Mag ik om een foto vragen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef minilot het volgende:
Ik maak vandaag zelf gyoza (met vulling van o.a. varkensgehakt en groene kool) met hoisin-dipsaus, erbij gemarineerde komkommer en gebakken paddestoelen.
Met sissend spekvet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Snijbonen, witte bonen, mosterd, jonge capucijners, uitgebakken spekjes/ui, wat ketchup erbij. Wie doet je wat?
oeh, lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef golfer het volgende:
Straks: stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes, lenteui en gebraden runderchipolataworstjes.
Garnaaltjes in een érg hete saus, wat kikkererwten en aardappel, een naan, sla, ui en een mimosaquote:
Klinkt goed! Jammer genoeg hier geen Bhuantees restaurant in de buurt. Wel een Indiaas restaurant (vindaloo, heerlijk).quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Garnaaltjes in een érg hete saus, wat kikkererwten en aardappel, een naan, sla, ui en een mimosa
Waar haal je datquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:25 schreef trovey het volgende:
Milka noot en rozijn.Blijkbaar de Russische versie als ik zo naar de verpakking kijk.
Ik denk de Actionquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:36 schreef zeefje het volgende:
Kip siam. Uit een pakje
[..]
Waar haal je dat?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:48 schreef golfer het volgende:
Gebakken victoriabaarsfilets met daarbij gegrilde coquilles, gewokte zeekraal met in vadouvan-olie gemarineerde rivierkreeftjes, spaghetti en een saus van room, mosterd, sherry en dille.
2 dagen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Big TastyAl heel lang geleden...
![]()
Denk eerder aan een half jaar.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hier ook, wij vonden het wat saai en weinig saus eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |