quote:
ik ben eigenlijk een mager scharminkel vol met puisten en scheve tandenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu stond ik met een ontbloot ecto bovenlichaam (zonder legday te vergeten)
Onherkenbare klachtquote:Op zondag 23 februari 2014 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik ben eigenlijk een mager scharminkel vol met puisten en scheve tanden
Ga dan ook niet klagen dat mensen bij je binnen kijken met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb wel gordijnen, maar die doe je toch niet dicht met zulk mooi weer
Als mensen gewoon niet zo asociaal naar binnen staren is er ook niets aan de handquote:Op zondag 23 februari 2014 11:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet klagen dat mensen bij je binnen kijken met alle gevolgen van dien.
Racistquote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Blanke mensen moeten niet dansen.
Als je je raam half sluit met jouw gordijnen is er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen gewoon niet zo asociaal naar binnen staren is er ook niets aan de hand
Ik kan ook zijn ogen eruit stekenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je je raam half sluit met jouw gordijnen is er ook niks aan de hand.
lol'dquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Racist
OT: TS is gay. Gay's zijn lachwekkend. TS kan zijn lot niet aanvaarden
derhalve onterechte klacht
Want alle homo's willen 24/7 aandacht?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dus wel homo zijn maar de gordijnen dicht doen.
Kasthomo noemen we dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr. de KLB Keizer
niks begrijpenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Want alle homo's willen 24/7 aandacht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |