quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef supersof het volgende:
ik stop met dit onderwerp omdat iedereen weet dat sof en ik gelijk hebben maar dat niet toe wil geven.
ik ook verleden week nogquote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Net als Rotterdam-Amsterdam overigens hoor, verleden week nog im Amsterdam geweest, niks mis mee
met je sitequote:
haha oké xquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
Zeg, niet zo ruziën over steden alsjeblieft, dat is toch nergens voor nodig? Iedereen weet toch dat heel Gelderland een godsvergeten provincie is haha x
ga eens wegquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
Zeg, niet zo ruziën over steden alsjeblieft, dat is toch nergens voor nodig? Iedereen weet toch dat heel Gelderland een godsvergeten provincie is haha x
Hahaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
alles onder arnhem is kutquote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat Zutphen kut is.
Maar ik woon er, dat is leuk
Hey hoi. Papzakquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.
quote:
Allochtonen kaart van Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leuke percentages.
Waar staan ze voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |