quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
Die EK-loting van Nederland
NICE -
Oranje is zondag tijdens de loting voor de kwalificatieronde voor het EK 2016 in een niet al te zware poule beland. Onder toeziend oog van huidig bondscoach Louis van Gaal werd het Nederlands elftal gekoppeld aan Kazachstan, IJsland, Letland, Turkije en Tsjechië. Guus Hiddink, die na het WK in Brazilië het roer overneemt van Van Gaal, zal met zijn ploeg echter wel rekening moeten houden met lange reistijden.
Niemand? Ok, ik begin wel: Voetbalquote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
Die EK-loting van Nederland
NICE -
Oranje is zondag tijdens de loting voor de kwalificatieronde voor het EK 2016 in een niet al te zware poule beland. Onder toeziend oog van huidig bondscoach Louis van Gaal werd het Nederlands elftal gekoppeld aan Kazachstan, IJsland, Letland, Turkije en Tsjechië. Guus Hiddink, die na het WK in Brazilië het roer overneemt van Van Gaal, zal met zijn ploeg echter wel rekening moeten houden met lange reistijden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vooruitziende blik gehad... Die lui hebben de "investeerders" voor 69,5 BTC opgelicht...
Reactie van de oplichters:
https://bitcointalk.org/i(...)sg5302833#msg5302833
[..]
Ik hoop dat Spatieloos er niet teveel ingestoken heeft deze keer![]()
doeg alinaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens heen.
Tot vanavond ofzooo
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens heen.
Tot vanavond ofzooo
Was het maar mogelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef A321456 het volgende:
Wie laat Bitstamp even crashen voor me zodat ik toch klein beetje in kan kopen, ondanks dat ik me heb voorgenomen te wachten totdat Gox () gevallen is?
Moment, ik slinger even mijn bots aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef A321456 het volgende:
Wie laat Bitstamp even crashen voor me zodat ik toch klein beetje in kan kopen, ondanks dat ik me heb voorgenomen te wachten totdat Gox () gevallen is?
Draait ie al?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moment, ik slinger even mijn bots aan.
Coinmarket.ioquote:[15:35] <@Inception> ETA is 8 hours to resume trading
Zelfs dat gebeurde nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
We fluisteren hier alleen nog maar
quote:
quote:Depressief, veel $ Verloren
quote:omdat het voedsel niet zo lekker was en ik niet in 10 termijnen kan betalen
Hopelijk krijg ik diaree of zo dan kan ik zeggen dat ik ziek ben geworden van hun voedsel.
quote:Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |