Hihaho. Jij denkt nog dat het 6-0 wordt?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
is het afgelopen dan? loopt mijn stream 10 minuten achter jezus
Zooooooooooooquote:
Twente Feyenoord is al bezigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
is het afgelopen dan? loopt mijn stream 10 minuten achter jezus
Doet het al een aantal weken prima hoor. Ik weet niet of jij je ogen in je broekzak hebt zitten?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Poulsen deed ook niets fout vandaag. Opmerkelijk.
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Poulsen deed ook niets fout vandaag. Opmerkelijk.
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoen
Valt me ook op ja. Echt walgelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
AZ maakt constant overtredingen op zwarte spelers
Ik wacht nog even tot donderdag 11 uur met mijn conclusie.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.
je kijkt nooit AZ dus?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoen
Ze zijn tegen Zwarte Pietquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
"Zambiaantjes moet je kort houden"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Eerst vandaag maar eens doorkomen, gok ik zoquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord zal uitkijken naar volgende week zondag.
komen ze op 13 puntenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord zal uitkijken naar volgende week zondag.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als d'n Raymaniaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
Misschien maar eens een watermerkje aan m'n gifjes toevoegen.
Dat gaat ze wel lukken. Volgende week niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst vandaag maar eens doorkomen, gok ik zo
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef OllieWilliams het volgende:
hopen dat twente punten verliest
Gaan we zienquote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel lukken. Volgende week niet.
Ondanks zijn twee goals vandaag blijft het natuurlijk een zeer beperkte en matige speler, laten we wel realistisch blijven.quote:
Beetje dat Willems-voetbal. Geen flauw idee hebben wat je met de bal moet doen. Hij gooit zijn bovenlichaam maar van links naar rechts, zodat het door kan gaan als schijnbeweging. Een beetje verdediger blijft naar de bal kijken en zet zijn poot ervoor.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje dat Willems-voetbal. Geen flauw idee hebben wat je met de bal moet doen. Hij gooit zijn bovenlichaam maar van links naar rechts, zodat het door kan gaan als schijnbeweging. Een beetje verdediger blijft naar de bal kijken en zet zijn poot ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |