Komt nog wel dan. Kijk vanavond thuis wel weer. Hopelijk is mijn Mint dan ook verkocht voor 27 Satoshi per stuk.quote:
Opgeschroefd? Eerst had je sell op 20 staan tochquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt nog wel dan. Kijk vanavond thuis wel weer. Hopelijk is mijn Mint dan ook verkocht voor 27 Satoshi per stuk.
Dat was de helft van mijn voorraad. Verkocht op cryptorush. Prijs schoot omhoog, dus de rest er ook maar opgezet voor 27.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Opgeschroefd? Eerst had je sell op 20 staan toch
Dat heeft toch iets met vasten te maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je moet ze in eigen stad goed zoeken, maar in dit geval zijn de irritante blanke Rotterdammers die de boel hier altijd verzieken. Je moet eens kijken hoeveel politie er op de been is op een maandag of dinsdag, en dan vergelijken met een zaterdag
Sfeer verpesten omdat ze zogenaamd carnaval komen vieren maar geen idee hebben wat het inhoudt
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heeft toch iets met vasten te maken?
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DMquote:Op zondag 23 februari 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens me maar weer eens opmaken voor de volgende verjaardag![]()
(eyeliner, wimperkruller enz je kent het wel)
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DM
Ho. Ik ben geen verkleedkist waar je rokken en zo in kan proppenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics als je je rokje aanhebt, mag ook in DM
Niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho. Ik ben geen verkleedkist waar je rokken en zo in kan proppen.
Ten opzichte van vannacht wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Slapen
Toto
Voel je je al wat beter?
Mij mag je niet bezwangeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten opzichte van vannacht wel.
Even denken, wat heb ik vannacht allemaal gewhatsappt blijkbaar:
- Ik wil iemand bezwangeren
- Ik wil met iemand trouwen
Een normale zaterdagnacht dusquote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn het belangrijke mensen of gewoon kennissen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is toch wel erg relevant eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mij mag je niet bezwangeren.
gr gr Alina.
quote:
vriendenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn het belangrijke mensen of gewoon kennissen?
dan ben ik geen echte FOK!kerquote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef MichaelScott het volgende:
Hoax! Een echte FOK!er heeft geen vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |