haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]kun je d'r niet ook bloopers bij doen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
A grand adventure has begun.
True.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaanDat geloof ik ook graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.voor mij is het vooral nog een ver van mijn bed show.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaan+1 respect. Lijkt me een pittige tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
(ik heb zelf 2 gezonde kinderen).Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
O: 0,8 liter melk + 160g Brinta.quote:
Why?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenthe horror...
Omdat het je helpt bij het afvallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why?
Omdat jij het zegt zal ze het nu wel gaan doen denk ik.
IIFYM icm multivitaminesquote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Hé, stiekem ben ik wel benieuwd hoe "de GYM" een eetschema voor zich ziet voor iemand die op een gezonde blijvende manier wilt afvallen. Nu jullie dit topic toch gekaapt hebben..
Wie weet hebben we er wat aan.
Kennelijk lukt het haar ook vrij goed zonder te sporten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat het je helpt bij het afvallen?Want daar gaat het jullie toch om?
Hier, die van gisteren:quote:
Daar lopen de meningen nogal over uiteen, maar in redelijke mate toepassen wat er in de Voedselzandloper staat lijkt mij geen slecht begin.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Hé, stiekem ben ik wel benieuwd hoe "de GYM" een eetschema voor zich ziet voor iemand die op een gezonde blijvende manier wilt afvallen. Nu jullie dit topic toch gekaapt hebben..
Wie weet hebben we er wat aan.
Oe die van gisteren bij mij is ook leukquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, die van gisteren:
O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g gebroken lijnzaad, 10 g chiazaad) met rijstmelk + 20 gram gojibessen.
S: Bootcamp
T: Wheyshake-spul
L: 2 volkoren boterhammen kaas, 1 pindakaas, hand cherrytomaten, banaan.
D: Quiche.
T: Appel
Ja dat is ook een dagmenu...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe die van gisteren bij mij is ook leuk
Fles wijn en pizza
Ja toch? Meer heb je niet nodigquote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een dagmenu...
In het BB topic was ooit iemand die 11 pizza's op 1 dag at.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe die van gisteren bij mij is ook leuk
Fles wijn en pizza
Jouwe is niet grappig.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, die van gisteren:
O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g gebroken lijnzaad, 10 g chiazaad) met rijstmelk + 20 gram gojibessen.
S: Bootcamp
T: Wheyshake-spul
L: 2 volkoren boterhammen kaas, 1 pindakaas, hand cherrytomaten, banaan.
D: Quiche.
T: Appel
W.t.f....quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
O: 150gram brinta, mammoth shake, 4 eieren, liter vollemelk, 200gram bruine rijst, 200gram kip,100gram groente, appel
Die zou je dan toch eerder hier verwachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In het BB topic was ooit iemand die 11 pizza's op 1 dag at.
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommigen hier er 3 dagen over om dat weg te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
O: 150gram brinta, mammoth shake, 4 eieren, liter vollemelk, 200gram bruine rijst, 200gram kip,100gram groente, appel
voor 10:00u
Kun je die manier uitleggen/onderbouwen?quote:
Dat is een beetje zonde, dan geniet je er niet meer vanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
wat we tot nog toe op hadden vandaag ging het toch over?quote:Volgens mij doen sommigen hier er 3 dagen over om dat weg te krijgen.
Ok dus dat ik in jou ogen wel een boek wat de moeite waard is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen nogal over uiteen, maar in redelijke mate toepassen wat er in de Voedselzandloper staat lijkt mij geen slecht begin.
Tja, whatever rocks your boatquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kennelijk lukt het haar ook vrij goed zonder te sporten.
Zo'n facebook plaatje?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik er een roze glitterplaatje voor je bij, ok?
Een voordeel, je hoeft er ook niets van te snappenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, whatever rocks your boat![]()
Maar waarom zou je zelf martelen als het proces ook 6x sneller kan?
Of valt dat onder het ''genieten van de reis'' waar wij niks van snappen?
Dagelijks je voorgenomen calorieen hitten, icm proteinen en vetten, maar dan niet caren om de bron. Doe ik zelf ook. Loopt wel uit de hand soms want winegums zijn net zoals rijst of broccoli ook carbs waardoor je soms wat laag zit in totaal volume. Multivitamine om de micronutrienten op te vullen die je mist omdat je vaak 'dirty' eet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kun je die manier uitleggen/onderbouwen?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja van die kleine schijfjes voor op een verjaardag
quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
Heb vandaag al 7 pizza's weggekaant![]()
Vanavond nog 3 dan heb ik 3 kg pizza op vandaag![]()
Nieuw persoonlijk record
GENIETEN GEBLAZEN!!!!1quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef H1N1 het volgende:
O: whey + crea + 0.5 liter melk
4 grof volkoren met pindakaas
T: 250 gr kwark
T: italiaanse bol vitello tonnato + wasabi mayo en 200 ml melk
Ik vind van wel, ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok dus dat ik in jou ogen wel een boek wat de moeite waard is?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
Je hoeft ook niet te sporten. Gewoon modifast fatburner gebruiken
Dit soort meuk op Facebookquote:
Dus in principe gewoon eten wat je wilt? Totdat de kcals op zijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dagelijks je voorgenomen calorieen hitten, icm proteinen en vetten, maar dan niet caren om de bron. Doe ik zelf ook. Loopt wel uit de hand soms want winegums zijn net zoals rijst of broccoli ook carbs waardoor je soms wat laag zit in totaal volume. Multivitamine om de micronutrienten op te vullen die je mist omdat je vaak 'dirty' eet.
Niet aan te raden zonder zelfdiscipline overigens.
Ergens snap ik je wel, maar met alleen een gezond gewicht ben je nog niet gezond, toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Zeester het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Mijn allergie voor sport komt voort uit een combinatie van gebrek aan discipline, luiheid en tevredenheid over hoe voorspoedig het afvalproces gaat zonder sporten. En dat ik vooral afval om een gezonder gewicht te bereiken en niet om er uit te zien als een hete babe in een bikini. Ik weet ook wel dat je niet na 1 krachttraininkje superstrak bent, maar ik ambieer superstrak niet dus heb geen zin in kracht training. Maar to each their own, ik ben jaloers op Qwea en DE die zoveel plezier uit de sport halen hoor!
Dit soort uitspraken kunnen we altijd waarderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee daar heb ik nu nog te weinig discipline voor.. Daar ben ik heel eerlijk in.
Als je een grafhekel hebt aan sporten is dat inderdaad the horror ja. En waarom zou je? Als je een doel hebt wat prima te behalen valt zonder sporten? Dat het gezonder en beter is om wel te sporten zal ik meteen beamen natuurlijk. En misschien is het inderdaad een kwestie van uit je comfortzone komen en een sport vinden die wel leuk is om te beoefenen. Maar je kan nou eenmaal niet allemaal dezelfde dingen leuk vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenthe horror...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |