Voetbalt die weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Pele een hattrick en een gele kaart.
Trots Op Johannes, misschien een leuke naam voor ene politieke beweging?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik ben ook trots op mijzelf.
Neeheee, geen geel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Pele een hattrick en een gele kaart.
Ik wil wel een TOJboy worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Trots Op Johannes, misschien een leuke naam voor ene politieke beweging?
Laat je niet gek makenquote:
Ik durf het bijna niet aan GGMM te vragen maar gaat het wel goed met hem? ik maak me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een TOJboy worden.
Ik niet, atheneum, talen waren niets voor mijquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft toch Gymnasium gedaan
Wat studeer je?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Ik studeer ook aan de uni met een iq van 92![]()
Dit zegt wel wat over het niveau ja
Ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft toch Gymnasium gedaan
Klopt, maar hoe hoger je opleiding hoe beter je werkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed dingen kunnen onthouden en slim zijn zijn twee heul verschillende dingen hè.
Hij is vandaag een beetje in de war. Dus je kan hem maar beter even met rust laten en hem weer aanspreken als het wat beter met hem gaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet aan GGMM te vragen maar gaat het wel goed met hem? ik maak me wel een beetje zorgen.
Zeker de Universiteit van het leven!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Definieer "beter"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe hoger je opleiding hoe beter je werkDe voordelen daarvan kent iedereen.
Klinkt HBO'erigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beleid, communicatie en organisatie
VUquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker de Universiteit van het leven!
Zozo 3 studies.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is ook donders simpel. Elke gek zou het moeten kunnen al sluit ik Marokkanen uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Top! zal ik doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is vandaag een beetje in de war. Dus je kan hem maar beter even met rust laten en hem weer aanspreken als het wat beter met hem gaat.
zozoquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |