quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Dit jaar nog niet in Nijmegen geweest
Nog nooit in Nijmegen geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Waarom haat je het zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Dat welquote:
good for youquote:
quote:
-Arachide.quote:Arnhem is misschien niet mooi, maar ondanks alles proberen we er wat moois van te maken. Met awards als beste binnenstad van europa en groenste stad van europa hebben we ook wel bewezen dat we dat kunnen. Ook kunnen wij gewoon leuk zijn zonder dat we daarvoor geimporteerde studenten en vierdaagsegangers nodig hebben. En nog wat. Die voetbalclub daar is al helemaal om te janken. De rijn, de fles, de hoeren en Vites!
doe nou nietquote:
Ik vind dat zoo theatraal overdrevenquote:
oh jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
doe nou niet
hij is zo dom
hij vangt informatie niet op
verloren zaak
niks aan te doen
tijdverspilling
Je bent net LMI, alles over the top serieus nemenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat zoo theatraal overdreven
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.quote:
Nee maar ik bedoel sowieso een haat tussen twee stedenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Je bent net LMI, alles over the top serieus nemen
Dan vind jij blijkbaar Amsterdam en Utrecht nog kutter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
Nee, met je importstudenten en kakkers heb je echt een top stad. Blijf dat vooral zo denken.
Haten op araquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.
Blijft altijd mooi, hoe ik met 1 zin jou de mond kan snoeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef supersof het volgende:
ik stop met dit onderwerp omdat iedereen weet dat va en ik gelijk hebben maar dat niet toe wil geven.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef supersof het volgende:
ik stop met dit onderwerp omdat iedereen weet dat sof en ik gelijk hebben maar dat niet toe wil geven.
ik ook verleden week nogquote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Net als Rotterdam-Amsterdam overigens hoor, verleden week nog im Amsterdam geweest, niks mis mee
met je sitequote:
haha oké xquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
Zeg, niet zo ruziën over steden alsjeblieft, dat is toch nergens voor nodig? Iedereen weet toch dat heel Gelderland een godsvergeten provincie is haha x
ga eens wegquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
Zeg, niet zo ruziën over steden alsjeblieft, dat is toch nergens voor nodig? Iedereen weet toch dat heel Gelderland een godsvergeten provincie is haha x
Hahaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
alles onder arnhem is kutquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat Zutphen kut is.
Maar ik woon er, dat is leuk
Hey hoi. Papzakquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.
quote:
Allochtonen kaart van Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuke percentages.
Waar staan ze voor?
aantal kinderen met obesitas onder de tien jaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuke percentages.
Waar staan ze voor?
Of je maakt je niet druk, het is lmi maar, die houdt ervan als je erop ingaatquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom dus echt net dit topic in, en ik zie meteen dat. Meisje, het is aaaaan.
ectoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik, dus ik weet niet wie hier de papzak is
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik, dus ik weet niet wie hier de papzak is
Met mij prima, met jou?quote:
lol je bent echt ziekquote:Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat was jij toch? Met je ideale gewicht van 56 kg.
Ik snap het niet, maar ik moet lachenquote:
Party Hardy gister?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed hoor! Nog geen uur wakker hahaha
Ik ook, ik weet niet wat ik heb gerookt, maar het kwam hard binnen (en het was met tabakka, dus ken je nagaan!)quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar ik moet lachen
stockfoto'squote:Op zondag 23 februari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet plaatjes zoeken voor mijn werk
wat?quote:
Ik wel. Choco haze, dat heb je verteld. Ik had ook een soort haze aangeboden gekregen. Volgens mij Amnesia. Ik sliep iig godse lekkerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet niet wat ik heb gerookt, maar het kwam hard binnen (en het was met tabakka, dus ken je nagaan!)
ooooohquote:
Hoef je niet ver te zoeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh
ja ik zoek op google naar oude vrouw
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Choco haze, dat heb je verteld. Ik had ook een soort haze aangeboden gekregen. Volgens mij Amnesia. Ik sliep iig godse lekker
Gebruik jij in het dagelijkse leven ook woorden als awesome?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.
Ik was al een beeeeeetje teut en toen een paar goede trekken gehad. Naar huis fietsend viel ik al bijna in slaapquote:Op zondag 23 februari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.
echt hequote:
ik precies zelfde maar wel hongerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
echt he
gvd
ben constant aan het huilenniezen en shit
dan weer warm, dan weer koud
keelpijn
hoofdpijn
geen honger
ja ik eet nu crackersquote:
ga zo avondetenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet nu crackers
moet toch iets
Waarom eet je die pizza niet gewoon op.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet nu crackers
moet toch iets
Ik heb geen avondetenquote:
hoe laat ga je weg?quote:
wat?quote:
hahahaha, bij mij ging het op een gegeven moment ook heeeeeeeeeeeel snel.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was al een beeeeeetje teut en toen een paar goede trekken gehad. Naar huis fietsend viel ik al bijna in slaap
Dat is zo grappig door de PI.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef LETMEIN het volgende:
Ik had net geen zin om m'n reet af te vegen, dus dat heb ik dan ook niet gedaan.
Hebben nog niks afgesproken.quote:
wow nu al etenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
uhh geen idee, zie ik over een seconde of 30 wel
Ik heb mijn dekens en kussens geknuffeld en heb heerlijk geslapenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
hahahaha, bij mij ging het op een gegeven moment ook heeeeeeeeeeeel snel.
oh handigquote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben nog niks afgesproken.half 6 Ofzo
ik pas om half acht denk ikquote:
wat ga je doenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben nog niks afgesproken.half 6 Ofzo
Ik koos voor die PI omdat ik in een trainingsbroek op de bank zit. De bank is nu toe aan vervanging.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is zo grappig door de PI.
Avicii ?quote:
wat ga je doen?quote:
Thanksquote:
dan slaap je tot hij zelf dood isquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dan slaap je tot hij zelf dood is
quote:
nee dat danquote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jeej, awesome. Meid, stop hier alsjeblieft mee. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
eetse xquote:
Klopt, dat wordt voor hem een grotere opgaven dan voor mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dan slaap je tot hij zelf dood is
Dat is ook een kakker, dus hoe kun je haar leuk vinden?quote:
Ja, maar ik vind het nummer niet echt wat. Maar zij is wel leukquote:
Ik wil ook zienquote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tafeltje van de ikea ophalen, gister op marktplaats gekocht. Wil je zien?
Die Dappy is ook wel tof.quote:
jaaaa leuk!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar ga je hem neerzetten/voor gebruiken?quote:
oh nicequote:
AWESOME MEID, AWESOME!!!!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:48 schreef arachide. het volgende:
En dan kan het standaard LACK tafeltje eindelijk de deur uit jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Waar nu dat oude lelijke tafeltje staat bij de bank, deze is iets groter, maar wel dezelfde hoogte enzo.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar ga je hem neerzetten/voor gebruiken?
Ik had nog niet van hem gehoord, alleen dat nummer met Cover Drivequote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer waar ik hem van ken, eerlijk gezegd.
Oh okayquote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waar nu dat oude lelijke tafeltje staat bij de bank, deze is iets groter, maar wel dezelfde hoogte enzo.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar ga je hem neerzetten/voor gebruiken?
ik was niet enthousiast, ik was benieuwd.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat jullie helemaal enthousiast worden van, met alle respect, een kuttafeltje.
lollereinzquote:Op zondag 23 februari 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet enthousiast, ik was benieuwd.
Je moet hem vervenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef arachide. het volgende:
Ik ben wel enthousiast, want dat tafeltje is eigenlijk 40 euro en ik hem hem voor 20
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
god
ver
domme
kut site
ben ik aan het werk, wil ik opslaan, ligt het eruit.
Nee mang, hij is juist tof blauw. De rest is hier al zo neutraal. Ik ben niet neutraalquote:
Rood is hij mooier denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee mang, hij is juist tof blauw. De rest is hier al zo neutraal. Ik ben niet neutraal
zulke dingen kan je niet verven manquote:
Oke manquote:Op zondag 23 februari 2014 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke dingen kan je niet verven man
Deze mag je dus niet gebruikenquote:
nee was ik ook niet van plan hahaquote:
rood was ook wel tof geweest, maar nu is het blauw. Ik ga er wel knalrode details aan toevoegen. Mijn bloemblikjesquote:
xquote:Op zondag 23 februari 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
oke ik ga de douche schoonmaken
tot zo
okquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef LETMEIN het volgende:
Hoe kan poep zo het stinken. Deze vraag houdt mij al de hele dag bezig.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet.
Als je wil, mag je wel even tegen mij aan praten?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet.
ik ken er geen schaamte meer voor. het is gewoon zo fucking kut en op een gegeven moment verlies je alle hoop ook gewoon.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
toto
ik ga verder via dm want ik vind dat je dit niet op een forum moet zetten eigenlijk
thanks, ik ga nu eerst ff van FOK! af eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je wil, mag je wel even tegen mij aan praten?
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een oude vrouw die schuin tegenover me woont mij door mijn raam aan te staren merk ik. Zal ik zwaaien?
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een oude vrouw die schuin tegenover me woont mij door mijn raam aan te staren merk ik. Zal ik zwaaien?
quote:
Gedaan, ze keek heel snel weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik was vorige week in de hema en ik zag...
wijsheidwijf
Ze zag er gewoon precies hetzelfde uitquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Gedaan, ze keek heel snel weg.
Wijsheidwijf
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.quote:
"Als je een paspoort hebt en 18 bent mag je doen wat je wil."quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.
Ik zou naar een andere winkel gaan, bakpoeder kopen, een tientje pinnen, teruggaan naar de hema, een mooi coke lijntje maken met die bakpoeder en het voor der neus opsnuivenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.
HELEMAAL STRAKquote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou naar een andere winkel gaan, bakpoeder kopen, een tientje pinnen, teruggaan naar de hema, een mooi coke lijntje maken met die bakpoeder en het voor der neus opsnuiven
aldoquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenmiddag gekke dames en heren
ik wist dat jij dit was zonder je username en UI te zienquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Etsuquote:
Je kent me te goedquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist dat jij dit was zonder je username en UI te zien
hoi aldo
reageer eens op mijn pm, als je wilquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ff kijken, wacht ffquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
reageer eens op mijn pm, als je wil
nee nog nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Etsu
[..]
Je kent me te goed![]()
al een beetje beter?
ohquote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog niet
hoe was het sporten?
Sowieso dat ik ga zeggen: Ja ik moest kloppen, want de bel deed het nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
reageer eens op mijn pm, als je wil
haha jullie hadden een slechte keeper zekerquote:
goede garpquote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jullie hadden een slechte keeper zeker
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede garp![]()
moest wel beetje gniffelen
wat is er vrijdagquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kwam jij nou ook vrijdag trouwens ?
Ik heb aangeboden om haar treinkaartje voor de helft te betalen, maar ze wil nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kwam jij nou ook vrijdag trouwens ?
Nee ik kan dat echt niet aannemen gekkerdquote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden om haar treinkaartje voor de helft te betalen, maar ze wil nietEn ik wil heel graag dat ze erbij is.
lief van jequote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden om haar treinkaartje voor de helft te betalen, maar ze wil nietEn ik wil heel graag dat ze erbij is.
Dat kan je wel, als ik je rekeningnummer had, had ik het al gestort.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kan dat echt niet aannemen gekkerd
Als je er vanaf wilt mag je het ook naar mij overmakenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan je wel, als ik je rekeningnummer had, had ik het al gestort.
Nee, jij hebt OV..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt mag je het ook naar mij overmaken
al was ik wel uitgenodigd, zou ik nog niet komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iets bij mij thuis. En dit is geen uitnodiging.
Als jij nou eens 10.50 aan sof gaf, dan doe ik hetzelfde.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Geef ik het aan een goed doel
Okidoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
al was ik wel uitgenodigd, zou ik nog niet komen.
Alsof het geld bij mij op de rug groeit?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als jij nou eens 10.50 aan sof gaf, dan doe ik hetzelfde.
Maandag stufiiiiquote:Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof het geld bij mij op de rug groeit?
ara nee ik vind het echt heel lief, maar ik kan het echt niet aannemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als jij nou eens 10.50 aan sof gaf, dan doe ik hetzelfde.
Ik stuur wel een pannekoek jouw kant opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ara nee ik vind het echt heel lief, maar ik kan het echt niet aannemen.
Make it rainquote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
met geld strooien terwijl je zelf op de centen moet letten
Ik rook, alsik 2 dagen niet rook, zou ik het al gelijk hebben gespeeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
met geld strooien terwijl je zelf op de centen moet letten
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik rook, alsik 2 dagen niet rook, zou ik het al gelijk hebben gespeeld.
quote:
truequote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Altijd erg gezellig met esell ja
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Ezell het volgende:
GOED MOMENT ALLES YO EWA SWA MITTIES YOOOO
ey ezellquote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Ezell het volgende:
GOED MOMENT ALLES YO EWA SWA MITTIES YOOOO
hoi sofquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef supersof het volgende:
ik moet telkens aan je denken
je mooie ogen
je glanzende haar
je zwoele lippen
je zachte stem
was ik maar bij je
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar sof...QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ja graagquote:
Ezell en een zachte stemquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ey ezell
ik moet telkens aan je denken
je mooie ogen
je glanzende haar
je zwoele lippen
je zachte stem
was ik maar bij je
kus
haar stem is de melodie van de zomerwind op een warme zomeravond.quote:
nee neequote:
tegenwoordig loopt ze wel wat moeilijker hoorquote:
nou niet door mij in ieder gevalquote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tegenwoordig loopt ze wel wat moeilijker hoor
ezell huppelde omdat ze blij was, zo doet ze niet altijdquote:
ik kan me niet voorstellen dat ze blij was toen ze me zag, dus daar ligt t niet aanquote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ezell huppelde omdat ze blij was, zo doet ze niet altijd
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Ezell het volgende:
zelf vreemd lopen en dan dat soort dingen roepen
ik loop hartstikke normaalquote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Ezell het volgende:
zelf vreemd lopen en dan dat soort dingen roepen
ze was blij door het pakketjequote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ze blij was toen ze me zag, dus daar ligt t niet aan
wanneer nietquote:
Ik stond dus in mijn onderbroek te dansenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
aldo, ik vind t niet fijn dat je topics over mij post
KLB / Mensen die voor je raam lopen en naar binnen staren
ik ben jaloersquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stond dus in mijn onderbroek te dansenkijkt zo'n dude me recht aan van buiten
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
aldo, ik vind t niet fijn dat je topics over mij post
KLB / Mensen die voor je raam lopen en naar binnen staren
kan bevestigenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik ben eigenlijk een mager scharminkel vol met puisten en scheve tanden
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
hahahahahahhhaa
ik moet hardop lachen om aldo's topic
Doe dat dan ook niet met alles openquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stond dus in mijn onderbroek te dansenkijkt zo'n dude me recht aan van buiten
ik heb een gedeelde tuin/terras, met alleen de flatquote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet met alles open
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een gedeelde tuin/terras, met alleen de flatdaar loopt normaal nooit iemand
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een gedeelde tuin/terras, met alleen de flatdaar loopt normaal nooit iemand
idiotenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
ik ben benieuwd of mijn overburen mij naakt hebben gezien, aangezien ik op de 2de verdieping woon en altijd met raam open douche.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik schaam me er niet voor. zo'n focking goddelijk lekker lijf.
picsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
ik heb pas een lekker lijf
en ezell al helemaal
kan bevestigenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
en ezell al helemaal
okequote:
sorry telefoon is kapotquote:
he wat? HAHAHAHAHahuachdschdhvdahvauhcaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
en ezell al helemaal
Wat wil je hiermee zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
he wat? HAHAHAHAHahuachdschdhvdahvauhca
Nee.
ook kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |