Dan mag je wel opschieten als je dit vanavond nog wil eten...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Deze riblappen zagen er heerlijk uit in de aanbieding. Deze ga ik straks omtoveren tot heerlijke Rendang stoofpot.
Eet ik morgen en de de komende paar dagenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten als je dit vanavond nog wil eten...
quote:
Rustig recht op blijven zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 01:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh! Nog zoveel gegeten net dat ik nu misselijk ben
Dankjequote:
Weet je het voor de volgende keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje. Ben weer wat rustiger en net tanden gepoetst en op bed gaan liggen.
Komt wel goed, de laatste nootjes waren ff too much.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef zakschijt het volgende:
Gistermiddag bij M&S Cafe Den Haag:
[ afbeelding ]
Dat is zogenaamd een 'medium' koffieWat een emmer!
[ afbeelding ]
Gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een aanrader! Enorm groot de supermarkt.... En t cafe boven ook :-)quote:
Als water is voor kikkers, is thee voor ..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marc0871 het volgende:
vanochtend (nou ja, bijna middag) een paar bolletjes hagelslag, en een mok thee.
vanavond maak ik bami met ei, ham, ui, prei, een teentje knoflook, en een eigen kruidenmix van gember, korianderzaad, chilipoeder, kurkuma, komijnzaad, kaneel en anijs,
tjap tjoi met kip, ui, prei, paprika, wortel, een teentje knoflook en chinese kool, in een licht gebonden kippenbouillon
ajam pangang met in kipkruiden gemarineerde kip, in een pittige zoetzure saus van water, verse gember, sambal, tomatenpuree, suiker en azijn, gebonden met allesbinder.
en pindasaus van kokosmelk, pindakaas, ui, knoflook, sambal en ketjap
Wat heeft dit met wokken te maken? Oesters ok, maar de andere dingen...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit wokken.... de zgn. luxe wok.
Met verse oesters, gerookte palingen, carpaccio's, verse pasta's, pizza's, pannenkoeken.
goed anderhalf uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als water is voor kikkers, is thee voor ..
Zo dan beste klus of niet? Klinkt goed iig
inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat heeft dit met wokken te maken? Oesters ok, maar de andere dingen....
Het is patat.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef Skeletor. het volgende:
Nu tosti fricandeau/Bulgaarse kaas. Vanavond patat/friet en 2 goulashkroketten. Met Hot Ketchup van Heinz.
Van die oplosthee?quote:
Nee, deze:quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Van die oplosthee?
Ik heb een blikje coca cola.
Even bijkomen van het sporten![]()
Ik heb tempeh nog nooit lekker gekregen. Frituren lijkt inderdaad wel een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb van gisteren nog flink wat rijst over en dat bak ik vanavond op tot nasi, met prei en knoflook en sjalotten en een hele berg verse groene kruiden. Erbij RobinOoks tempeh kering.![]()
Vegan dagje vandaag: verder vanmiddag alleen noten en wat gedroogd fruit.
Als je dat recept nog nooit gemaakt hebt: zeker doen. Je vreet je vingers erbij op!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb tempeh nog nooit lekker gekregen. Frituren lijkt inderdaad wel een goed idee
Goeie! Ik doe ook aardappelpuree en gebakken champignonsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Megagrote schnitzel, met gebakken champignons, aardappelpuree en wat rode kool.
Hier nog een fan!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Als je dat recept nog nooit gemaakt hebt: zeker doen. Je vreet je vingers erbij op!
Hier gewoon mosselen gekookt in wijn en mosselgroentes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef borisz het volgende:
Vanavond mossels in papriksasus met couscouscouscouscous
quote:
Dat zien er smakelijk uit. Wat zit er naast olijven, spinazie, ei en komkommer Nog meer in ?quote:
Was ook heerlijk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat zien er smakelijk uit. Wat zit er naast olijven, spinazie, ei en komkommer Nog meer in ?![]()
Nomnomzzquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:43 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Was ook heerlijk!Verder zat er mozzarella in, een paar drupjes pesto en een scheut olijfolie! (en wat peper en zout)
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond voor het eerst zuurkool van een nieuwe batch zelfgemaakte, met aardappels, twee soorten worst en een stuk mooi doorregen kassler
Begin ook jij al foto's met vliegen te postenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Andijviestamppot
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar heb je die kaaspopcorn vandaan? Vroeger had hotpop heerlijke kaaspopcorn....nergens meer te krijgen...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Blokjes Old Amsterdam en kaaspopcorn![]()
Vanavond hoop ik weer uit sushi, anders maak ik een lekker varkenshaasje klaar.
Alweer sushiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Al eerder naar gevraagd in dit topic;
Chio popcorn cheese & onion, iig bij AH te verkrijgen.
En het wordt sushiiii vnv
Ja vond het zo lekker woensdag dat ik nu weer gaquote:
Ja halloquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Moot kabeljauw met een wittewijn roomsaus, aardappels, bloemkool. Smullen.
Daarbij een mooie witte wijn, daarna een stukje taart.
Net perzik amandeltaartjes gemaakt, een luchtig amandeldeeg, gevuld met een vanillecreme en een halve perzik eropquote:Op zondag 2 maart 2014 12:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja halloIk had al zo'n zin in lekker eten
Tot vnvquote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik maak vandaag zelf gyoza (met vulling van o.a. varkensgehakt en groene kool) met hoisin-dipsaus, erbij gemarineerde komkommer en gebakken paddestoelen.
Mag ik om een foto vragen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik maak vandaag zelf gyoza (met vulling van o.a. varkensgehakt en groene kool) met hoisin-dipsaus, erbij gemarineerde komkommer en gebakken paddestoelen.
Met sissend spekvet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Snijbonen, witte bonen, mosterd, jonge capucijners, uitgebakken spekjes/ui, wat ketchup erbij. Wie doet je wat?
oeh, lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
Straks: stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes, lenteui en gebraden runderchipolataworstjes.
Garnaaltjes in een érg hete saus, wat kikkererwten en aardappel, een naan, sla, ui en een mimosaquote:
Klinkt goed! Jammer genoeg hier geen Bhuantees restaurant in de buurt. Wel een Indiaas restaurant (vindaloo, heerlijk).quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Garnaaltjes in een érg hete saus, wat kikkererwten en aardappel, een naan, sla, ui en een mimosa
Waar haal je datquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef trovey het volgende:
Milka noot en rozijn.Blijkbaar de Russische versie als ik zo naar de verpakking kijk.
Ik denk de Actionquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:36 schreef zeefje het volgende:
Kip siam. Uit een pakje
[..]
Waar haal je dat?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:48 schreef golfer het volgende:
Gebakken victoriabaarsfilets met daarbij gegrilde coquilles, gewokte zeekraal met in vadouvan-olie gemarineerde rivierkreeftjes, spaghetti en een saus van room, mosterd, sherry en dille.
2 dagen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Big TastyAl heel lang geleden...
![]()
Denk eerder aan een half jaar.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hier ook, wij vonden het wat saai en weinig saus eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |