Nietquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic is een beetje een slow-bleeding pig geworden#HoC
Je had gelijk met True Detective. Ik vond het wel boeiend maar toch een beetje moeizaam aan het begin. Nu ben ik ergens bij episode 3 bij dat stukje dat hij zomaar het gras van die ander is gaan maaien en thee zat te drinken met zijn vrouw. Mooie scene daarnaquote:Op zondag 23 februari 2014 23:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Het is hier inderdaad rustig ja
Ik heb nog wat verkocht op 27... durf nu alleen niet meer bij te kopen. Ik zie het de komende dagen eerder dalen dan stijgen namelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Mint kopen op 6 en verkopen op 19, wat dacht ik![]()
Nu op 29
Als je de vijfde aflevering hebt gekeken zul je zien dat er in de eerste twee afleveringen genoeg hints zitten over hoe de vork nou echt in de steel zitquote:Op zondag 23 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je had gelijk met True Detective. Ik vond het wel boeiend maar toch een beetje moeizaam aan het begin. Nu ben ik ergens bij episode 3 bij dat stukje dat hij zomaar het gras van die ander is gaan maaien en thee zat te drinken met zijn vrouw. Mooie scene daarnavolgens komt het nu los
Niks aan te doen, had net zo goed weer op 10 kunnen staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Mint kopen op 6 en verkopen op 19, wat dacht ik![]()
Nu op 29
Te vroeg verkochtquote:
Gekocht op 6. Weggedaan op 19. meer dan verdrievoudigd, dus ik dacht jeujjj.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |