quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Dit jaar nog niet in Nijmegen geweest
Nog nooit in Nijmegen geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Waarom haat je het zoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
Dat welquote:
good for youquote:
quote:
-Arachide.quote:Arnhem is misschien niet mooi, maar ondanks alles proberen we er wat moois van te maken. Met awards als beste binnenstad van europa en groenste stad van europa hebben we ook wel bewezen dat we dat kunnen. Ook kunnen wij gewoon leuk zijn zonder dat we daarvoor geimporteerde studenten en vierdaagsegangers nodig hebben. En nog wat. Die voetbalclub daar is al helemaal om te janken. De rijn, de fles, de hoeren en Vites!
doe nou nietquote:
Ik vind dat zoo theatraal overdrevenquote:
oh jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
doe nou niet
hij is zo dom
hij vangt informatie niet op
verloren zaak
niks aan te doen
tijdverspilling
Je bent net LMI, alles over the top serieus nemenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat zoo theatraal overdreven
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.quote:
Nee maar ik bedoel sowieso een haat tussen twee stedenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Je bent net LMI, alles over the top serieus nemen
Dan vind jij blijkbaar Amsterdam en Utrecht nog kutter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
Nee, met je importstudenten en kakkers heb je echt een top stad. Blijf dat vooral zo denken.
Haten op araquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mens zo achterlijk kansloos was. Vitesse en NEC zijn beide godver slecht, dat is een feit.
Blijft altijd mooi, hoe ik met 1 zin jou de mond kan snoeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef supersof het volgende:
ik stop met dit onderwerp omdat iedereen weet dat va en ik gelijk hebben maar dat niet toe wil geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |