abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37034139
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:55 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Betekent dat dat ik het fout heb dan? Proliferatie zal herstel betekenen vlak na de laesie...en maturation volledig herstel? Dat verschilt toch niet zo heel erg van mijn eerste definities. Ligt ook aan de context .

Flexie betekent buigen, extensie strekken. Abductie betekent van je lichaam af bewegen en adductie naar je lichaam toe (to add = toevoegen).
En dan zal ik een verschil maken tussen longitudinale, transversale en sagittale VLAKKEN en ASSEN.

Frontale vlak (een doorsnee in de verticale richting, zodat je voor- en achterkant worden gescheiden en dus niet je linkerer en rechterkant) komt overeen met je sagittale as -> in de dimensie diepte, bijvoorbeeld een as door je navel waardoor je een radslag kunt maken.

Transversale vlak: horizontale dwarsdoorsnee van je lichaam, komt overeen met de longitudinale as, waardoor je bijvoorbeeld een pirouette kan maken.

Sagittale vlak:
(doorsnee in de verticale richting, waarbij je linker- en rechterkant worden gescheiden, dus dwars op het frontale vlak) en komt overeen met je transversale as, zodat je een koprol kunt maken.

Duidelijk?

@LedZep: adductoren (magnus, medius en minimus als ik het goed heb) aan de binnenkant van het been (dus dichterbij het lichaam), abductoren aan de buiten kant: m. gluteus medius en tensor fascies latae -> is een bindweefselplaat.
Dank u

En verder: hoe bevalt dat nou, bewegingswetenschappen? Ik ben nog maar een zielige scholier (jaja, mijn ware identiteit komt naar boven en het is geen 100 kilo wegende senior ) en op zich leek bewegingswetenschappen mij ook wel wat, though, ik ben behoorlijk exact aangelegd en die richting spreekt me ook erg aan.

Dus, wat was jouw motivatie om zoiets te doen en wat zijn de toekomstperspectieven?
  maandag 17 april 2006 @ 16:10:33 #27
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37034526
Heb vandaag al 7 pizza's weggekaant
Vanavond nog 3 dan heb ik 3 kg pizza op vandaag
Nieuw persoonlijk record
pi_37034976
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
Nieuw persoonlijk record
O_O

OMG 10 pizza's dat is meer dan 300 gram eiwit
pi_37035625
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
Nieuw persoonlijk record
dude! van die diepvriespizza's of bezorgpizza's
ik ga zo ook pizza's.............draaien, moet werken
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 17 april 2006 @ 18:15:41 #30
140141 ivosnivo
pi_37038039
Ben nu wel een beetje misselijk (diepvriespizza's elk uur 1 in de magnetron), zal mij benieuwen wat voor keutel ik morgen draai
pi_37038654
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ben nu wel een beetje misselijk (diepvriespizza's elk uur 1 in de magnetron), zal mij benieuwen wat voor keutel ik morgen draai
LOL Hoeveel gr eiwit en vet is dat bij elkaar? En welke pizza?

Tevens verkapte tvp
pi_37038759
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Sloper het volgende:

[..]

LOL Hoeveel gr eiwit en vet is dat bij elkaar? En welke pizza?

Tevens verkapte tvp
In 1 pizza zit gemiddeld zo'n 30 tot 50 gram eiwit (zo'n Dr Oetker Big American)
  maandag 17 april 2006 @ 18:47:06 #33
140141 ivosnivo
pi_37038814
Iglo magarita ofzo, standaard pizzatjes met kaas gehakt brokolie en paddo's. Ik zit nu al op 113 kilo, en me pot creatine is nog half vol.

De blokjes zullen weer ver te zoeken zijn deze zomer
pi_37039844
Blokjes vet
pi_37039902
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:30 schreef redguy2222 het volgende:
Blokjes vet
Meldt*

Ik heb niet veel vet (12-13%) maar er ligt toch een laagje over m'n abs, en omdat die toch best sterk zijn heb ik dus een soort sixpack maar dan wel met vet eroverheen . Zitten ook echt plooien in vetlaagje dus eigenlijk een soort blokjes vet
pi_37040311
Ik heb op moment 14% vet, maar wonderbaarlijk 2 bovenste blokjes min of meer zichtbaar, echte vet zit paar cm lager geconcentreerd.
pi_37041716
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Meldt*

Ik heb niet veel vet (12-13%) maar er ligt toch een laagje over m'n abs, en omdat die toch best sterk zijn heb ik dus een soort sixpack maar dan wel met vet eroverheen . Zitten ook echt plooien in vetlaagje dus eigenlijk een soort blokjes vet
Jep, dat heb ik ook een beetje. Ik probeer het ook weg te krijgen door nu 3 low calorie dagen in de week en wat meer cardio. Maar een sixpack is een sixpack toch?

Ik meette van de week mn BF op de sportschool met zo'n elektrisch ding en daar kwam 34% uit rollen, die dingen kloppen ook van geen kanten...
  maandag 17 april 2006 @ 21:06:50 #38
140141 ivosnivo
pi_37043173
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Meldt*

Ik heb opzich wel redelijke blokjes vanuit de juiste hoek op een lege maag 's morgens. Dus ik moet gewoon zorgen dat ik in de zomer zo rond 2 uur 's middags van bed af ga, en dan meteen naar het strand ga
pi_37043194
ik heb ook een sixpack.........met wat vet eromheen. Tis heel vreemd toen ik net begon had ik een ultieme sixpack(woog dan ook niks, nu nog steeds niet ) nu heb een 2-pac
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 17 april 2006 @ 22:22:54 #40
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_37046295
Sta hier op 8% dus ik heb wel een six pack en de schuine buikspieren komen er ook goed doorheen. Voor de rest nu ook wat aderen over mijn buik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_37046411
ow, ik ben ook erg geinteresseerd in opleiding van fitnessintructeur (of personal trainer), heb je ergens een link met meer info ofzo?
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  maandag 17 april 2006 @ 22:47:46 #42
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37047357
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef Mr.J het volgende:
Sta hier op 8% dus ik heb wel een six pack en de schuine buikspieren komen er ook goed doorheen. Voor de rest nu ook wat aderen over mijn buik.
Wat ik wel knap vind van jou is dat je altijd op een laag vetpercentage blijft zitten. Van mening dat hele jaar droog betere resultaten geeft dan je in de winter 'laten gaan'?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_37047829
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef Mr.J het volgende:
Heb jij een foto van je fysiek? Ben wel beniewd hoe je eruit ziet, mede omdat je ook roids gebruikt...Ik zal als ik klaar ben met cutten ook eens wat pics plaatsen...
  maandag 17 april 2006 @ 23:07:26 #44
19479 Mr.J
pi_37048103
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat ik wel knap vind van jou is dat je altijd op een laag vetpercentage blijft zitten. Van mening dat hele jaar droog betere resultaten geeft dan je in de winter 'laten gaan'?
Knap?

Ik kom zelfs op 5000kcal niet boven de 10% uit. Dus aan de ene kant sta ik er altijd wel ok bij (plus elke kg massa toont meteen erg goed), maar aan de andere kant zal ik dus niet snel veel massa aanzetten.

Kwestie van accepteren en lekker doorgaan.
  maandag 17 april 2006 @ 23:08:11 #45
19479 Mr.J
pi_37048129
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Sloper het volgende:

[..]

Heb jij een foto van je fysiek? Ben wel beniewd hoe je eruit ziet, mede omdat je ook roids gebruikt...Ik zal als ik klaar ben met cutten ook eens wat pics plaatsen...
In m'n fotoboek staat een brakke webcam pic van eind 2005.
pi_37048406
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Knap?

Ik kom zelfs op 5000kcal niet boven de 10% uit. Dus aan de ene kant sta ik er altijd wel ok bij (plus elke kg massa toont meteen erg goed), maar aan de andere kant zal ik dus niet snel veel massa aanzetten.

Kwestie van accepteren en lekker doorgaan.
Als ik op de 5000 kcal ga zitten, heb ik zo weer 25% bf
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:26:26 #47
140141 ivosnivo
pi_37053588
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Genjuro het volgende:
ow, ik ben ook erg geinteresseerd in opleiding van fitnessintructeur (of personal trainer), heb je ergens een link met meer info ofzo?
www.aalo.nl (die doe ik)
of www.fitvak.com (die doe ik niet omdat ik er nog 40 per week bij werk)
pi_37058616
heb een tijdje niet kunnen boksen vanwege een polsblessure, vandaag voor de 2e x weer sinds na 1,5 maand niet te hebben gebokst, en ik stootte echt flink harder.

Ben ook sinds 1,5 maand ongeveer begonnen met ipv 8 8 6 herhalingen per setje naar een 5 5 4 gegaan, en ik geloof dat dat voor een flinke krachttoename heeft gezorgd
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37058768
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Mr.J het volgende:

[..]

In m'n fotoboek staat een brakke webcam pic van eind 2005.
Sta je daar op 8%?
pi_37061764
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dank u

En verder: hoe bevalt dat nou, bewegingswetenschappen? Ik ben nog maar een zielige scholier (jaja, mijn ware identiteit komt naar boven en het is geen 100 kilo wegende senior ) en op zich leek bewegingswetenschappen mij ook wel wat, though, ik ben behoorlijk exact aangelegd en die richting spreekt me ook erg aan.

Dus, wat was jouw motivatie om zoiets te doen en wat zijn de toekomstperspectieven?
You're welcome .

De studie BW bevalt goed hoor! Ik vind het best leuke vakken...sommige zijn exact, sommige medisch en sommige op de maatschappij/gedraggericht. Het gaat mij heel goed af, ik denk er zelfs over na om volgend jaar (nu 1e jaars) er andere vakken van andere studies bij te gaan volgen.
Niet dat de studie zo makkelijk is, hij moet je wel liggen en dat doet hij dus bij mij....ik heb alles nog gehaald, lig dus lekker op schema voor de propedeuse.

Als dit je wat lijkt, maar ook wel wat technischer wilt, zou je ook kunnen gaan kijken bij biomedische technologie. Is zegmaar de technische variant van mijn studie.
Ik krijg ook wel exacte vakken, maar niet zo heel veel. De meeste vakken zijn toch medisch.

Ontopic :
whey is (eindelijk) binnen! vanavond maar eens gaan proberen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')