okquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef LETMEIN het volgende:
Hoe kan poep zo het stinken. Deze vraag houdt mij al de hele dag bezig.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet.
Als je wil, mag je wel even tegen mij aan praten?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet.
ik ken er geen schaamte meer voor. het is gewoon zo fucking kut en op een gegeven moment verlies je alle hoop ook gewoon.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
toto
ik ga verder via dm want ik vind dat je dit niet op een forum moet zetten eigenlijk
thanks, ik ga nu eerst ff van FOK! af eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je wil, mag je wel even tegen mij aan praten?
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een oude vrouw die schuin tegenover me woont mij door mijn raam aan te staren merk ik. Zal ik zwaaien?
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zit een oude vrouw die schuin tegenover me woont mij door mijn raam aan te staren merk ik. Zal ik zwaaien?
quote:
Gedaan, ze keek heel snel weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik was vorige week in de hema en ik zag...
wijsheidwijf
Ze zag er gewoon precies hetzelfde uitquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Gedaan, ze keek heel snel weg.
Wijsheidwijf
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.quote:
"Als je een paspoort hebt en 18 bent mag je doen wat je wil."quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.
Ik zou naar een andere winkel gaan, bakpoeder kopen, een tientje pinnen, teruggaan naar de hema, een mooi coke lijntje maken met die bakpoeder en het voor der neus opsnuivenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof en ik zaten in de HEMA en een oud wijf kwam ons vertellen dat als we meerderjarig waren we mochten doen wat we wilden en niemand ons tegen mocht houden.
HELEMAAL STRAKquote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou naar een andere winkel gaan, bakpoeder kopen, een tientje pinnen, teruggaan naar de hema, een mooi coke lijntje maken met die bakpoeder en het voor der neus opsnuiven
aldoquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenmiddag gekke dames en heren
ik wist dat jij dit was zonder je username en UI te zienquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Etsuquote:
Je kent me te goedquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist dat jij dit was zonder je username en UI te zien
hoi aldo
reageer eens op mijn pm, als je wilquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |