Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een hekel aan Guus, maar hiermee sluit je toch niet af. Dan doe je toch iets met pit.
Je vergeet The Smiths.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met My Bloody Valentine, Portishead, Sigur Rós en Pixies, Mansjester.
Ook een prima band jaquote:
Dat was in London niet zo'n succesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.
Dat is spijtigquote:
Gewoon keihard De Formule inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Falco het volgende:
Volgende keer De Jeugd van Tegenwoordig uitnodigen, bitte
Er gaat niets boven het Schotse volkslied.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
Nog even: mooiste volkslied? Rusland, Duitsland, Italië. Andere volksliederen doen er niet toe.
Sjenkie natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon keihard De Formule inderdaad.
Ja. Al miste het nummer van Blaudzun ook wel wat pit. Dat was in Londen toch beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dolf is het hiermee eensquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon keihard De Formule inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat was Studio Sportwinter
Ik vind dat Henry een prima debuutOS heeft gehad
Ja maar wel Henry en Erben rondom de ceremoniequote:
Wel een deel. Hij zong naast 'het licht uitgedaan' ook 'het goud om gedaan.'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij heb zn tekst niet eens aangepast naar de situatie.
Hij is geen DeMart.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Eens. Eindelijk sporters die geen autocue moesten voorlezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
HenryHeeft het geweldig gedaan.
Henry > Mart.
Prima idd. Eindelijk verlost van Smeetsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Was er niet iddquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb ik trouwens eddy gemist vandaag ??
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Misschien nog een tikkeltje saai. Maar voor de eerste keer zeer knap van Henrygod.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Die de simpelste Braziliaanse namen al niet uit kan sprekenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef rubbereend het volgende:
nou Henry heeft als presentator alle oudjes van de NOS weggeblazen
van de zomer moeten weer naar Sjek kijken
Hij heeft het zeer goed gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Nou eerst morgen nog he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Misschien nog een tikkeltje saai. Maar voor de eerste keer zeer knap van Henrygod.
En verder triest dat het er weer op ziet. #zwartgat
Gewoon vermaak. Niet eens zo veel mis mee als je het niet serieus neemt.quote:
Henrygod gaat samen met Hugogod een WK programma doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef rubbereend het volgende:
van de zomer moeten weer naar Sjek kijken
Bjeljo Jorizontzje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die de simpelste Braziliaanse namen al niet uit kan spreken
Volgende week alweer de Omloop Het Nieuwsbladquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef rubbereend het volgende:
pffffff vanaf maandag aftellen naar het WK Curling voor vrouwen in maart
Kan ik allemaal niet zien, misschien nog een klein deel van de sluitingsceremonie. Dus voor mij zit het er eigenlijk wel op, de Spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou eerst morgen nog he.
Viermansbobs
IJshockeyfinale
En om te beginnen gelijk 1 van de hoogtepunten van alle Spelen, de 50km langlaufen
"Beelo Horizontu"quote:
NK-allround volgende weekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgende week alweer de Omloop Het Nieuwsblad
Dat was in 2010 nog verreweg het beste NOS WK programma.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henrygod gaat samen met Hugogod een WK programma doen
Daar heb ik wel zin in ja, na 2 weken volle bak sportgeweld naar een NK gaan kijkenquote:
Het is in het Olympisch Stadion...levert mooie beelden op.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in ja, na 2 weken volle bak sportgeweld naar een NK gaan kijken
we hebben in de Adler Arena net twee weken NK achter de rugquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in ja, na 2 weken volle bak sportgeweld naar een NK gaan kijken
Nee man, het komt er niet altijd even lekker uit bij Erben, maar daar kan hij niks aan doen. Verder, Erbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
over Erben moeten ze de volgende keer maar even nadenken
Gewoon verdergaan met wat we in Sotsji deden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dit was ook een open NK, dus veel verschil zit er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
Gewoon Tuitert ipv Erben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
Ja maar dan is het weer gewoon. NK is er volgend jaar ook. Net zoals straks nog wat World Cups langlaufen en biatlon enzo, dat is er volgende winter ook weer gewoonquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is in het Olympisch Stadion...levert mooie beelden op.
Ook het NK-sprint trouwens.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, het komt er niet altijd even lekker uit bij Erben, maar daar kan hij niks aan doen. Verder, Erben
M. Mulder moet zo'n show ook wel kunnen dragen. Maargoed, die gaat nog wel een paar jaartjes door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.
quote:
met z'n piepstem af en toequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.
Als je daarbij iemand anders aanreed is dat een DQ voor jou en een advance voor de ander.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik reed jankend de vangrail toen ik Guus hoorde zingen
voor het eerste cockblock toch een herstart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je daarbij iemand anders aanreed is dat een DQ voor jou en een advance voor de ander.
En het eerste wat je deed toen je wakker werd, was dat op FOK plaatsen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik reed jankend de vangrail toen ik Guus hoorde zingen
Alleen als de scheids oplet. En mits er geen Rus voor reed, die nu met voorsprong weg kon rijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor het eerste cockblock toch een herstart?
fixedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als de scheids oplet. En mits er geen Koreaanse Rus voor reed, die nu met voorsprong weg kon rijden.
De bijzondere prestaties werden door Eddie The Eagle ingeleidquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Zou soms toch wat meer diepgang willen in het programma. Niet alleen 'hoe voel je je', 'wat dacht je toen' en 'dat was een schitterend moment, he?'
En ik snap dat er vooral aandacht is voor de Nederlanders, maar ze zouden ook eens wat meer aandacht mogen hebben voor andere bijzondere prestaties.
Klopt maar denk dat als je bijna elke dag een medaille te vieren hebt dat daar de aandacht ook wel naar toe mag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Zou soms toch wat meer diepgang willen in het programma. Niet alleen 'hoe voel je je', 'wat dacht je toen' en 'dat was een schitterend moment, he?'
En ik snap dat er vooral aandacht is voor de Nederlanders, maar ze zouden ook eens wat meer aandacht mogen hebben voor andere bijzondere prestaties.
Dus als Nederland minder succesvol was geweest, hadden we een interessanter programma gehad? Zou best nog eens kunnen, vrees ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Klopt maar denk dat als je bijna elke dag een medaille te vieren hebt dat daar de aandacht ook wel naar toe mag.
Kan ook wel tijdens de sporten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat denken ze een programma te gaan presenteren in Brazilië eigenlijk? Tussen de potjes door?
Gewoon tijdens livesport.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat denken ze een programma te gaan presenteren in Brazilië eigenlijk? Tussen de potjes door?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan ook wel tijdens de sporten.
Ik dacht dat dit een grap was, maar toen besefte ik me dat ik niet duidelijk was dat het om het WK ging en dat ze dit in Rio waarschijnlijk echt gaan doenquote:
Bij het WK valt het programma nog wel te plannen denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit een grap was, maar toen besefte ik me dat ik niet duidelijk was dat het om het WK ging en dat ze dit in Rio waarschijnlijk echt gaan doen
Betekent dit dan ook geen Sjek?quote:Deze zomer geen Studio Sportzomer tijdens WK
De NOS zal voor het eerst sinds 2004 tijdens de eindronde van een groot voetbaltoernooi 's avonds geen talkshow op locatie uitzenden. Studio Sportzomer wordt geschrapt vanwege het tijdverschil met Brazilië, waar het WK voetbal deze zomer plaatsvindt.
Alle wedstrijden op het WK worden in de Europese avond gespeeld. De eerste wedstrijden beginnen om 18.00 uur, de laatste om 24.00 uur. Eén wedstrijd, Ivoorkust-Japan, begint zelfs pas om 3.00 uur.
Nederland speelt in Brazilië de groepswedstrijden tegen Spanje, Australië en Chili respectievelijk om 21.00, 18.00 en 18.00 uur.
Door het speelschema heeft napraten op een vast tijdstip in de avond weinig zin. 'Het is de moeite niet waard', zegt hoofdredacteur Maarten Nooter van Studio Sport.
De NOS is momenteel met de zendercoördinatoren in gesprek over de programmering tijdens het WK voetbal. RTL houdt wel vast aan het dagelijkse avondprogramma. VI Oranje met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp wordt opnieuw uitgezonden vanuit het Kurhaus in Scheveningen.
Studio Sportzomer ging van start in 2004 (EK Portugal). Sindsdien is het programma tijdens alle eindtoernooien (WK Duitsland, EK Oostenrijk/Zwitserland, WK Zuid-Afrika, EK Polen/Oekraïne) uitgezonden, met Jack van Gelder als presentator.
Het WK jaagt de Nederlandse media op hoge kosten. Als gevolg van bezuinigingen, krimpende redacties en het verdwijnen van persdienst GPD wordt het wereldkampioenschap door 20 procent minder journalisten bezocht dan dat van 2010. Voor het WK in Zuid-Afrika werden in totaal 74 accreditaties (56 schrijvende journalisten, 19 fotografen) verstrekt aan de schrijvende pers. Het WK in Brazilië zal worden bijgewoond door 44 journalisten en 15 fotografen. 'Dit is puur het gevolg van de financiële problemen bij kranten en tijdschriften', zegt Marina Witte van de Nederlandse Sport Pers.
De NSP heeft een belangrijke stem bij het verdelen van de accreditaties. Voor het eerst heeft Witte kaarten over en moet ze een restant teruggeven aan de FIFA, de wereldvoetbalbond. Dat komt de Belgische media goed van pas. Zij hadden voor het WK aanvankelijk slechts 25 kaarten toegewezen gekregen. Dat zijn er nu 36 (30 plus 6).
Voor de Olympische Winterspelen zijn 39 Nederlandse mediavertegenwoordigers aangemeld, 29 journalisten en 10 fotografen. Dat is exclusief het personeel dat de NOS op de been brengt in Rusland. Alleen de ploeg van Astrid Wisman, regisseur van de schaatswedstrijden, bestaat al uit veertig mensen.
Er komt wel een Studio Sportwinter van de NOS, dagelijks om 20.25 uur. RTL heeft in Sotsji een eigen ploeg, maar maakt geen apart programma.
Precies, en op de stream is alles live.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Als een uurtje ouwehoeren over voetbal meer kijkers oplevert dan voetbal, dan gaan ze ouwehoeren over voetbal...alles voor de kijkcijfers.
Het verschil met het WK is, dat de pleuris uitbreekt als ze een wedstrijd niet live zouden uitzenden. Bij de Spelen, is het volkomen logisch, want de NOS heeft nooit gezegd dat ze live zouden gaan uitzendenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit een grap was, maar toen besefte ik me dat ik niet duidelijk was dat het om het WK ging en dat ze dit in Rio waarschijnlijk echt gaan doen
Inderdaad. Maar bij het WK Voetbal is het ook overzichtelijk. Als de finale van de 100 meter niet live wordt uitgezonden breekt de pleuris echt wel uit. Of de zwemfinale 100 vrij voor mannen. Maar de judofinale onder 72 kg of de roeifinale met de holland acht boeit niemand. Service hèquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verschil met het WK is, dat de pleuris uitbreekt als ze een wedstrijd niet live zouden uitzenden. Bij de Spelen, is het volkomen logisch, want de NOS heeft nooit gezegd dat ze live zouden gaan uitzenden
Uiteraard is het WK voetbal veel overzichtelijker. Maximaal drie wedstrijden per dag. En buiten de laatste poule wedstrijden ook geen overlapping. Maar ik doelde meer op dat ze voetbal nooit zullen onderbreken voor een ander programma.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar bij het WK Voetbal is het ook overzichtelijk. Als de finale van de 100 meter niet live wordt uitgezonden breekt de pleuris echt wel uit. Of de zwemfinale 100 vrij voor mannen. Maar de judofinale onder 72 kg of de roeifinale met de holland acht boeit niemand. Service hè
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef remcoP het volgende:
Er is veel minder in Brazilie
[..]
Betekent dit dan ook geen Sjek?![]()
Is daar nog ergens een filmpje van? Heb het gemistquote:
Kom je nou meequote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahaha het is helemaal niet meer haha
Niet vergeten je Nostradamus in te vullen hé.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahaha het is helemaal niet meer haha
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet vergeten je Nostradamus in te vullen hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |