Het is patat.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef Skeletor. het volgende:
Nu tosti fricandeau/Bulgaarse kaas. Vanavond patat/friet en 2 goulashkroketten. Met Hot Ketchup van Heinz.
Van die oplosthee?quote:
Nee, deze:quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Van die oplosthee?
Ik heb een blikje coca cola.
Even bijkomen van het sporten![]()
Ik heb tempeh nog nooit lekker gekregen. Frituren lijkt inderdaad wel een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb van gisteren nog flink wat rijst over en dat bak ik vanavond op tot nasi, met prei en knoflook en sjalotten en een hele berg verse groene kruiden. Erbij RobinOoks tempeh kering.![]()
Vegan dagje vandaag: verder vanmiddag alleen noten en wat gedroogd fruit.
Als je dat recept nog nooit gemaakt hebt: zeker doen. Je vreet je vingers erbij op!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb tempeh nog nooit lekker gekregen. Frituren lijkt inderdaad wel een goed idee
Goeie! Ik doe ook aardappelpuree en gebakken champignonsquote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Megagrote schnitzel, met gebakken champignons, aardappelpuree en wat rode kool.
Hier nog een fan!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Als je dat recept nog nooit gemaakt hebt: zeker doen. Je vreet je vingers erbij op!
Hier gewoon mosselen gekookt in wijn en mosselgroentes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef borisz het volgende:
Vanavond mossels in papriksasus met couscouscouscouscous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |