Zozo "dood aan de russen"...quote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef IPA35 het volgende:
"Dood aan de Russen!"
http://vk.com/live_kh?z=v(...)2Fecd77da98d4e1b7ced
Ondertussen op de Krim (Sevastopol):
In een echte democratie heb je vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zozo "dood aan de russen"...
Ze zouden beter hun waffel houden.
Uiteraard, maar Oekrane gaat niet veel tegen Rusland kunnen beginnen als Rusland daadwerkelijk actie gaat ondernemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In een echte democratie heb je vrijheid van meningsuiting.
o is het een komplot van Poetin en Obama de CIA en Mugabe samenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef Maargoed. het volgende:
BNW / Oekraine: Het is gewoon georkestreerd.
zijn woonhuisquote:Op maandag 24 februari 2014 11:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die foto's , is dat een presidentieel paleis of is dat zijn eigen privstulpje eigenlijk ?
Tja, toen de democratisch verkozen president van Egypte werd afgezet door het leger was dit volgens John Kerry "restoring democracy". In Oekraine is het omverwerpen van een democratisch verkozen president een "overwinning voor de vrijheid"...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef Maargoed. het volgende:
BNW / Oekraine: Het is gewoon georkestreerd.
In Oekraine is de president afgezet door het parlement, dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan wanneer dat door het leger gebeurt.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, toen de democratisch verkozen president van Egypte werd afgezet door het leger was dit volgens John Kerry "restoring democracy". In Oekraine is het omverwerpen van een democratisch verkozen president een "overwinning voor de vrijheid"...
Dat afzetten door het parlement was illegaal en ging niet volgens de juiste procedure.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:53 schreef Basterds het volgende:
[..]
In Oekraine is de president afgezet door het parlement, dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan wanneer dat door het leger gebeurt.
komen toch nieuwe verkiezingen , dan kan er toch ook een rusland gezinde persoon meedoenquote:
Als datzelfde parlementsgebouw omsingelt is door oproermakers kun je moeilijk van een democratische beslissing spreken.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:53 schreef Basterds het volgende:
[..]
In Oekraine is de president afgezet door het parlement, dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan wanneer dat door het leger gebeurt.
Er gaat wel meer niet volgens de regels nu in Oekrane, dat vind ik niet zo verbazingwekkend gezien de extreme situatie waarin ze zich bevinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:54 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat afzetten door het parlement was illegaal en ging niet volgens de juiste procedure.
Nou weet je nog hoe hhet ging met deze heer, dat ging veel snellerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als datzelfde parlementsgebouw omsingelt is door oproermakers kun je moeilijk van een democratische beslissing spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |