SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze verkeerde tussenstand zegt dan weer alles over jouw verbinding met de kabelmaatschappij.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
De 2-0 tussenstand zegt echt alles over t niveau van de eredivisie.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze verkeerde tussenstand zegt dan weer alles over jouw verbinding met de kabelmaatschappij.
Chamakh is niks vergeleken kishnagodquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die bij Kishna aan een soort Chamakh ga denken?
Chamakhquote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die bij Kishna aan een soort Chamakh ga denken?
Zo goed was Fisher ook weer niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop voor Kisna dat t hem beter afgaat dan Fisher.
Eigen jeugd uiteraard.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
Is Kishna eigen jeugd van Ajax? Of ook al gekocht van een andere club?
Eigen jeugd.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
Ik moest lachen om jouw niveau van humor.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, dat je daar de humor niet van inziet is wel erg treurig
Speelde samen met Nathan Ake bij ADO. Ake ging naar Feyenoord, hij naar Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
Maar dat was ook zo'n ''toptalent'quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo goed was Fisher ook weer niet.
Eigen jeugd, ik ken zijn familie van vroeger persoonlijk ( basisschool )quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
Nee hoor, Chamakh is twee centimeter groterquote:
Prima joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw niveau van humor.
quote:
quote:
Wat is het nou>?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde samen met Nathan Ake bij ADO. Ake ging naar Feyenoord, hij naar Ajax.
Ja maar Fisher maakte een mooie kol van buiten de 16quote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor, Chamakh is twee centimeter groter![]()
Kishna is een hype. Fischer zou ook zo'n grote worden en moet je nu zien
Fischerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor, Chamakh is twee centimeter groter![]()
Kishna is een hype. Fischer zou ook zo'n grote worden en moet je nu zien
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 jaar, 4 keer kampioen
Kon je geen groter plaatje vinden?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt er ook nog wel hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dat was ook zo'n ''toptalent'
Helaas niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kon je geen groter plaatje vinden?
Jij dacht dat Vitesse thuis punten zou verspelen tegen RKC?quote:
Oh ja, dan snap ik waarom sommige hem als eigen jeugd zien. Drie jaar in de eigen jeugd is namelijk best lang.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
in 2010 van ado naar ajax gegaan.
Hij kan gewoon niet verliezen in Nederland, wat een grote baasquote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
ik vindt?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik vindt Ajax een leuke club. Zo dat is eruit.
ik vindtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
vind*quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Die dip duurt nu te lang, het United/Chelsea/Barca sprookje is ondertussen wel achterhaald. Die gaat richting de Aston Villa's van deze wereld.quote:
dit vindt ik leukquote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
ik vindquote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen wil hem...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet verliezen in Nederland, wat een grote baas![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Nep Italiaanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik woon nog maar 9 jaar in NL. Vergeef me
haha loserquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kon je geen groter plaatje vinden?
Wat heeft je leeftijd nou met je taalbeheersing te maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
En dit is redacteur mensen?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft je leeftijd nou met je taalbeheersing te maken?
FOK!-redacteur he. Stelt soberso niks voor dan.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die dip duurt nu te lang, het United/Chelsea/Barca sprookje is ondertussen wel achterhaald. Die gaat richting de Aston Villa's van deze wereld.
Hij is nog geen 20, ik geef hem nog wat tijdquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die dip duurt nu te lang, het United/Chelsea/Barca sprookje is ondertussen wel achterhaald. Die gaat richting de Aston Villa's van deze wereld.
*zo-wie-zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
FOK!-redacteur he. Stelt soberso niks voor dan.
Wat is er met z'n fucked up oog?quote:
Frank is blij.quote:
Wordt een Maherretje, Hans. Geloof het nou.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Hij is nog geen 20, ik geef hem nog wat tijd
Voor een buitenlander spreek en type ik nog best goed Nederlands.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft je leeftijd nou met je taalbeheersing te maken?
Gras is groenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt een Maherretje, Hans. Geloof het nou.
LOLOLOLquote:
Ik heb AZ geen druk zien zettenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef ejfaar het volgende:
Was gewoon taktiek donderdag, zodat clubjes als AZ en Feyenoord gaan druk zetten en ajax easy wint
Alles wat niet door het midden isquote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zwakke hoek van Esteban is ook gevonden dus.
Het is AZ man.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Heeinz het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUTKAKKERLAKKEN
Dit dusquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij Ajax en Louis / Feyenoord ben ik nu wel over Donderdag heen.
Klopt ja.quote:
Ik dankzij Kishna, wat een speler.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
AZ is erg zwak vandaag, zoals meestal na Europese uitwedstrijden.quote:
Gaat Lowietje naar Feyenoord dan ?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk tochquote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat Lowietje naar Feyenoord dan ?
Jep.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eensquote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Max23 het volgende:
Wat een fantastische goals allemaal![]()
Ik vond alleen deze iets mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha.
wleke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
3e goal van Salzburg? Die was welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kut ik zie hetquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw plaatje doet het niet.
en hem dan knuffelen op de bankquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat we drie keer gewisseld hebben, anders zou ik Blind er voor de zekerheid nog af halen.
Niet nodig, Blind gaat geen rare dingen doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat we drie keer gewisseld hebben, anders zou ik Blind er voor de zekerheid nog af halen.
Hopelijk geen verhaal zoals Cruijff in de jaren 80...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.
Kun je alsnog doen; met tien man winnen we dit ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
komen er waarschijnlijk na 40-45 gesprekken uitquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.
Kan nu ook. Gewoon met 10 verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Deze nederlaag vond ik toch wel vernederend, zo weggespeeld worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balen
#FreeHat
Jij hebt echt stront in je ogenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef KingRoland het volgende:
Blind_____________ krijgt zijn vorm van paar jaartjes terug weer
Ik neem aan dat het sarcastisch was.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt echt stront in je ogen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat voor een goal, schiet niet eens in de buurt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lullig wel maar dat was al na 3 minuten duidelijk dat het een kansloze avond zou wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze nederlaag vond ik toch wel vernederend, zo weggespeeld worden.
Dat is inderdaad ook erg opmerkelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:06 schreef Tyron het volgende:
Van Rhijn heeft Beerens in zijn broekzak btw.
Speelt sowieso beter met de week.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook erg opmerkelijk
Blaffen en niet bijten.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook erg opmerkelijk
Hihaho. Jij denkt nog dat het 6-0 wordt?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
is het afgelopen dan? loopt mijn stream 10 minuten achter jezus
Zooooooooooooquote:
Twente Feyenoord is al bezigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef Herqules het volgende:
[..]
is het afgelopen dan? loopt mijn stream 10 minuten achter jezus
Doet het al een aantal weken prima hoor. Ik weet niet of jij je ogen in je broekzak hebt zitten?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Poulsen deed ook niets fout vandaag. Opmerkelijk.
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Poulsen deed ook niets fout vandaag. Opmerkelijk.
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoen
Valt me ook op ja. Echt walgelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
AZ maakt constant overtredingen op zwarte spelers
Ik wacht nog even tot donderdag 11 uur met mijn conclusie.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We kunnen dus wel concluderen dat deze wedstrijd een incident was.
je kijkt nooit AZ dus?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat AZ wel erg zwak was, zo heb ik ze nog niet eerder gezien dit seizoen
Ze zijn tegen Zwarte Pietquote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
"Zambiaantjes moet je kort houden"quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Wave103 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Eerst vandaag maar eens doorkomen, gok ik zoquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord zal uitkijken naar volgende week zondag.
komen ze op 13 puntenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord zal uitkijken naar volgende week zondag.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als d'n Raymaniaquote:Op zondag 23 februari 2014 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
Misschien maar eens een watermerkje aan m'n gifjes toevoegen.
Dat gaat ze wel lukken. Volgende week niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst vandaag maar eens doorkomen, gok ik zo
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef OllieWilliams het volgende:
hopen dat twente punten verliest
Gaan we zienquote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel lukken. Volgende week niet.
Ondanks zijn twee goals vandaag blijft het natuurlijk een zeer beperkte en matige speler, laten we wel realistisch blijven.quote:
Beetje dat Willems-voetbal. Geen flauw idee hebben wat je met de bal moet doen. Hij gooit zijn bovenlichaam maar van links naar rechts, zodat het door kan gaan als schijnbeweging. Een beetje verdediger blijft naar de bal kijken en zet zijn poot ervoor.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje dat Willems-voetbal. Geen flauw idee hebben wat je met de bal moet doen. Hij gooit zijn bovenlichaam maar van links naar rechts, zodat het door kan gaan als schijnbeweging. Een beetje verdediger blijft naar de bal kijken en zet zijn poot ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |