quote:Op maandag 24 februari 2014 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ok, jij post in OUD, dan valt ONZ ook wel mee![]()
![]()
* douche-eendje duikt weg voor keshet
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens. Maar ik ben wel benieuwd naar de achterliggende reden/oorzaak (conform Motorbloempje's post).
Overigens excuus voor sommige ongenuanceerde eacties: doordat ik hier normaal niet post ken ik de achtergrond van de vaste posters niet.
i know that feel sisquote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen zit hun topic in ONZ. Onz, brrrr
Tjeemig doe niet zo kleinzerigquote:Op maandag 24 februari 2014 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien dan maar niet meteen gaan schelden.
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit de vrouwelijk variant van jongens die zeggen dat ze niet ''te groot/te gespierd'' willen worden?
Alsof je van de 1 op de andere dag wakker wordt en superslankstrak of enorm gespierd bent
Dat is net zoiets als een werkloze die zegt dat hij niet wil gaan werken omdat hij bang is per ongeluk miljonair te worden ofzo
haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]kun je d'r niet ook bloopers bij doen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
A grand adventure has begun.
True.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaanDat geloof ik ook graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.voor mij is het vooral nog een ver van mijn bed show.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaan+1 respect. Lijkt me een pittige tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
(ik heb zelf 2 gezonde kinderen).Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
O: 0,8 liter melk + 160g Brinta.quote:
Why?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenthe horror...
Omdat het je helpt bij het afvallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why?
Omdat jij het zegt zal ze het nu wel gaan doen denk ik.
IIFYM icm multivitaminesquote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Hé, stiekem ben ik wel benieuwd hoe "de GYM" een eetschema voor zich ziet voor iemand die op een gezonde blijvende manier wilt afvallen. Nu jullie dit topic toch gekaapt hebben..
Wie weet hebben we er wat aan.
Kennelijk lukt het haar ook vrij goed zonder te sporten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat het je helpt bij het afvallen?Want daar gaat het jullie toch om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |