Toivonenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden ook altijd tof bij sportwedstrijden
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen hebben dat ik mn twijfels heb bij 3 Canadese schijdsrechters....
Ik denk dat je dan nog minder overzicht hebt van wat er gebeurt. Recht van boven is natuurlijk ultiem lelijk en als je gewoon NHL Gamecenter Live aanschaft en op een fatsoenlijke tv kijkt is dat prima te volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zou een standpunt meer (of zelfs recht) van boven en iets dichterbij niet helpen?
Gewoon opletten helpt al een heel stuk. Zwarte puck, wit ijs, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
gewoon meer kijken dan krijg je vanzelf door welke kant de puck op gaat
Scandinavie + Finland zelfs.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef -0- het volgende:
Sowieso Scandinavië +1 als ze niet tegen Nederland moeten.
Het is geen voetbalquote:Op zondag 23 februari 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen hebben dat ik mn twijfels heb bij 3 Canadese schijdsrechters....
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon opletten helpt al een heel stuk. Zwarte puck, wit ijs, ik zie het probleem niet zo.
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog minder overzicht hebt van wat er gebeurt. Recht van boven is natuurlijk ultiem lelijk en als je gewoon NHL Gamecenter Live aanschaft en op een fatsoenlijke tv kijkt is dat prima te volgen.
Nee, bij ijshockey schrijf je gewoon scheidsrechter.quote:
Mwah, ik kijk regelmatig op laptop tijdens mijn nachtdiensten, echt geen probleem hoor. De streams van NHL Gamecenter Live zijn van hoge kwaliteit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.
Camera van boven heeft als nadeel dat je de rugnummers amper meekrijgt.
Ik keek net op 18" niet HD en dat was ook prima te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.
Camera van boven heeft als nadeel dat je de rugnummers amper meekrijgt.
Ja maar bij rugby is het ook vaak zo'n chaos en dan zie ik de rugbybal niet eens, dus dat telt niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.
Met voetbal juicht soms het halve stadion terwijl de bal niet over de streep geweest is.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
Vaker kijken, toen ik 5 jaar terug het echt begon te volgen was dat ook mijn probleem, maar ik kijk nu eigenlijk alle wedstrijden van de Penguins en ik kan eerlijk zeggen dat ik een stuk meer van de sport begrijp (ook tactieken) en het allemaal prima kan volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
Juichende spelers geven dat wel een beetje weg somsquote:Op zondag 23 februari 2014 13:29 schreef hottentot het volgende:
Binnen 0.1 seconde door dat canada scoorde.
Go zweden, go zweden.
Nee, op achterstand komen maakt het wel erg lastig ja...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Jammer... ik denk dat de Zweden dit niet meer recht krijgen gebreid
Dan moet je gewoon beter opletten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Is PP net zoiets als een man meer situatie in het waterpolo?
Het is zelfs hetzelfde.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Eentje van de tegenpartij moet op de bank voor 2 minuutjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Het is pas de eerste periode. Pfffquote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Canadese mannen winnen dus ook.
Kun je nagaan. Wordt dus 5-0 of zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pas de eerste periode. Pfff
Welnee.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Wordt dus 5-0 of zo.
Nu voel je wat de rest van de wereld voelt bij het schaatsenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Canadese mannen winnen dus ook.
Spanning om te snijden daar denk ik.quote:
Lijkt de superbowl wel.quote:
Wat verwacht je? Het zijn vooral atleten, journalisten en een 'paar' Russen die er zitten. Er gaan echt geen duizenden mensen uit Canada en Zweden reizen hiervoor.quote:
Ik denk dat ik een RT'tje ga maken.twitter:MichielElijzen twitterde op zondag 23-02-2014 om 13:34:23Wat een vette sport dat ijshockey. Alleen jammer dat ik de helft van de tijd geen idee heb waar de puck is.. reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Deze wedstrijd is trouwens het laatste onderdeel van de spelen?
Jupquote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:
quote:
Duidelijk.quote:
Ja, lijkt al het hele toernooi zo, wat een verschil met Vancouver 4 jaar terugquote:
Russen zijn over het algemeen wat ingetogener denk ik en sowieso wel meer successupporters dan bijvoorbeeld Canadezen.... Russen zijn alleen enthousiast als het om hun eigen volk gaatquote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja, lijkt al het hele toernooi zo, wat een verschil met Vancouver 4 jaar terug
Nee dat is de sluitingsceremonie.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat kan jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
Wat gebeurt er Zweden een power play heeft en dan nog een Canadees een overtreding maakt. Double PP?
Yupquote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
Wat gebeurt er Zweden een power play heeft en dan nog een Canadees een overtreding maakt. Double PP?
5 tegen 3... En dat is het maximale haalbare. Daarna wordt de PP gewoon langer.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
Mannen moeten de helm snel af kunnen zetten als ze elkaar weer te lijf gaanquote:
Zodat hun haar niet gaat stinken als ze aan het koken zijnquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zodat hun haar niet gaat stinken als ze aan het koken zijn
Dat is Poetin zelf. is een beetje een hobby van hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef exile79 het volgende:
Ik wil toch wel een keer die man achter het hammond orgel in beeld zien.
Ah ok, bedankt. Nu heb ik er tenminste een beeld bij.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is Poetin zelf. is een beetje een hobby van hem.
Doe eens normaalquote:
Meest overschatte "verdediger" in de NHL. Turnover machine. Laat die jongen lekker als een Brent Burns in de aanval spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:23 schreef maniack28 het volgende:
CROSSSSSSBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Karlsson is net zo'n homo als de teamgenoot van Crosby bij de Pens (Letang). Alleen maar offensive denken, dom dom dom!
Daarom zijn ze dan ook regerend wereldkampioen.quote:
Dan hebben ze al hun tegenstanders omgekocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dan ook regerend wereldkampioen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef emokid het volgende:
Goeie dive van Kunitz om die boarding penalty te verkopen. Van Crosby geleerd.
Zweden worden al frusti, en ze moeten nog een periode!quote:
Frusti kan soms ook positieve resultaten leveren.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zweden worden al frusti, en ze moeten nog een periode!
Kunitz had last van jouw username
Isles-Pens Game 6, 3rd period. Ik zal dat moment nooit vergeten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bestaat dat beeld echt nog bij jou? Dat Crosby dived
Ajax - AZquote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef emokid het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog bezig.. Is er geen voetbal op tv?
KOEKKOEKKKKKKK GOALLLLLLLLL ATLETIquote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef emokid het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog bezig.. Is er geen voetbal op tv?
quote:
Nee, maar om nou te zeggen dat ik nagelbijtend voor de tv zitquote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef maniack28 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat ijshockey 3 periodes heeft ofzo?
Spanning was weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef maniack28 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat ijshockey 3 periodes heeft ofzo?
USA - Canada was wel gaaf hoor... Net als Zweden - Finland.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef emokid het volgende:
Al vanaf de puck drop een zwaar teleurstellende en lelijke wedstrijd om naar te kijken. Canada is gewoon te goed voor dit toernooi.
Ze hebben ook een flink paar keer pisgeluk gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef emokid het volgende:
Al vanaf de puck drop een zwaar teleurstellende en lelijke wedstrijd om naar te kijken. Canada is gewoon te goed voor dit toernooi.
Die sfeerloze arena helpt ook niet echtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef emokid het volgende:
Tegen Letland jaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben ook een flink paar keer pisgeluk gehad.
Daarom, volgende spelen in Pennsylvania!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die sfeerloze arena helpt ook niet echt
Letland vooralquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben ook een flink paar keer pisgeluk gehad.
Net als schaatsen..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef clavier het volgende:
Saaie finale. Niks aan. Canada is veel te goed en pakt 2 x goud. Slecht voor de sport. Snel van het olympisch programma afhalen dus!
Totaal sfeerloze spelen. Vergelijk het eens met het feest in Lillehammer.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:03 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die sfeerloze arena helpt ook niet echt
Rusland is ook sfeerloos, daarom geen OS daar!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal sfeerloze spelen. Vergelijk het eens met het feest in Lillehammer.
Gelukkig hebben ze bruin water uit de kranen om het te compenseren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Rusland is ook sfeerloos, daarom geen OS daar!
Oneens, het systeem met voetbal op de OS gaat nergens over. Het beste land is het beste land, punt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef emokid het volgende:
Wat ze wel kunnnen doen is net als voetbal op de OS. Of een leeftijd instellen, met max 3-5 compensatiespelers, of gewoon een college/amateur competitie van maken met max 3-5 compensatiespelers.
Dit gaat nergens over.
Ik denk dat dat inherent is aan de OS houden in een land waar de bevolking zelf amper geld heeft om een kaartje te kopen en de rest van de wereld denkt, is het daar wel veilig/kolere wat ver.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal sfeerloze spelen. Vergelijk het eens met het feest in Lillehammer.
De gemiddelde fan daar zit met een glas wodka wezenloos voor zich uit te staren denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Rusland is ook sfeerloos, daarom geen OS daar!
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
De gemiddelde fan daar zit met een glas wodka wezenloos voor zich uit te staren denk ik
zelfs bij wedstrijden van hun eigen team waren er hele periodes waar je een speld kon horen vallen
Dat zijn belachelijke prijzen, dan krijg je alleen bobo's en sponsoren in een stadion en geen fans.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:10 schreef tong80 het volgende:
Uccie en dan kost een kaartje ook nog eens 130 euro.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef emokid het volgende:
Wat ze wel kunnnen doen is net als voetbal op de OS. Of een leeftijd instellen, met max 3-5 compensatiespelers, of gewoon een college/amateur competitie van maken met max 3-5 compensatiespelers.
Dit gaat nergens over.
Bettman is een zeiksnor en moet zijn bek houden. Hij doet helemaal niks dat goed is voor de league..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef emokid het volgende:
Ik denk dat we NHLers in Zuid-Korea 2018 kunnen vergeten. Bettman deed voor de OS al moeilijk.
Dan krijg je hetzelfde met voetbal.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Want? Breng wat tegenargumenten ipv wat je nu doet.
Tja daar is hockey ook sport #1 natuurlijk..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver. Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.![]()
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver. Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.
Sterk argument.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde met voetbal.
De sfeer is in Stappegoor nog beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver.Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.
![]()
Ja klopt het hoeft ook niet te evenaren aan die sfeer in Vancouver maar dit is wel erg triestig. Maar vind Sotsji sowieso 1 grote sfeerloze bende. Viel mij ook op bij het schaatsen en het snowboarden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijnquote:
Zelfde als bij voetbal idd, niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijn
De finale missen. Good busy.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh fantastisch, mis ik deze pot ook al
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.quote:
Je mist niet veel bijzondersquote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ergens waar het koud is, is mischien ook een aardig idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.
Hoeveel ijshockey'ers zou Liechtenstein hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.
Ik woon er +/- een kilometer vanaf ben er alleen nog nooit geweest. Al oogt het stappegoor niet heel heel sfeervol.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De sfeer is in Stappegoor nog beter.
Ik heb niet veel gezien, ijshockey was wel ok. Ben zelf blij dat de NHL komende week weer verder gaat. Toch ben ik van mening dat de NHL-spelers wel moeten kunnen uitkomen voor hun land.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb werkelijk waar genoten van deze Spelen
Juist niet. De World Juniors bewijzen elke keer wat voor spannend toernooi jong talent kan brengen. Daarnaast loopt er gigantisch veel "sub"-talent rond in de NCAA, ECHL en de meer gefragmenteerde Europese competities. Die kunnen zich dan bewijzen, en de kans krijgen met toptalent te spelen (de compensatiespelers). Ook wordt het niveau wat gelijker. Maar goed, het blijft wel een wat utopisch idee, dat toegegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijn
Maakt niet uit, dubbelijzertjes om en gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hoeveel ijshockey'ers zou Liechtenstein hebben
Damesfinale was gisteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het best wel. Al is de sfeer in Geleen natuurlijk altijd beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik woon er +/- een kilometer vanaf ben er alleen nog nooit geweest. Al oogt het stappegoor niet heel heel sfeervol.
Ja, maar het gaat bij de OS toch altijd om de beste van de wereld te zijn? Sorry, maar dan moeten alle goede spelers meespelen. Net zoals die OS voetbal titel geen drol waard is, zou dit ook niks waard zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Juist niet. De World Juniors bewijzen elke keer wat voor spannend toernooi jong talent kan brengen. Daarnaast loopt er gigantisch veel "sub"-talent rond in de NCAA, ECHL en de meer gefragmenteerde Europese competities. Die kunnen zich dan bewijzen, en de kans krijgen met toptalent te spelen (de compensatiespelers). Ook wordt het niveau wat gelijker. Maar goed, het blijft wel een wat utopisch idee, dat toegegeven.
Congrats, Canada.
ik ook. Hilarisch hoogtepunt: de duitsers die elkaar bij de langlauf omver kegelenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb werkelijk waar genoten van deze Spelen
Het idee klinkt leuk maar de voetbalwereld heeft aangetoond weinig waarde te hechten aan een U23 toernooi. Waarom zou de ijshockeywereld dit wel doen? Verder ben ik van mening dat de beste sporters op de OS moeten uitkomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Juist niet. De World Juniors bewijzen elke keer wat voor spannend toernooi jong talent kan brengen. Daarnaast loopt er gigantisch veel "sub"-talent rond in de NCAA, ECHL en de meer gefragmenteerde Europese competities. Die kunnen zich dan bewijzen, en de kans krijgen met toptalent te spelen (de compensatiespelers). Ook wordt het niveau wat gelijker. Maar goed, het blijft wel een wat utopisch idee, dat toegegeven.
Congrats, Canada.
Ik zou zelfs het wedstrijdcommentaar beter kunnen doen. Leer eerst eens de namen van spelers goed uitspreken met je Douty, Getzlaaaf, Malkiiiiin, Ovechkiiiin..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik krijg bij de NOS altijd het idee dat ik zo zou kunnen aanschuiven bij de voor en nabeschouwingen. Terwijl ik ijshockey niet volg. Die ex-international knalt ook alleen wat open deuren in.
Dat klopt ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik krijg bij de NOS altijd het idee dat ik zo zou kunnen aanschuiven bij de voor en nabeschouwingen. Terwijl ik ijshockey niet volg. Die ex-international knalt ook alleen wat open deuren in.
We hebben Sjinkie nodig. Die trapt dichte deuren in.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Thezeurminator het volgende:
nog nooit bij trappers geweest zekerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver.Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.
![]()
Die dealtjes kosten nogal wat. Denk niet dan Danny dat op kan hoesten.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef beantherio het volgende:
We moeten als Fok! gewoon zelf de Olympische spelen gaan uitzenden! Kan best!
Dan wil ik wel een abonnement nemen hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die dealtjes kosten nogal wat. Denk niet dan Danny dat op kan hoesten.
We kunnen ook gewoon zon live programma maken zonder rechten. Zoals ze met het voetbal doen bij de BBC bij soccer saturday.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die dealtjes kosten nogal wat. Denk niet dan Danny dat op kan hoesten.
Zolang je niet met een red button afkomt vind ik het primaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef beantherio het volgende:
We moeten als Fok! gewoon zelf de Olympische spelen gaan uitzenden! Kan best!
Ze waren vooral heel solide en degelijk. Daar zal het wel aan liggen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Saviola het volgende:
1 Canadees in het All-Star team, apart
Karlsson, de man die er eigenhandig voor zorgde dat Zweden de nek werd omgedraaidquote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef Saviola het volgende:
1 Canadees in het All-Star team, apart
Wel voor zijn medaille...quote:
Lijkt me stug, maar we zullen wel zienquote:
Je bent altijd welkom in het NHL topic natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie ookHet was gezellig.
Koekoek
Dat is lief van jequote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in het NHL topic natuurlijk
wel broodjes meebrengen uit die keuken van je
Karina. Wist niet dat jij bier dronk! Nog een lievelingsmerk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
Verder wel eens met Nielsch, de finale was niet zo spannend, maar het bier smaakte er niet minder om.
Ik drink het maar af en toequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Karina. Wist niet dat jij bier dronk! Nog een lievelingsmerk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |