1 plekje beter dan je realistisch gezien kon verwachtenquote:
datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef Redefine het volgende:
De grote finale is muziek van Guus Meeuwis
quote:
Lordi kon niet vanavond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Haha, schitterend die reacties hier ineens![]()
(en ja ik ben het ermee eens want Guus
)
Of Blauzunquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef b2py het volgende:
Ik had Kane wel verwacht met hun olympische nummer..
De zus van Yara toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef Redefine het volgende:
Sanne van Kerkhof zit mee te deinen.
Guusgod is goud waard.quote:
kutlesboquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef Redefine het volgende:
Sanne van Kerkhof zit mee te deinen.
Ik heb niet eens een hekel aan Guus, maar hiermee sluit je toch niet af. Dan doe je toch iets met pit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Haha, schitterend die reacties hier ineens![]()
(en ja ik ben het ermee eens want Guus
)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
Nog even: mooiste volkslied? Rusland, Duitsland, Italië. Andere volksliederen doen er niet toe.
Ja. En ex van Ireen.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met My Bloody Valentine, Portishead, Sigur Rós en Pixies, Mansjester.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met My Bloody Valentine, Portishead, Sigur Rós en Pixies, Mansjester.
Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een hekel aan Guus, maar hiermee sluit je toch niet af. Dan doe je toch iets met pit.
Je vergeet The Smiths.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook een prima band jaquote:
Dat was in London niet zo'n succesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of een live optreden van het nummer waar altijd mee afgesloten wordt, zoals bij voorgaande OS en WK's/EK's.
Dat is spijtigquote:
Gewoon keihard De Formule inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Falco het volgende:
Volgende keer De Jeugd van Tegenwoordig uitnodigen, bitte
Er gaat niets boven het Schotse volkslied.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Lagrinta het volgende:
Nog even: mooiste volkslied? Rusland, Duitsland, Italië. Andere volksliederen doen er niet toe.
Sjenkie natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon keihard De Formule inderdaad.
Ja. Al miste het nummer van Blaudzun ook wel wat pit. Dat was in Londen toch beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dolf is het hiermee eensquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon keihard De Formule inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat was Studio Sportwinter
Ik vind dat Henry een prima debuutOS heeft gehad
Ja maar wel Henry en Erben rondom de ceremoniequote:
Wel een deel. Hij zong naast 'het licht uitgedaan' ook 'het goud om gedaan.'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij heb zn tekst niet eens aangepast naar de situatie.
Hij is geen DeMart.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat was Studio Sportwinter
Eens. Eindelijk sporters die geen autocue moesten voorlezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
HenryHeeft het geweldig gedaan.
Henry > Mart.
Prima idd. Eindelijk verlost van Smeetsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef heywoodu het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |