Kan nu ook. Gewoon met 10 verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Jammer dat we drie keer gewisseld hebben, anders zou ik Blind er voor de zekerheid nog af halen.
Deze nederlaag vond ik toch wel vernederend, zo weggespeeld worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso nooit zo als je echt afgedroogd wordt, zo'n 1-1 tegen Milan vind ik dan meer balen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:02 schreef Max23 het volgende:
Wat een fantastische goals allemaal![]()
Ik vond alleen deze iets mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
Jij hebt echt stront in je ogenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef KingRoland het volgende:
Blind_____________ krijgt zijn vorm van paar jaartjes terug weer
Ik neem aan dat het sarcastisch was.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt echt stront in je ogen
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat voor een goal, schiet niet eens in de buurt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lullig wel maar dat was al na 3 minuten duidelijk dat het een kansloze avond zou wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze nederlaag vond ik toch wel vernederend, zo weggespeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |