Nee man, het komt er niet altijd even lekker uit bij Erben, maar daar kan hij niks aan doen. Verder, Erbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
over Erben moeten ze de volgende keer maar even nadenken
Gewoon verdergaan met wat we in Sotsji deden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in ja, na 2 weken volle bak sportgeweld naar een NK gaan kijken
Nou ja, dit was ook een open NK, dus veel verschil zit er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in ja, na 2 weken volle bak sportgeweld naar een NK gaan kijken
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
Gewoon Tuitert ipv Erben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef outtayourleague het volgende:
Schut
Ja maar dan is het weer gewoon. NK is er volgend jaar ook. Net zoals straks nog wat World Cups langlaufen en biatlon enzo, dat is er volgende winter ook weer gewoonquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is in het Olympisch Stadion...levert mooie beelden op.
Ook het NK-sprint trouwens.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, het komt er niet altijd even lekker uit bij Erben, maar daar kan hij niks aan doen. Verder, Erben
M. Mulder moet zo'n show ook wel kunnen dragen. Maargoed, die gaat nog wel een paar jaartjes door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.
quote:
met z'n piepstem af en toequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende keer kunnen ze er Tuitert neerzetten. Die praat een stuk vlotter.
Als je daarbij iemand anders aanreed is dat een DQ voor jou en een advance voor de ander.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik reed jankend de vangrail toen ik Guus hoorde zingen
voor het eerste cockblock toch een herstart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je daarbij iemand anders aanreed is dat een DQ voor jou en een advance voor de ander.
En het eerste wat je deed toen je wakker werd, was dat op FOK plaatsen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik reed jankend de vangrail toen ik Guus hoorde zingen
Alleen als de scheids oplet. En mits er geen Rus voor reed, die nu met voorsprong weg kon rijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor het eerste cockblock toch een herstart?
fixedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als de scheids oplet. En mits er geen Koreaanse Rus voor reed, die nu met voorsprong weg kon rijden.
De bijzondere prestaties werden door Eddie The Eagle ingeleidquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Zou soms toch wat meer diepgang willen in het programma. Niet alleen 'hoe voel je je', 'wat dacht je toen' en 'dat was een schitterend moment, he?'
En ik snap dat er vooral aandacht is voor de Nederlanders, maar ze zouden ook eens wat meer aandacht mogen hebben voor andere bijzondere prestaties.
Klopt maar denk dat als je bijna elke dag een medaille te vieren hebt dat daar de aandacht ook wel naar toe mag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Zou soms toch wat meer diepgang willen in het programma. Niet alleen 'hoe voel je je', 'wat dacht je toen' en 'dat was een schitterend moment, he?'
En ik snap dat er vooral aandacht is voor de Nederlanders, maar ze zouden ook eens wat meer aandacht mogen hebben voor andere bijzondere prestaties.
Dus als Nederland minder succesvol was geweest, hadden we een interessanter programma gehad? Zou best nog eens kunnen, vrees ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Klopt maar denk dat als je bijna elke dag een medaille te vieren hebt dat daar de aandacht ook wel naar toe mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |