Wat is een Feyenoord?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoord ligt kermend van de pijn op het veld.
ggmm je maakt veel spelfouten vandaagquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
Een Feyenoorder ligt kermend van de pijn op het veld.
Feyenoord helpt Ajax altijd graag.quote:
Bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn jinx zorgde voor de 0-1.
Bedank me maar
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Herqules het volgende:
PELLE TREK JE SHIRT UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik weet ook niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je maakt veel spelfouten vandaag
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Herqules het volgende:
PELLE TREK JE SHIRT UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat hij een eigen taal heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je maakt veel spelfouten vandaag
Je had moeten zeggen dat je het met opzet deed.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er aan de hand is.
En mij uitlachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het opzettelijk was en moest ook lachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je het met opzet deed.
Ik moest wel lachen namelijk
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.quote:
En je werd laatste bij Curve Feverquote:Op zondag 23 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die zag ik, ik ben trots op jequote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt ook voor in mijn gif voor jou wist je dat?
Jij deed niet eens meequote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je werd laatste bij Curve Fever![]()
Fappen tijdens het voetbal kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.
Ja, ook omdat ik steeds typfouten maakte.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je werd laatste bij Curve Fever![]()
Wel Gymnasium gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zijn het overduidelijk foutjes die komen omdat ik met andere dingen bezig ben, bij jou is het pure domheid.
Ik geniet nu het nog kanquote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou het nog even droog alors. Nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |