Maar je hebt helemaal gelijk hoor, dit is een dijk van een line-up, en ze verdienen het om strak uit te verkopen. Hier kan je niet echt omheen eigenlijk. Ik ben echt niet altijd positief over Pinkpop, zelden eigenlijk, maar dit is gewoon echt een top line-upquote:
dat kan niet hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit gaat sneller uitverkocht raken dan Lowlands de vorige jaren, alleen op de 3 bovenste namen. Hell, alleen al op de 1e naam.
Dat is waar ja, zeker die eerste kan verrassend grote dingen neerzetten. Zojuist is ook Conor Oberst (Bright Eyes) bevestigd voor Valkhof.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Valkhof Festival en Metropolis zijn ook goed te doen vergeleken met de andere gratis festivals.
Young The Giant is vorige week ook toegevoegd. My Body luister ik nog vaker. Toffe bandquote:
45 euro erbij en je krijgt de stones en simple minds erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Op Dauwpop staan Seasick SteveTriggerfinger
beiden al meerdere keren gezien en dat voor maar ¤45 en dan krijg je er nog Truckfighters en The Wombats bij ook!
De stones ga ik zien op pinkpop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
45 euro erbij en je krijgt de stones en simple minds erbij
Kroaatse vriendin van me gaat daarheen, QotSA en Wolfmother tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:47 schreef Avalanche.. het volgende:
Heeft iemand ervaring met het INmusic festival in Kroatië? Zitten we dit jaar over te denken om heen te gaan. Vorig jaar op Sziget geweest en het is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, maar INmusic lijkt me veelbelovend (zeker qua setting).
http://www.inmusicfestival.com/en
Klopt. Line up is best oke. Is ze er eerder geweest? Wat vond ze ervan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kroaatse vriendin van me gaat daarheen, QotSA en Wolfmother toch
Ze is er twee keer geweest en het is ''really good''. '' the food is great and the toilets are bearable''quote:Op zondag 16 maart 2014 09:58 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Klopt. Line up is best oke. Is ze er eerder geweest? Wat vond ze ervan?
Hoop alleen dat het geluid beter is dan vorig jaar. Dat waaide toen alle kanten op.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En vorig jaar prima vermaakt, dus moeten we maar weer een kijkje gaan nemen
Vette band zeker! Dus The Wombats, YTG, Seasick en Triggerfingerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Young The Giant is vorige week ook toegevoegd. My Body luister ik nog vaker. Toffe band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |