helemaal niet gek als de makers van die site het zelf op kopen... niets fouts aan lijkt me zo..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die 15 eenmaal weg is, zit het ook zo op 28 zo te zien.
Dat is voor mij ook het uiterste, daarboven is jammer maar helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
buy op 20 is mijn doel.. maar ik had er maar 0.2 btc staan
mint is alwel weer aan het inkakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het uiterste, daarboven is jammer maar helaas.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heiden6 het volgende:
How Cash Would Be Seen by the Media if Invented Today
lachequote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Zit gewoon nog na te trillen van de stress
Ik heb onlangs de Legacy Collection gekocht en MGS2: Sons of Liberty uitgespeeld, Momenteel ben ik bezig met MGS3: Snake Eater. Vind de derde wel een stuk toffer dan de tweede, vooral vanwege de grappige gesprekken tussen Snake en bijv. de para-medic. In MGS2 had je dat bijna nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh gosh... dat herken ik.... voor je het weet is de dag voorbij..welke speel je?
heb je één ooit nog eens opnieuw gespeeld?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs de Legacy Collection gekocht en MGS2: Sons of Liberty uitgespeeld, Momenteel ben ik bezig met MGS3: Snake Eater. Vind de derde wel een stuk toffer dan de tweede, vooral vanwege de grappige gesprekken tussen Snake en bijv. de para-medic. In MGS2 had je dat bijna niet.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Zit gewoon nog na te trillen van de stress
32quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
lacheff 80 euries verdient jij ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |