https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Als ik niet meer verdrietig ben (volgende week ofzo) ga ik het met een ander stopcontact proberen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef A321456 het volgende:
Ander stopcontact?
Knop op voeding wel omgeschakeld?
Ik heb even niks geaards dichtbij, oh wacht, het staat op een tafeltje met wieltjes, goed idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gaat je rig nog wel aan in een ander stopcontact?
Is het een beveiligde stopcontactdoos? Dan zit er meestal een drukknopje om hem te resetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik niet meer verdrietig ben (volgende week ofzo) ga ik het met een ander stopcontact proberen.
Ik heb die stopcontactdinges met verschillende apparaten getest (mobiel oplader, beeldscherm) en die doen het er ook niet op. En ja ik had gewoon de voeding omgeschakeld.
Als Karpales genoeg verdiend heeft en de toko sluit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef smiths het volgende:
Wanneer komt Gox weer met een nieuwsupdate?
Oh, volgens mij wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is het een beveiligde stopcontactdoos? Dan zit er meestal een drukknopje om hem te resetten.
Dunno, ben nog niet echt moe dus denk vanavond een keerquote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij houdt het lang vol zeg. wanneer ga je slapen
Ik moet eigenlijk over een uur weer op een verjaardag zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dunno, ben nog niet echt moe dus denk vanavond een keer
Ik ben vannacht wel naar bed gegaan maar er ook weer uitgekomen zonder geslapen te hebben.
Kringverjaardagenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk over een uur weer op een verjaardag zijn![]()
Maar gelukkig ben ik nog jong
Volgende week is het zover ja... Ik moet 2x dit jaar terwijl de planning altijd 1x is uit liefdadigheid...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kringverjaardagen
Ik kwam net al een roedel dansmarietjes tegen, ineens is het een stuk minder eng buiten
Morgen toch echt maar een pak regelen![]()
Racist!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgende week is het zover ja... Ik moet 2x dit jaar terwijl de planning altijd 1x is uit liefdadigheid...
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Beetje optocht kijken op zondag is wel leuk, niet dat ik ook maar iets vd optocht zie aangezien veel te veel bier, maar goed. En dan in de avond naar stad, maar nou is een vriendin van me de zaterdag jarig dus die viert het ook al in de stad, beetje jammer.
Zaterdagavond/nacht de stad in hier is meestal niet zo. Allemaal irritante Rotterdammers
Hier zijn alle Duitsers en randstedelingen weer op tijd weg want die komen al in de ochtend en geen nachttreinen hierquote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgende week is het zover ja... Ik moet 2x dit jaar terwijl de planning altijd 1x is uit liefdadigheid...
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Beetje optocht kijken op zondag is wel leuk, niet dat ik ook maar iets vd optocht zie aangezien veel te veel bier, maar goed. En dan in de avond naar stad, maar nou is een vriendin van me de zaterdag jarig dus die viert het ook al in de stad, beetje jammer.
Zaterdagavond/nacht de stad in hier is meestal niet zo. Allemaal irritante Rotterdammers
Je moet ze in eigen stad goed zoeken, maar in dit geval zijn de irritante blanke Rotterdammers die de boel hier altijd verzieken. Je moet eens kijken hoeveel politie er op de been is op een maandag of dinsdag, en dan vergelijken met een zaterdagquote:
Hier pakken ze meestal de eerste trein terug rond half 6.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier zijn alle Duitsers en randstedelingen weer op tijd weg want die komen al in de ochtend en geen nachttreinen hier
Komt nog wel dan. Kijk vanavond thuis wel weer. Hopelijk is mijn Mint dan ook verkocht voor 27 Satoshi per stuk.quote:
Opgeschroefd? Eerst had je sell op 20 staan tochquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt nog wel dan. Kijk vanavond thuis wel weer. Hopelijk is mijn Mint dan ook verkocht voor 27 Satoshi per stuk.
Dat was de helft van mijn voorraad. Verkocht op cryptorush. Prijs schoot omhoog, dus de rest er ook maar opgezet voor 27.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Opgeschroefd? Eerst had je sell op 20 staan toch
Dat heeft toch iets met vasten te maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je moet ze in eigen stad goed zoeken, maar in dit geval zijn de irritante blanke Rotterdammers die de boel hier altijd verzieken. Je moet eens kijken hoeveel politie er op de been is op een maandag of dinsdag, en dan vergelijken met een zaterdag
Sfeer verpesten omdat ze zogenaamd carnaval komen vieren maar geen idee hebben wat het inhoudt
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heeft toch iets met vasten te maken?
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DMquote:Op zondag 23 februari 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens me maar weer eens opmaken voor de volgende verjaardag![]()
(eyeliner, wimperkruller enz je kent het wel)
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DM
Ho. Ik ben geen verkleedkist waar je rokken en zo in kan proppenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DM
Niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho. Ik ben geen verkleedkist waar je rokken en zo in kan proppen.
Ten opzichte van vannacht wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Slapen
Toto
Voel je je al wat beter?
Mij mag je niet bezwangeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten opzichte van vannacht wel.
Even denken, wat heb ik vannacht allemaal gewhatsappt blijkbaar:
- Ik wil iemand bezwangeren
- Ik wil met iemand trouwen
Een normale zaterdagnacht dusquote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn het belangrijke mensen of gewoon kennissen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is toch wel erg relevant eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mij mag je niet bezwangeren.
gr gr Alina.
quote:
vriendenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn het belangrijke mensen of gewoon kennissen?
dan ben ik geen echte FOK!kerquote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef MichaelScott het volgende:
Hoax! Een echte FOK!er heeft geen vrienden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
Die EK-loting van Nederland
NICE -
Oranje is zondag tijdens de loting voor de kwalificatieronde voor het EK 2016 in een niet al te zware poule beland. Onder toeziend oog van huidig bondscoach Louis van Gaal werd het Nederlands elftal gekoppeld aan Kazachstan, IJsland, Letland, Turkije en Tsjechië. Guus Hiddink, die na het WK in Brazilië het roer overneemt van Van Gaal, zal met zijn ploeg echter wel rekening moeten houden met lange reistijden.
Niemand? Ok, ik begin wel: Voetbalquote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
Die EK-loting van Nederland
NICE -
Oranje is zondag tijdens de loting voor de kwalificatieronde voor het EK 2016 in een niet al te zware poule beland. Onder toeziend oog van huidig bondscoach Louis van Gaal werd het Nederlands elftal gekoppeld aan Kazachstan, IJsland, Letland, Turkije en Tsjechië. Guus Hiddink, die na het WK in Brazilië het roer overneemt van Van Gaal, zal met zijn ploeg echter wel rekening moeten houden met lange reistijden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruitziende blik gehad... Die lui hebben de "investeerders" voor 69,5 BTC opgelicht...
Reactie van de oplichters:
https://bitcointalk.org/i(...)sg5302833#msg5302833
[..]
Ik hoop dat Spatieloos er niet teveel ingestoken heeft deze keer![]()
doeg alinaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens heen.
Tot vanavond ofzooo
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens heen.
Tot vanavond ofzooo
Was het maar mogelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef A321456 het volgende:
Wie laat Bitstamp even crashen voor me zodat ik toch klein beetje in kan kopen, ondanks dat ik me heb voorgenomen te wachten totdat Gox () gevallen is?
Moment, ik slinger even mijn bots aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef A321456 het volgende:
Wie laat Bitstamp even crashen voor me zodat ik toch klein beetje in kan kopen, ondanks dat ik me heb voorgenomen te wachten totdat Gox () gevallen is?
Draait ie al?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moment, ik slinger even mijn bots aan.
Coinmarket.ioquote:[15:35] <@Inception> ETA is 8 hours to resume trading
Zelfs dat gebeurde nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
We fluisteren hier alleen nog maar
quote:
quote:Depressief, veel $ Verloren
quote:omdat het voedsel niet zo lekker was en ik niet in 10 termijnen kan betalen
Hopelijk krijg ik diaree of zo dan kan ik zeggen dat ik ziek ben geworden van hun voedsel.
quote:Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat!
Wordt er tenminste toch nog wat gepumpt vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
quote:
quote:
Vond het wel grappigquote:
Ik heb echt niks met zulke artikelenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
How Cash Would Be Seen by the Media if Invented Today
Heb ze voor 27 verkocht. Wacht nu tot Coinmarket weer opent. Dan snel die Mint van 15 kopen en elders voor het dubbele verkopenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef TimKuik het volgende:
https://www.mintpal.com/market/MINT/BTC
woeps zowaar 1.1BTC erbij door die pump.. nooit gedacht dat mijn 29 sell zou worden aangetikt.quote:
Heb je al BTC op coinmarket staan dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ze voor 27 verkocht. Wacht nu tot Coinmarket weer opent. Dan snel die Mint van 15 kopen en elders voor het dubbele verkopen.
Nicequote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
woeps zowaar 1.1BTC erbij door die pump.. nooit gedacht dat mijn 29 sell zou worden aangetikt.
Net daarheen gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Heb je al BTC op coinmarket staan dan?
Die sell wall op 15 is groot genoeg voor ons allebeiquote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
OK. maar ik mag eerst... dus ff wachten ok ;-)
Dat is waar.. ik met mijn 0.2 btc die ik daar nog maar op heb staan. Of ik moet mijn noble troep verkopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die sell wall op 15 is groot genoeg voor ons allebei.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik stuur er 0,05 BTC heen... hoop wel dat die confirmations op tijd zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:18 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik met mijn 0.2 btc die ik daar nog maar op heb staan. Of ik moet mijn noble troep verkopen.
van mij staat er al opquote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur er 0,05 BTC heen... hoop wel dat die confirmations op tijd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon net voor 15 kopenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef peterselieplukkker het volgende:
super volatiele market met MINT nu.. bijna garantie dat je kan kopen op 27 en verkopen op 29!
quote:
quote:
Hatersquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
van mij staat er al opVan mij inmiddels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dus snel kopen voor 15 daar en dan elders voor het dubbele verkopenquote:
Voor 00:00 uur in Londen, dus 1 uur hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Mint staat op coinmarket nog op 15
Zodra coinmarket weer start direct kopen dus... hoelaat ook al weer?
*zucht* dan lig ik allang te pittenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 00:00 uur in Londen, dus 1 uur hier.
Ik blijf wel even wakkerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*zucht* dan lig ik allang te pitten
vertrouw mij je account, ik koop de muntjes wel inquote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg slim ideequote:
Oh gosh... dat herken ik.... voor je het weet is de dag voorbij..welke speel je?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zijn Metal Gear Solid spellen zo verslavend?
Ze verwachten nu rond 21:00 uur!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen tijd meer om te depositten naar coinmarket, dan maar wat minder winst.twitter:CoinMarketio twitterde op zondag 23-02-2014 om 20:45:20Trading engine will be enabled at 20:00 GMT (in about 15 minutes). reageer retweet
of de betreffende persoon trekt het gewoon in :pquote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Die wall op 15... hoe snel zal die verdwijnen?
Heel snel, denk ik... er zitten vast meer mensen te F5'enquote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Die wall op 15... hoe snel zal die verdwijnen?
Dat zou ik dan al lang hebben gedaanquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
of de betreffende persoon trekt het gewoon in :p
Waaronder ikquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel snel, denk ik... er zitten vast meer mensen te F5'en.
buy op 20 is mijn doel.. maar ik had er maar 0.2 btc staanquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waaronder ik
Buy op 16 is mijn doel
Als die 15 eenmaal weg is, zit het ook zo op 28 zo te zienquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waaronder ik
Buy op 16 is mijn doel
helemaal niet gek als de makers van die site het zelf op kopen... niets fouts aan lijkt me zo..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die 15 eenmaal weg is, zit het ook zo op 28 zo te zien.
Dat is voor mij ook het uiterste, daarboven is jammer maar helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
buy op 20 is mijn doel.. maar ik had er maar 0.2 btc staan
mint is alwel weer aan het inkakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het uiterste, daarboven is jammer maar helaas.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
lachequote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Zit gewoon nog na te trillen van de stress
Ik heb onlangs de Legacy Collection gekocht en MGS2: Sons of Liberty uitgespeeld, Momenteel ben ik bezig met MGS3: Snake Eater. Vind de derde wel een stuk toffer dan de tweede, vooral vanwege de grappige gesprekken tussen Snake en bijv. de para-medic. In MGS2 had je dat bijna nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh gosh... dat herken ik.... voor je het weet is de dag voorbij..welke speel je?
heb je één ooit nog eens opnieuw gespeeld?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs de Legacy Collection gekocht en MGS2: Sons of Liberty uitgespeeld, Momenteel ben ik bezig met MGS3: Snake Eater. Vind de derde wel een stuk toffer dan de tweede, vooral vanwege de grappige gesprekken tussen Snake en bijv. de para-medic. In MGS2 had je dat bijna niet.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Zit gewoon nog na te trillen van de stress
32quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
lacheff 80 euries verdient jij ;-)
hoeveel had jij dan? iets van 4mil moet dat zijn ;-)quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes, kruipt alweer naar 1 BTC waarde, m'n Mintcoins.
edit: niet goed opgelet, 1.3 BTC al.
4.6Mquote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hoeveel had jij dan? iets van 4mil moet dat zijn ;-)
Neuh, dumpen zodra ik zin heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ga jij wachten tot de PoS?
Lol ;-) goed. Ik heb het alvast gedaan na mijn DigiByte fiasco. Was ooit 3BTC waard wat ik had, nu nog maar kwart. En nu wegdoen wil ook ook niet meer...quote:
MSG1 is echt een van mijn favorietenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
heb je één ooit nog eens opnieuw gespeeld?
Mint is een munt die over een paar weken niet meer te minen is (bijna niet). Het gaat dan over in PoS. Dat houdt er kort op neer dat je 20% per jaar over de waarde van je munten automatisch in je wallet krijgt. De rente komt elke 2 weken erbij in je wallet.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb PoS nooit begrepen, wat ik wel begrijp is dat er veel geld valt te verdienen ofzo
Jaaa, mijne ook... wel ff schrikken alsje het nu opnieuw speelt, de graphics zijn echt brak. De edities die erna kwamen vond ik nooit zo goed als de 1e.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
MSG1 is echt een van mijn favorieten. Heb het spel 2 jaar geleden op mijn psp gekocht via psn en later nog wel eens gespeeld. Ik ben sowieso al geïnteresseerd in de Koude Oorlog, en het spel heeft me zelfs nog wat geleerd daarover. Ik vond vooral de verhaallijn erg sterk, bijv. dat Naomi eigenlijk een spion was. Ook was het rondsluipen en zorgen dat je niet ontdekt werd erg leuk
.
Met andere woorden: Ik krijg ong. 0,004btc per maand. Daar ga ik niet op zitten wachtenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Mint is een munt die over een paar weken niet meer te minen is (bijna niet). Het gaat dan over in PoS. Dat houdt er kort op neer dat je 20% per jaar over de waarde van je munten automatisch in je wallet krijgt. De rente komt elke 2 weken erbij in je wallet.
Hangt ervanaf hoeveel het waard gaat worden. Want besef wel dat multipools deze munt dan niet meer kunnen schaden zoals ze nu bij andere coins doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik krijg ong. 0,004btc per maand. Daar ga ik niet op zitten wachten
Grafisch gezien is het niet zo mooi meer, maar de Codexgesprekken maakten veel goedquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jaaa, mijne ook... wel ff schrikken alsje het nu opnieuw speelt, de graphics zijn echt brak. De edities die erna kwamen vond ik nooit zo goed als de 1e.
Ik heb het destijds (de echte 1e MGS, dus niet de remake) nog gespeeld samen met mijn gf destijds... gouden tijden, zei vond het helemaal geweldig om mee tekijken
Doge was gepumpt door een groep. (Woolong?) En na de pump komt....poef. Ik heb mijn hoop op Panda PND coinsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef RoelerMF het volgende:
Is er trouwens een reden waarom Doge zo terugvalt?
En laat ik zelf alvast de eerste zijn; Doge
Griepkutquote:
Alina en ik zijn lesbischquote:
Nietquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic is een beetje een slow-bleeding pig geworden#HoC
Je had gelijk met True Detective. Ik vond het wel boeiend maar toch een beetje moeizaam aan het begin. Nu ben ik ergens bij episode 3 bij dat stukje dat hij zomaar het gras van die ander is gaan maaien en thee zat te drinken met zijn vrouw. Mooie scene daarnaquote:Op zondag 23 februari 2014 23:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Het is hier inderdaad rustig ja
Ik heb nog wat verkocht op 27... durf nu alleen niet meer bij te kopen. Ik zie het de komende dagen eerder dalen dan stijgen namelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Mint kopen op 6 en verkopen op 19, wat dacht ik![]()
Nu op 29
Als je de vijfde aflevering hebt gekeken zul je zien dat er in de eerste twee afleveringen genoeg hints zitten over hoe de vork nou echt in de steel zitquote:Op zondag 23 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je had gelijk met True Detective. Ik vond het wel boeiend maar toch een beetje moeizaam aan het begin. Nu ben ik ergens bij episode 3 bij dat stukje dat hij zomaar het gras van die ander is gaan maaien en thee zat te drinken met zijn vrouw. Mooie scene daarnavolgens komt het nu los
Niks aan te doen, had net zo goed weer op 10 kunnen staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Mint kopen op 6 en verkopen op 19, wat dacht ik![]()
Nu op 29
Te vroeg verkochtquote:
Gekocht op 6. Weggedaan op 19. meer dan verdrievoudigd, dus ik dacht jeujjj.quote:
Mja, ik kocht gisterenavond niet op 30 omdat ik zeker wist dat de prijs zou gaan zakkenquote:Op maandag 24 februari 2014 07:44 schreef Nattekat het volgende:
ff 33% verlies gemaakt in 15 minuten...
Waarom maak ik dezelfde fout telkens weer.
Klopt, hier ook. Ik heb ook gelukkig niet het gevoel van _had ik maar_ . Te vaak gezien bij coins dat ik daardoor veel heb verloren.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kocht gisterenavond niet op 30 omdat ik zeker wist dat de prijs zou gaan zakken.
Toch maar even bijkopen danquote:Op maandag 24 februari 2014 08:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
oeps... MINT op cryptsy... dit gaat de prijs omhoog drukken
https://www.cryptsy.com/markets/view/156?refid=13471
Coolquote:Op maandag 24 februari 2014 08:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
oeps... MINT op cryptsy... dit gaat de prijs omhoog drukken
https://www.cryptsy.com/markets/view/156?refid=13471
Je kunt ook nog geen deposit-adres aanmaken.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:38 schreef RoelerMF het volgende:
MINT staat wel op cryptsy, maar er valt nog niks te handelen zo te zien
Cryptorush.in en Coinmarket.io en Mintpal.comquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef RoelerMF het volgende:
Wat zijn de andere MINT markets? Dan kan daar even prijzen vergelijken
twitter:Bitcoin twitterde op maandag 24-02-2014 om 07:29:39Mt. Gox @MtGox DELETES everything from their twitter account http://t.co/Y9IPvmZfH8 reageer retweet
Ik ben benieuwd of dat weer een crash veroorzaaktquote:Op maandag 24 februari 2014 09:29 schreef RoelerMF het volgende:
twitter:Bitcoin twitterde op maandag 24-02-2014 om 07:29:39Mt. Gox @MtGox DELETES everything from their twitter account http://t.co/Y9IPvmZfH8 reageer retweet
Waarom zouden ze dat doenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:29 schreef RoelerMF het volgende:
Mag hopen van nietquote:Op maandag 24 februari 2014 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje opruimen en inpakken voor vertrek?.
Er wordt hier helemaal niks gepumptquote:
Echt wel. Of dacht je soms dat ik met een zachte achterband blijf rondfietsenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er wordt hier helemaal niks gepumpt!
Coinmarket, eerste wall op 43 om te beginnenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt wel. Of dacht je soms dat ik met een zachte achterband blijf rondfietsen.
Ik kon kopen op 45. Nu even wachten tot ik ze kan verkopen op Cryptsyquote:Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Weer op 60, en mijn buy OS met niet aangetikt...
Mijn deposit is wel bekend, maar nog steeds pendingquote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef RoelerMF het volgende:
Nog steeds geen handel op cryptsy met MINTS
Same herequote:Op maandag 24 februari 2014 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn deposit is wel bekend, maar nog steeds pending.
Ik vermoed dat als de handel op Cryptsy begint, de prijs ineens even kan gaan pieken. Zou leuk zijn als hij dan over de 100 heen gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef RoelerMF het volgende:
We wachten rustig af, heb geen zin om naar een andere market te gaan om wat met MINTS te speculeren
10k is specialerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:55 schreef DaMart het volgende:
119.561 (gemiddeld 30 per dag)
Nog 439![]()
![]()
.
Ik zie nog geen orders, lukt het?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef DaMart het volgende:
Mijn MINT staat op Cryptsy.
Even een absurd hoog sell order gezet, kijken of iemand hapt.
Order geplaatst, maar nog niks zichtbaar inderdaad. Al wekt het menu aan de linkerkant wel de indruk dat er gehandeld wordtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik zie nog geen orders, lukt het?
Dat gaat niet lukken, denk ik. Ik zag prijzen van 55 en 56 Satoshi langskomen. Kun je beter eerst elders goedkoper inkopenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie ook nog helemaal geen handel rondom MINT op Cryptsy, zit al de hele ochtend te wachten om goedkoop te kopen
Ik heb een sell order op 100. Maar op Cryptsy piekt de prijs vaak in het begin, dus je weet maar nooitquote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb een buy order op 5 satoshi gezet, misschien is er iemand die erin trapt
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb een buy order op 5 satoshi gezet, misschien is er iemand die erin trapt
Ik ook niet. Dus ik heb geen idee hoe ver men nog van de 100 Satoshi verwijderd isquote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef RoelerMF het volgende:
Ik kan de sell en buy orders nog niet zien jammer genoeg
http://bitcoinewz.com/new(...)m-bitcoin-foundationquote:Feb. 23, 2014 10:08 p.m. ET
Mark Karpeles, chief executive of Mt. Gox, the embattled Toyko-based bitcoin exchange, resigned on Sunday from the board of the Bitcoin Foundation, according to a person familiar with the situation.
The move comes as amid a string of longstanding technical issues that began last summer when Mt. Gox halted customer withdrawals in U.S. dollars. The problems became more severe earlier this month when Mt. Gox halted all customer withdrawals, saying that a bug in the bitcoin software allowed some users to alter transactions.
In other news, bij Gox lijkt een stagiair flink aan de slag te zijn met een schredderquote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Nattekat het volgende:
O, daarom stijgt de bitcoin opeens enorm
Nog 5
Minder belangrijk, een CEO heeft toch wat meer machtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In other news, bij Gox lijkt een stagiair flink aan de slag te zijn met een schredder
https://twitter.com/mtgox
quote:
Pest Toto niet zoquote:
Maar wie zou die stagiair verteld hebben om met een schredder aan de slag te gaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder belangrijk, een CEO heeft toch wat meer macht
4
MINT moet gewoon gaan stijgen nuquote:Op maandag 24 februari 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
MINT is bijna bij mijn buy, kom op!!!!
2 3 (liep voor)
quote:
Neequote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
MINT moet gewoon gaan stijgen nu.
Ik ga nog wel even wat minen denk ik en dat laat ik staan om af te wachten wat er over 2 weken gebeurtquote:Op maandag 24 februari 2014 14:10 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat gaat er over 2 weken met de koers van MINT gebeuren als het alleen nog maar PoS is?
Je zou bijna wachten / bijkopen...
Bijzonder, heb je wel ooit andere coins gemined? Voor mij werkte dat gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik wilde ook MINT minen maar zelfs met het miningtopic erbij lukt het niet. Heb CGminer gedownload, batch file ingesteld etc. maar werkt gewoon niet
Ja ooit dogecoin, maanden terug geloof ikquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Bijzonder, heb je wel ooit andere coins gemined? Voor mij werkte dat gewoon hetzelfde.
Misschien zat je bij een slechte pool... deze heb ik gemined bij mint.dogemoon.com
En is je buy aangeraakt of niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
MINT is bijna bij mijn buy, kom op!!!!
2 3 (liep voor)
En om het mooie aantal van 10.000 posts te doorbrekenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En is je buy aangeraakt of niet?.
Mag het dan nu stijgen naar 65?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om het mooie aantal van 10.000 posts te doorbreken;
Ja
En Toto is zijn plek in mijn sig kwijt
En ik wil meer felicitatiesGC / 10.000 katjes
Omdat je faaltquote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
ik snap 't echt niet.
waarom wil die miner niet?
cgminer.exe -O stratum+tcp://mint.dogemoon.com:3333 -I 10 -u heracles64.1 -p ******quote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je faalt
cgminer.exe -O Link -I 10 -u Toto69.worker -p iets
Wat gaat er fout?
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
ik snap 't echt niet.
waarom wil die miner niet?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is niet het miningtopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat er fout? Wat is de error?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
cgminer.exe -O stratum+tcp://mint.dogemoon.com:3333 -I 10 -u heracles64.1 -p ******
doet 't niet
Vervang het deel voor stratum eens door: cgminer.exe --scrypt -oquote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
cgminer.exe -O stratum+tcp://mint.dogemoon.com:3333 -I 10 -u heracles64.1 -p ******
doet 't niet
hij geeft aan:quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gaat er fout? Wat is de error?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |