Dan mag je wel opschieten als je dit vanavond nog wil eten...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Deze riblappen zagen er heerlijk uit in de aanbieding. Deze ga ik straks omtoveren tot heerlijke Rendang stoofpot.
Eet ik morgen en de de komende paar dagenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten als je dit vanavond nog wil eten...
quote:
Rustig recht op blijven zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 01:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh! Nog zoveel gegeten net dat ik nu misselijk ben
Dankjequote:
Weet je het voor de volgende keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje. Ben weer wat rustiger en net tanden gepoetst en op bed gaan liggen.
Komt wel goed, de laatste nootjes waren ff too much.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef zakschijt het volgende:
Gistermiddag bij M&S Cafe Den Haag:
[ afbeelding ]
Dat is zogenaamd een 'medium' koffieWat een emmer!
[ afbeelding ]
Gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een aanrader! Enorm groot de supermarkt.... En t cafe boven ook :-)quote:
Als water is voor kikkers, is thee voor ..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marc0871 het volgende:
vanochtend (nou ja, bijna middag) een paar bolletjes hagelslag, en een mok thee.
vanavond maak ik bami met ei, ham, ui, prei, een teentje knoflook, en een eigen kruidenmix van gember, korianderzaad, chilipoeder, kurkuma, komijnzaad, kaneel en anijs,
tjap tjoi met kip, ui, prei, paprika, wortel, een teentje knoflook en chinese kool, in een licht gebonden kippenbouillon
ajam pangang met in kipkruiden gemarineerde kip, in een pittige zoetzure saus van water, verse gember, sambal, tomatenpuree, suiker en azijn, gebonden met allesbinder.
en pindasaus van kokosmelk, pindakaas, ui, knoflook, sambal en ketjap
Wat heeft dit met wokken te maken? Oesters ok, maar de andere dingen...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit wokken.... de zgn. luxe wok.
Met verse oesters, gerookte palingen, carpaccio's, verse pasta's, pizza's, pannenkoeken.
goed anderhalf uur.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als water is voor kikkers, is thee voor ..
Zo dan beste klus of niet? Klinkt goed iig
inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 17:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat heeft dit met wokken te maken? Oesters ok, maar de andere dingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |