quote:
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij Ajax en Louis / Feyenoord ben ik nu wel over Donderdag heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk tochquote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat Lowietje naar Feyenoord dan ?
Jep.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eensquote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Max23 het volgende:
Wat een fantastische goals allemaal![]()
Ik vond alleen deze iets mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha.
wleke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
3e goal van Salzburg? Die was welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kut ik zie hetquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw plaatje doet het niet.
en hem dan knuffelen op de bankquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat we drie keer gewisseld hebben, anders zou ik Blind er voor de zekerheid nog af halen.
Niet nodig, Blind gaat geen rare dingen doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat we drie keer gewisseld hebben, anders zou ik Blind er voor de zekerheid nog af halen.
Hopelijk geen verhaal zoals Cruijff in de jaren 80...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.
Kun je alsnog doen; met tien man winnen we dit ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
komen er waarschijnlijk na 40-45 gesprekken uitquote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien, ik las net dat ze al 4 à 5 gesprekken hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |