Dank uquote:Op maandag 17 april 2006 14:55 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik het fout heb dan?Proliferatie zal herstel betekenen vlak na de laesie...en maturation volledig herstel? Dat verschilt toch niet zo heel erg van mijn eerste definities. Ligt ook aan de context
.
Flexie betekent buigen, extensie strekken. Abductie betekent van je lichaam af bewegen en adductie naar je lichaam toe (to add = toevoegen).
En dan zal ik een verschil maken tussen longitudinale, transversale en sagittale VLAKKEN en ASSEN.
Frontale vlak (een doorsnee in de verticale richting, zodat je voor- en achterkant worden gescheiden en dus niet je linkerer en rechterkant) komt overeen met je sagittale as -> in de dimensie diepte, bijvoorbeeld een as door je navel waardoor je een radslag kunt maken.
Transversale vlak: horizontale dwarsdoorsnee van je lichaam, komt overeen met de longitudinale as, waardoor je bijvoorbeeld een pirouette kan maken.
Sagittale vlak:
(doorsnee in de verticale richting, waarbij je linker- en rechterkant worden gescheiden, dus dwars op het frontale vlak) en komt overeen met je transversale as, zodat je een koprol kunt maken.
Duidelijk?
@LedZep: adductoren (magnus, medius en minimus als ik het goed heb) aan de binnenkant van het been (dus dichterbij het lichaam), abductoren aan de buiten kant: m. gluteus medius en tensor fascies latae -> is een bindweefselplaat.
O_Oquote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
Heb vandaag al 7 pizza's weggekaant![]()
Vanavond nog 3 dan heb ik 3 kg pizza op vandaag![]()
Nieuw persoonlijk record
dude!quote:Op maandag 17 april 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
Heb vandaag al 7 pizza's weggekaant![]()
Vanavond nog 3 dan heb ik 3 kg pizza op vandaag![]()
Nieuw persoonlijk record
LOLquote:Op maandag 17 april 2006 18:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ben nu wel een beetje misselijk (diepvriespizza's elk uur 1 in de magnetron), zal mij benieuwen wat voor keutel ik morgen draai![]()
In 1 pizza zit gemiddeld zo'n 30 tot 50 gram eiwit (zo'n Dr Oetker Big American)quote:Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Sloper het volgende:
[..]
LOLHoeveel gr eiwit en vet is dat bij elkaar? En welke pizza?
Tevens verkapte tvp
Meldt*quote:
Jep, dat heb ik ook een beetje. Ik probeer het ook weg te krijgen door nu 3 low calorie dagen in de week en wat meer cardio. Maar een sixpack is een sixpack toch?quote:Op maandag 17 april 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Meldt*
Ik heb niet veel vet (12-13%) maar er ligt toch een laagje over m'n abs, en omdat die toch best sterk zijn heb ik dus een soort sixpack maar dan wel met vet eroverheen. Zitten ook echt plooien in vetlaagje dus eigenlijk een soort blokjes vet
![]()
Ik heb opzich wel redelijke blokjes vanuit de juiste hoek op een lege maag 's morgens. Dus ik moet gewoon zorgen dat ik in de zomer zo rond 2 uur 's middags van bed af ga, en dan meteen naar het strand gaquote:Op maandag 17 april 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Meldt*
Ik heb niet veel vet (12-13%) maar er ligt toch een laagje over m'n abs, en omdat die toch best sterk zijn heb ik dus een soort sixpack maar dan wel met vet eroverheen. Zitten ook echt plooien in vetlaagje dus eigenlijk een soort blokjes vet
![]()
Wat ik wel knap vind van jou is dat je altijd op een laag vetpercentage blijft zitten. Van mening dat hele jaar droog betere resultaten geeft dan je in de winter 'laten gaan'?quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef Mr.J het volgende:
Sta hier op 8% dus ik heb wel een six pack en de schuine buikspieren komen er ook goed doorheen. Voor de rest nu ook wat aderen over mijn buik.
Heb jij een foto van je fysiek? Ben wel beniewd hoe je eruit ziet, mede omdat je ook roids gebruikt...Ik zal als ik klaar ben met cutten ook eens wat pics plaatsen...quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef Mr.J het volgende:
Sta hier op 8% dus ik heb wel een six pack en de schuine buikspieren komen er ook goed doorheen. Voor de rest nu ook wat aderen over mijn buik.
Knap?quote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik wel knap vind van jou is dat je altijd op een laag vetpercentage blijft zitten. Van mening dat hele jaar droog betere resultaten geeft dan je in de winter 'laten gaan'?
In m'n fotoboek staat een brakke webcam pic van eind 2005.quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Sloper het volgende:
[..]
Heb jij een foto van je fysiek? Ben wel beniewd hoe je eruit ziet, mede omdat je ook roids gebruikt...Ik zal als ik klaar ben met cutten ook eens wat pics plaatsen...
Als ik op de 5000 kcal ga zitten, heb ik zo weer 25% bfquote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Knap?
Ik kom zelfs op 5000kcal niet boven de 10% uit. Dus aan de ene kant sta ik er altijd wel ok bij (plus elke kg massa toont meteen erg goed), maar aan de andere kant zal ik dus niet snel veel massa aanzetten.
Kwestie van accepteren en lekker doorgaan.
www.aalo.nl (die doe ik)quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Genjuro het volgende:
ow, ik ben ook erg geinteresseerd in opleiding van fitnessintructeur (of personal trainer), heb je ergens een link met meer info ofzo?
Sta je daar op 8%?quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Mr.J het volgende:
[..]
In m'n fotoboek staat een brakke webcam pic van eind 2005.
You're welcomequote:Op maandag 17 april 2006 15:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dank u
En verder: hoe bevalt dat nou, bewegingswetenschappen? Ik ben nog maar een zielige scholier (jaja, mijn ware identiteit komt naar boven en het is geen 100 kilo wegende senior) en op zich leek bewegingswetenschappen mij ook wel wat, though, ik ben behoorlijk exact aangelegd en die richting spreekt me ook erg aan.
Dus, wat was jouw motivatie om zoiets te doen en wat zijn de toekomstperspectieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |