Hoef je niet ver te zoeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh
ja ik zoek op google naar oude vrouw
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel. Choco haze, dat heb je verteld. Ik had ook een soort haze aangeboden gekregen. Volgens mij Amnesia. Ik sliep iig godse lekker
Gebruik jij in het dagelijkse leven ook woorden als awesome?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.
Ik was al een beeeeeetje teut en toen een paar goede trekken gehad. Naar huis fietsend viel ik al bijna in slaapquote:Op zondag 23 februari 2014 15:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat het choco haze was, maar ik had niet verwacht dat het zo awesome was.
echt hequote:
ik precies zelfde maar wel hongerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
echt he
gvd
ben constant aan het huilenniezen en shit
dan weer warm, dan weer koud
keelpijn
hoofdpijn
geen honger
ja ik eet nu crackersquote:
ga zo avondetenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet nu crackers
moet toch iets
Waarom eet je die pizza niet gewoon op.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik eet nu crackers
moet toch iets
Ik heb geen avondetenquote:
hoe laat ga je weg?quote:
wat?quote:
hahahaha, bij mij ging het op een gegeven moment ook heeeeeeeeeeeel snel.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was al een beeeeeetje teut en toen een paar goede trekken gehad. Naar huis fietsend viel ik al bijna in slaap
Dat is zo grappig door de PI.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef LETMEIN het volgende:
Ik had net geen zin om m'n reet af te vegen, dus dat heb ik dan ook niet gedaan.
Hebben nog niks afgesproken.quote:
wow nu al etenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
uhh geen idee, zie ik over een seconde of 30 wel
Ik heb mijn dekens en kussens geknuffeld en heb heerlijk geslapenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
hahahaha, bij mij ging het op een gegeven moment ook heeeeeeeeeeeel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |