hoeveel had jij dan? iets van 4mil moet dat zijn ;-)quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes, kruipt alweer naar 1 BTC waarde, m'n Mintcoins.
edit: niet goed opgelet, 1.3 BTC al.
4.6Mquote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hoeveel had jij dan? iets van 4mil moet dat zijn ;-)
Neuh, dumpen zodra ik zin heb.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ga jij wachten tot de PoS?
Lol ;-) goed. Ik heb het alvast gedaan na mijn DigiByte fiasco. Was ooit 3BTC waard wat ik had, nu nog maar kwart. En nu wegdoen wil ook ook niet meer...quote:
MSG1 is echt een van mijn favorietenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
heb je één ooit nog eens opnieuw gespeeld?
Mint is een munt die over een paar weken niet meer te minen is (bijna niet). Het gaat dan over in PoS. Dat houdt er kort op neer dat je 20% per jaar over de waarde van je munten automatisch in je wallet krijgt. De rente komt elke 2 weken erbij in je wallet.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb PoS nooit begrepen, wat ik wel begrijp is dat er veel geld valt te verdienen ofzo
Jaaa, mijne ook... wel ff schrikken alsje het nu opnieuw speelt, de graphics zijn echt brak. De edities die erna kwamen vond ik nooit zo goed als de 1e.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
MSG1 is echt een van mijn favorieten. Heb het spel 2 jaar geleden op mijn psp gekocht via psn en later nog wel eens gespeeld. Ik ben sowieso al geïnteresseerd in de Koude Oorlog, en het spel heeft me zelfs nog wat geleerd daarover. Ik vond vooral de verhaallijn erg sterk, bijv. dat Naomi eigenlijk een spion was. Ook was het rondsluipen en zorgen dat je niet ontdekt werd erg leuk
.
Met andere woorden: Ik krijg ong. 0,004btc per maand. Daar ga ik niet op zitten wachtenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Mint is een munt die over een paar weken niet meer te minen is (bijna niet). Het gaat dan over in PoS. Dat houdt er kort op neer dat je 20% per jaar over de waarde van je munten automatisch in je wallet krijgt. De rente komt elke 2 weken erbij in je wallet.
Hangt ervanaf hoeveel het waard gaat worden. Want besef wel dat multipools deze munt dan niet meer kunnen schaden zoals ze nu bij andere coins doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik krijg ong. 0,004btc per maand. Daar ga ik niet op zitten wachten
Grafisch gezien is het niet zo mooi meer, maar de Codexgesprekken maakten veel goedquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jaaa, mijne ook... wel ff schrikken alsje het nu opnieuw speelt, de graphics zijn echt brak. De edities die erna kwamen vond ik nooit zo goed als de 1e.
Ik heb het destijds (de echte 1e MGS, dus niet de remake) nog gespeeld samen met mijn gf destijds... gouden tijden, zei vond het helemaal geweldig om mee tekijken
Doge was gepumpt door een groep. (Woolong?) En na de pump komt....poef. Ik heb mijn hoop op Panda PND coinsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef RoelerMF het volgende:
Is er trouwens een reden waarom Doge zo terugvalt?
En laat ik zelf alvast de eerste zijn; Doge
Griepkutquote:
Alina en ik zijn lesbischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |