Hier, die van gisteren:quote:
Daar lopen de meningen nogal over uiteen, maar in redelijke mate toepassen wat er in de Voedselzandloper staat lijkt mij geen slecht begin.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Hé, stiekem ben ik wel benieuwd hoe "de GYM" een eetschema voor zich ziet voor iemand die op een gezonde blijvende manier wilt afvallen. Nu jullie dit topic toch gekaapt hebben..
Wie weet hebben we er wat aan.
Oe die van gisteren bij mij is ook leukquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, die van gisteren:
O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g gebroken lijnzaad, 10 g chiazaad) met rijstmelk + 20 gram gojibessen.
S: Bootcamp
T: Wheyshake-spul
L: 2 volkoren boterhammen kaas, 1 pindakaas, hand cherrytomaten, banaan.
D: Quiche.
T: Appel
Ja dat is ook een dagmenu...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe die van gisteren bij mij is ook leuk
Fles wijn en pizza
Ja toch? Meer heb je niet nodigquote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een dagmenu...
In het BB topic was ooit iemand die 11 pizza's op 1 dag at.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe die van gisteren bij mij is ook leuk
Fles wijn en pizza
Jouwe is niet grappig.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, die van gisteren:
O: overnight oats (50 g havervlokken, 10 g gebroken lijnzaad, 10 g chiazaad) met rijstmelk + 20 gram gojibessen.
S: Bootcamp
T: Wheyshake-spul
L: 2 volkoren boterhammen kaas, 1 pindakaas, hand cherrytomaten, banaan.
D: Quiche.
T: Appel
W.t.f....quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
O: 150gram brinta, mammoth shake, 4 eieren, liter vollemelk, 200gram bruine rijst, 200gram kip,100gram groente, appel
Die zou je dan toch eerder hier verwachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In het BB topic was ooit iemand die 11 pizza's op 1 dag at.
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommigen hier er 3 dagen over om dat weg te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef RaymondK het volgende:
O: 150gram brinta, mammoth shake, 4 eieren, liter vollemelk, 200gram bruine rijst, 200gram kip,100gram groente, appel
voor 10:00u
Kun je die manier uitleggen/onderbouwen?quote:
Dat is een beetje zonde, dan geniet je er niet meer vanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:
wat we tot nog toe op hadden vandaag ging het toch over?quote:Volgens mij doen sommigen hier er 3 dagen over om dat weg te krijgen.
Ok dus dat ik in jou ogen wel een boek wat de moeite waard is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen nogal over uiteen, maar in redelijke mate toepassen wat er in de Voedselzandloper staat lijkt mij geen slecht begin.
Tja, whatever rocks your boatquote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kennelijk lukt het haar ook vrij goed zonder te sporten.
Zo'n facebook plaatje?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik er een roze glitterplaatje voor je bij, ok?
Een voordeel, je hoeft er ook niets van te snappenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, whatever rocks your boat![]()
Maar waarom zou je zelf martelen als het proces ook 6x sneller kan?
Of valt dat onder het ''genieten van de reis'' waar wij niks van snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |