Toivonenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden ook altijd tof bij sportwedstrijden
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen hebben dat ik mn twijfels heb bij 3 Canadese schijdsrechters....
Ik denk dat je dan nog minder overzicht hebt van wat er gebeurt. Recht van boven is natuurlijk ultiem lelijk en als je gewoon NHL Gamecenter Live aanschaft en op een fatsoenlijke tv kijkt is dat prima te volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zou een standpunt meer (of zelfs recht) van boven en iets dichterbij niet helpen?
Gewoon opletten helpt al een heel stuk. Zwarte puck, wit ijs, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
gewoon meer kijken dan krijg je vanzelf door welke kant de puck op gaat
Scandinavie + Finland zelfs.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:21 schreef -0- het volgende:
Sowieso Scandinavië +1 als ze niet tegen Nederland moeten.
Het is geen voetbalquote:Op zondag 23 februari 2014 13:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen hebben dat ik mn twijfels heb bij 3 Canadese schijdsrechters....
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon opletten helpt al een heel stuk. Zwarte puck, wit ijs, ik zie het probleem niet zo.
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog minder overzicht hebt van wat er gebeurt. Recht van boven is natuurlijk ultiem lelijk en als je gewoon NHL Gamecenter Live aanschaft en op een fatsoenlijke tv kijkt is dat prima te volgen.
Nee, bij ijshockey schrijf je gewoon scheidsrechter.quote:
Mwah, ik kijk regelmatig op laptop tijdens mijn nachtdiensten, echt geen probleem hoor. De streams van NHL Gamecenter Live zijn van hoge kwaliteit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.
Camera van boven heeft als nadeel dat je de rugnummers amper meekrijgt.
Ik keek net op 18" niet HD en dat was ook prima te doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vooral een fatsoenlijke TV is belangrijk voor ijshockey, hier 51" en hoewel duidelijk te volgen is de puck nog steeds klein.
Camera van boven heeft als nadeel dat je de rugnummers amper meekrijgt.
Ja maar bij rugby is het ook vaak zo'n chaos en dan zie ik de rugbybal niet eens, dus dat telt niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe. Het is alleen soms een chaos als ze met z'n allen op de puck zitten te hakken. Maar verder gewoon een kwestie van opletten.
Met voetbal juicht soms het halve stadion terwijl de bal niet over de streep geweest is.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
Vaker kijken, toen ik 5 jaar terug het echt begon te volgen was dat ook mijn probleem, maar ik kijk nu eigenlijk alle wedstrijden van de Penguins en ik kan eerlijk zeggen dat ik een stuk meer van de sport begrijp (ook tactieken) en het allemaal prima kan volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |