SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan AZ het Europees al jaren zo goed doen, maar in de competitie zo matig.
twitter:101greatgoals twitterde op zondag 23-02-2014 om 16:24:0319-year-old Ajax starlet Ricardo Kishna scored on his Eredivisie debut v AZ Alkmaar [GIF] http://t.co/nPAUpf9bB9 http://t.co/yNfs1lzJke reageer retweet
Is hij dan geschorst volgende week?quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is hij dan geschorst volgende week?
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is hij dan geschorst volgende week?
DU LAUFT NICHT ALLEIN, ABFUHREN ALLEN!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Scorpie het volgende:
Een Duitse you'll never walk alone, altijd goed.
Castaignos zou op dat moment ssshhh moeten doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef elby1988 het volgende:
You'll never walk alone.. Je zou je moeten schamen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef DeJori het volgende:
Hopen dan dat hij de 1-1 scoort en zijn shirt uittrekt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
MarsmanKan er echt geen tering van, maar volgens IkStampOpTacos en TwenteFC is het de opvolger van Valdes bij Barcelona.
Towers?quote:
Vinden ze hem echt goed??quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
MarsmanKan er echt geen tering van, maar volgens IkStampOpTacos en TwenteFC is het de opvolger van Valdes bij Barcelona.
En Broodje Piet een tegengoal.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat Piazon en Leerdam niet gespeeld hebben. Dat is niet goed voor mijn manager.
Willems is een Ajacied.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef DeParo het volgende:
Als Ajax niet eens in Europa kan presteren dan kunnen ze beter de titelkoers ook laten voor wat het is.
Net zoals iedereen op AZ naquote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef DeParo het volgende:
Als Ajax niet eens in Europa kan presteren dan kunnen ze beter de titelkoers ook laten voor wat het is.
Als Feyenoord nog meer penalties krijgt dan lopen de statistieken zo uit de hand dat het op gaat vallen. Scheidsrechters hebben opdracht gekregen even te minderen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef DeParo het volgende:
Als Ajax Feyenoord, PSV, Vitesse en FC Twente niet eens in Europa kunnen presteren dan kunnen ze beter de titelkoers ook laten voor wat het is.
Nederland moet zich gewoon uitschrijven bij de UEFA.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef DeParo het volgende:
of juist mee omdat als Feyenoord zo vroeg op voorsprong komt dat ze het dan gelijk gaan weggeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ach, heeft Feyenoord ook een keer de scheids tegen.
Eeuwige belofte.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Promessi doet zijn naam even geen eer aan.
Pelle en Immers moeten geen geel pakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
Misschien moet Feyenoord eerst even op achterstand komen. Lijkt me dat Pellé en Immers dan eerder geel pakken
Euh, waarom niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pelle en Immers moeten geen geel pakken.
Pelle wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pelle en Immers moeten geen geel pakken.
Dit inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pelle wel.
Immers hoeft niet nee.
Oh, niet Do Ping Lee?quote:
Feyenoord zonder Pelle is saai, en dat past niet bij een klassieker.quote:
Interesseert me geen fluit.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord zonder Pelle is saai, en dat past niet bij een klassieker.
Niet zo bang zijn voor Pelle en Immers.
xdquote:
Als de kans dat Ajax wint groter is, gewoon doenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feyenoord zonder Pelle is saai, en dat past niet bij een klassieker.
Niet zo bang zijn voor Pelle en Immers.
Ajax wint gewoon, met of zonder Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de kans dat Ajax wint groter is, gewoon doen.
Maarten van Rossem bestaat voor 90% uit pannekoekenmeel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clasie bestaat voor 70% uit water.
pannenkoekenmeel*quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maarten van Rossem bestaat voor 90% uit pannekoekenmeel.
Je bent zelf 90%quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij familie was van Marco van Bastenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders snoert 'ie 'm z'n mondje.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
Grensrechter krijgt de complimenten van Schaken.
Ik verbaas me er elke keer weer over, dat ze elke keer die spelling gewoon weer aanpassen als ze daar zin in hebbenquote:
Je zou bijna denken dat hij Geitman heet jaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koeman heeft altijd wel wat te mekkeren
Gewoon je eichen zpelling aanhauden joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer over, dat ze elke keer die spelling gewoon weer aanpassen als ze daar zin in hebben
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koeman heeft altijd wel wat te mekkeren
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij Geitman heet ja
Erwin is wel een toffe gast.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman is een jankbek en een zeiksnor
Dat topicquote:
op?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Valt mee dat Koeman niet op een pingel vraagt.
Het is nog vroeg in de wedstrijdquote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
Valt mee dat Koeman niet op een pingel vraagt.
Wat is een Feyenoord?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoord ligt kermend van de pijn op het veld.
ggmm je maakt veel spelfouten vandaagquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoorder ligt kermend van de pijn op het veld.
Feyenoord helpt Ajax altijd graag.quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn jinx zorgde voor de 0-1.
Bedank me maar
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Herqules het volgende:
PELLE TREK JE SHIRT UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik weet ook niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je maakt veel spelfouten vandaag
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Herqules het volgende:
PELLE TREK JE SHIRT UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat hij een eigen taal heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je maakt veel spelfouten vandaag
Je had moeten zeggen dat je het met opzet deed.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er aan de hand is.
En mij uitlachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het opzettelijk was en moest ook lachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je het met opzet deed.
Ik moest wel lachen namelijk
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.quote:
En je werd laatste bij Curve Feverquote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die zag ik, ik ben trots op jequote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt ook voor in mijn gif voor jou wist je dat?
Jij deed niet eens meequote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je werd laatste bij Curve Fever![]()
Fappen tijdens het voetbal kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.
Ja, ook omdat ik steeds typfouten maakte.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je werd laatste bij Curve Fever![]()
Wel Gymnasium gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.
Ik geniet nu het nog kanquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou het nog even droog alors. Nog even.
Voetbalt die weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Pele een hattrick en een gele kaart.
Trots Op Johannes, misschien een leuke naam voor ene politieke beweging?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik ben ook trots op mijzelf.
Neeheee, geen geel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Pele een hattrick en een gele kaart.
Ik wil wel een TOJboy worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Trots Op Johannes, misschien een leuke naam voor ene politieke beweging?
Laat je niet gek makenquote:
Ik durf het bijna niet aan GGMM te vragen maar gaat het wel goed met hem? ik maak me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een TOJboy worden.
Ik niet, atheneum, talen waren niets voor mijquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft toch Gymnasium gedaan
Wat studeer je?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Ik studeer ook aan de uni met een iq van 92![]()
Dit zegt wel wat over het niveau ja
Ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft toch Gymnasium gedaan
Klopt, maar hoe hoger je opleiding hoe beter je werkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed dingen kunnen onthouden en slim zijn zijn twee heul verschillende dingen hè.
Hij is vandaag een beetje in de war. Dus je kan hem maar beter even met rust laten en hem weer aanspreken als het wat beter met hem gaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet aan GGMM te vragen maar gaat het wel goed met hem? ik maak me wel een beetje zorgen.
Zeker de Universiteit van het leven!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Definieer "beter"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe hoger je opleiding hoe beter je werkDe voordelen daarvan kent iedereen.
Klinkt HBO'erigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beleid, communicatie en organisatie
VUquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker de Universiteit van het leven!
Zozo 3 studies.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is ook donders simpel. Elke gek zou het moeten kunnen al sluit ik Marokkanen uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Top! zal ik doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is vandaag een beetje in de war. Dus je kan hem maar beter even met rust laten en hem weer aanspreken als het wat beter met hem gaat.
zozoquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |