste namen voor Parkpop zijn bekend:
Gers Pardoel, 10CC, Jonny Lang en Coely.
Epica was eerder al uitgelekt.![]()
Morgen nieuwe BKS namen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Planningtorock, Madensuyu, Sevdaliza, Ganz, DJ St. Paul – Hang The DJ, Hidde van Schie / Offshore, Pinguin Radio foto-popquiz, Vers Beton, Parfum de BoemBoem, ZigZagCity, OPPERCLAES., Tintype van Ruben Hamelink, Wang Dang Dula, DJ collectief Dave Grohl & the topless dj’s en Hotel Heden van Yvonne Beelen op Motel Mozaique![]()
Onder welke steen hebben ze die vandaan gevist. Ligt ook zo lekker in de programmering. Ik zie die vrouwen met pittige kapsels al dansen op Milkshake,quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Kelis op De Wereld Draait Buiten.
Steppin out tonight![]()
Wat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Planningtorock, Madensuyu, Sevdaliza, Ganz, DJ St. Paul – Hang The DJ, Hidde van Schie / Offshore, Pinguin Radio foto-popquiz, Vers Beton, Parfum de BoemBoem, ZigZagCity, OPPERCLAES., Tintype van Ruben Hamelink, Wang Dang Dula, DJ collectief Dave Grohl & the topless dj’s en Hotel Heden van Yvonne Beelen op Motel Mozaique|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, dat snap ik. Gebruik z'n naam dan nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft niks met de echte Dave Grohl te maken
Selah Sue
Indeed sirquote:Wat een lekkere muziek.
Michael Kiwanuka is ook erg lekker trouwens.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef friekin_ het volgende:
Melt! begint voor mij nu wel erg in het oog te springen.![]()
![]()
Ach, das LL ook tegenwoordig. Ik heb het niet nodig, maar heb er ook geen moeite mee. Ik kan op koffie hard gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijn![]()
2 keer geweest. Iedereen is daar inderdaad waus en draait vooral om de nacht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijn
Goed festival, geniale locatie![]()
![]()
Young the Giant erbij voor Pinkpop.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Lama
Valt wel mee hoor met het drugs-gehalte, de sfeer is zeer gemoedelijk en ik heb er in al die jaren dat ik er ben geweest nooit echt iemand out zien gaan of ruzie etc. Op festivals zoals RW waar veel gezopen wordt heb je over het algemeen veel meer last van irritante lui.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijn![]()
Sowieso 100x liever spacende mensen om me heen dan dronken lui.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met het drugs-gehalte, de sfeer is zeer gemoedelijk en ik heb er in al die jaren dat ik er ben geweest nooit echt iemand out zien gaan of ruzie etc. Op festivals zoals RW waar veel gezopen wordt heb je over het algemeen veel meer last van irritante lui.![]()
Eigenlijk zou een drugsfestivals juist een positieve benaming moeten zijn. Je hoort bijvoorbeeld mensen klagen over dat er geen sfeer hangt in de bravo op lowlands 's nachts, want pillenslikker apathisch etc. etc. Maar vaak komt het voor uit vooroordelen over drugs of dat iemand helemaal niks met een bepaalde muziekstijl heeft. Overdag staan mensen vaak net zo apathisch naar een bandje te kijken en zijn vaak ook nog minder geduldig. Als je door het publiek naar de wc moet krijg je meestal de stinkeye en doen mensen niet eens de moeite om een stapje opzij te doen, terwijl als je er 's nachts langs wil, je alleen wordt tegengehouden door mensen die een high five willen geven.![]()
Mij hoor je niet zeggen dat ik het erg vind hoor
![]()
Erbij voor BKS.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:
Deap Vallyquote:
Wat?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik stond vooraan in het midden op Pukkelpop! Was nog leuk om naar te kijken ook
Fucking The Black Keys meets Jack White met tieten!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is toch ook maar een heel erg matig bandje..?quote:Hou op man.quote:Fucking The Black Keys meets Jack White met tieten!The White Stripes vergelijken met dit, geen blues te ontdekken bij deze twee.
![]()
Waar hoor je mij The White Stripes noemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is toch ook maar een heel erg matig bandje..?
[..]
Hou op man.The White Stripes vergelijken met dit, geen blues te ontdekken bij deze twee.
THE ROLLING STONES STAAN OP PINKPOP!!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Kinders, hup. Ga lekker even achter je computer vandaan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Maar.. maar.. Deap Vally..?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinders, hup. Ga lekker even achter je computer vandaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinders, hup. Ga lekker even achter je computer vandaan.quote:'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
http://www.festivalinfo.n(...)Westen_in_Amsterdam/quote:Buiten Westen, een festival voor vrije geesten en geluiden voor de derde keer op rij in het Westerpark, vindt ditmaal plaats op zaterdag 19 juli. Artiesten uit elektronische genres, kunstenaars, decorbouwers en koks staan op het programma.
Blikvangers van de line-up van dit jaar zijn onder andere Apparat, Joris Delacroix, Claptone, Motor City Drum Ensemble, Worakls, Skudge en Pachanga Boys. Een kaartje gaat weg voor 42,50 euro in de voorverkoop.
Apparat, Joris Declaroix en Motor City Drum Ensemble zijn best ok![]()
![]()
Motor City Drum Ensemble
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:die boiler room set die je destijds plaatste in volgens mij het LL topic
. Sinds dien ben ik fan
.
![]()
lekker hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]die boiler room set die je destijds plaatste in volgens mij het LL topic
. Sinds dien ben ik fan
.
Marilyn Manson op Alcatraz erbij.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
The Rock Werchter 2014 programme is set and includes 79 names. Fourteen new names complete the picture. Radkey and Bombay Bicycle Club have been added to the line-up on Thursday, July 3. Coely, Puggy and Paolo Nutini have been added on Friday, July 4. Altrego, Jonny Lang, Twenty One Pilots, tUnE-yArDs and Ozark Henry will perform on Saturday, July 5. Oscar & The Wolf, Kuroma, Royal Blood and Lykke Li complete the programme on Sunday, July 6. The time schedules will be announced soon.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Iemand moest de schoenen van Faithless en The Rasmus vullenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom staat Paolo Nutini op ieder festival? Heeft die gast na New Shoes nog meer hits gehad?![]()
![]()
New Shoes komt uit 2007, en hij is zelfs headliner op DWDB! Wat heeft die gast gedaan dat ie opeens weer overal staat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand moest de schoenen van Faithless en The Rasmus vullen![]()
Genoeg mensen geilen op die man als je de social media moet geloven, ik snap ook niet helemaal waarom.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom staat Paolo Nutini op ieder festival? Heeft die gast na New Shoes nog meer hits gehad?![]()
de laatste hit van Outkast was 2004, daar hoor je niemand over
Wowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dagindeling RaR bekend;
[ afbeelding ]Dat second day
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Wat doet Booka Shade daar??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dagindeling RaR bekend;
[ afbeelding ]Wir tanzen im viereck
Vind het geen top line-up daar in Frankrijk. Al hoewel ik Blondie, Glark Jr. en St. Vincent wel leuk zou vinden. En vooruit Thee Oh Sees..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:26 schreef theodoor9 het volgende:
Kavinsky lijkt me weer typisch een act die Lowlands skipt..![]()
Ik vraag me af wat Lana del Rey zo hoog op dat lijstje doet. Hoger dan de Prodigy
Steppin out tonight![]()
Thurston Moore onder Selah Sue.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me af wat Lana del Rey zo hoog op dat lijstje doet. Hoger dan de Prodigy![]()
Vind dat niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me af wat Lana del Rey zo hoog op dat lijstje doet. Hoger dan de ProdigyVoor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Ik denk dat Selah toch iets bekender is dan Thurston. Maakt het niet beter maar Thurston is iets meer voor de "fijnproever". Dat terwijl Prodigy hit na hit heeft gescoord. Vaak hebben geheadlined. En nu zijn die ingehaald door one hit wonder Lana.quote:We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
The Prodigy staat ook nog altijd boven Lana Del Rey op dat affiche dus weet ook niet waar je dat vandaan haalt...Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Maar het wordt Tinariwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind het geen top line-up daar in Frankrijk. Al hoewel ik Blondie, Glark Jr. en St. Vincent wel leuk zou vinden. En vooruit Thee Oh Sees..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Een maand voor de bekendmaking van het volledige programma en tijdschema van het Port of Rotterdam North Sea Jazz Festival 2014 kunnen meer namen worden aangekondigd. Onder anderen Robin Thicke, Quincy Jones en CHIC featuring Nile Rodgers zijn toegevoegd aan het festivalprogramma.
Ook kondigt het festival een aantal jazzgrootheden aan, gevestigd en opkomend: Mehliana featuring Brad Mehldau & Mark Guiliana, Sons of Kemet, Kenny Garrett Quartet, Dirty Loops, Darcy James Argue’s Secret Society en John Scofield Uberjam.
Het Metropole Orkest brengt een aantal bijzondere projecten: Joshua Redman Quartet with Metropole Orkest Strings conducted by Jules Buckley en Robert Glasper Experiment with Metropole Orkest conducted by Vince Mendoza with special guests Ledisi and Meshell Ndegeocello op vrijdag en op zaterdag The Metropole Orkest Big Band plays Quincy Jones: "This is how I feel about jazz" conducted by Jules Buckley.
De componist, producer, muzikant, arrangeur en bandleider Quincy Jones is zelf ook aanwezig op het festival om zijn protegés Nikki Yanofsky, Alfredo Rodriguez en Andreas Varady aan het publiek te presenteren.
Naar het driedaagse festival komen verder Booker T Jones, Benjamin Clementine, Buika, Paloma Faith, Electro Deluxe, Allen Stone en Neneh Cherry & RocketNumberNine.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
*gaap*[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wel veel klein grut wat de moeite waard is trouwens op de laatste affiche.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
+Spoonquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is te hopen dat Broken Bells nog overzee gaat voor het festival seizoen in Europa.
![]()
Ik ben nieuw hier maar dit jaar wil ik voor het eerst een festival bezoeken. Ik zie alweer genoeg leuke dingen hier voorbij komen, helemaal top!![]()
Hoi! Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:22 schreef GroeneThee het volgende:
Ik ben nieuw hier maar dit jaar wil ik voor het eerst een festival bezoeken. Ik zie alweer genoeg leuke dingen hier voorbij komen, helemaal top!![]()
Oei, het is dat ik dat weekend als weg ben, maar voor de Stranglers was ik anders wel even de straat voor over gestokenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
The Stranglers op Retropop overigens
Dat retropop heeft sowieso wel een leuke line-upquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oei, het is dat ik dat weekend als weg ben, maar voor de Stranglers was ik anders wel even de straat voor over gestoken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat retropop heeft sowieso wel een leuke line-upvorig jaar stond Nile Rodgers er ook gewoon ineens, maar toen kwam ik er te laat achter
hoorde 'm vanuit de achtertuin.
Vroeger was het niet veel bijzonders wat er kwam, maar het is wel aardig gegroeid de afgelopen tijd
Nieuwe namen T In The Park:
DJ Fresh & Messy MC, The Magic Numbers, Foxes, Wolf Alice, Drenge, Josh Record, The Charlatans, Twenty One Pilots, Circa Waves, Chloe Howl, Reverend And The Makers, Royal Blood, Red Hot Chilli Pipers, Pretty Lights, Jackmaster, Clouds, Factory Floor, Alex Smoke, Joris Voorn, Robert Hood, Duke Dumont, Skream, Guy Gerber, Kerri Chandler, Tale Of Us & Mark Henning![]()
quote:LAATSTE 2000 COMBITICKETS
Er zijn nog slechts 2000 combitickets beschikbaar voor Pukkelpop. Ruim de helft van de vrijdag- en zaterdagtickets is eveneens de deur uit.
Tickets zijn te koop via www.pukkelpop.be en www.proximusgoformusic.be.
Pukkelpop 2014 is op donderdag, 14, vrijdag 15 en zaterdag 16 augustus op het festivalterrein van Kiewit in Hasselt.![]()
![]()
* EDMAN- heeft een kaartje!
Wel camping B, en dat schijnt nogal een pokke eind lopen te zijn?Wir tanzen im viereck
Niet raar nadat er waarschijnlijk veel Belgen (die voor een feestje gaan) naast een Werchter Combi hebben gegrepen.quote:![]()
Qua prijzen overnachting goedkoper om heen en weer te vliegenWat gaan die tickets kosten?
Edit: 69 pound (=¤83)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jup, is dus ook vandaag uitverkocht, maar ze hebben ook dagtickets dus het is bv. niet te vergelijken met de kaartverkoop voor Lowlands.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet raar nadat er waarschijnlijk veel Belgen (die voor een feestje gaan) naast een Werchter Combi hebben gegrepen.![]()
Yep
Echt wat nette namen daar dit jaarSowieso altijd een paar strakke namen, maar dit jaar is het wel extreem
![]()
Leuk spelletje
deadmau5 / Axwell / Bombay Bicycle club / Crystal Fighters / Anti Flag / Wild Beasts / The Kooks / Mount Kimbie / Girls In Hawaii / Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp
voor Sziget erbij.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: