intressante uitdagingquote:Mountain Men
Using a harsh climate and a small mountainous map, maintain a population of 50 people for 20 years
het is of iron, of coal.. en volgens mij kan je altijd switchenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
Mijn mine wil trouwens alleen maar iron produceren, kan hij niet tegelijkertijd coal produceren?
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, heb nu een logs tekort, lijkt me dus geen goed plan.Eigenlijk kom ik nu alles te kort.
Heb er nu 2, maar heb eerst alle bomen gekapt (beetje dom, weet het), dus nu moeten ze eerst een bos aanplanten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef Rezania het volgende:
Trouwens blijven al mijn mensen naar de herbalist gaan, fucking irritant.
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.quote:Zojuist aan mijn foodlimit midden de harvest, dan stoppen ze ermee en laten ze de rest maar wegrotten
Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.
[..]
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.
Mijn limit stond op 150 000 en alles zat vol
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Jump het volgende:
Stomme mensen die ziek worden. Staan ze voor een hospitaal, gaan ze naar een dichtbij hun huis de andere kant van de map, onderweg iedereen aan het besmetten. Zojuist 102 mensen met scarlet fever...
Jaar vier: nog niet iedereen is genezen...
Jaar zes: een persoon nog ziek, gaat die terug naar huis wat eten halen. 23 mensen terug ziek iets later...
Jaar acht: eindelijk allemaal genezen. Ik ben gestopt met tellen van de doden rond de 30...
De AI voor zieke mensen moet echt grondig aangepakt worden. Ik had ook iemad die bijnde dokter zat, en opeens eind verderop drie logs gaat oprapen en terug naar de dokter gaat... Blijkt het nog een farmer te zijn ook.
Ik had er zeven toen, dus lijkt me meer dan genoeg. Ze staan ook goed verspreid zodat er overal eentje is zonder al te ver te lopen. Er zou nog een grafiek moeten bijkomen in de town hall, eentje met aantal zieke inwoners.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.
Jee, dan bevriezen ze met de maag vol!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
Een teveel aan eten.Maar een tekort aan tools, stone en logs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.quote:
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieėn heeft zeg maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieėn heeft zeg maar.
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.
Juist niet, dat egoļsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
Het spel heeft potentie hoor, maar nu is het echt uit balans door al die egoļstische lullo's.
En wat nou al ik er een communistisch dorp van wil maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Juist niet, dat egoļsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik niet.
Een simpel slidertje in het spel wat een maximum aan 'eigen voorraad' per persoon in een huishouden vaststelt lost dit wel op denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef Rezania het volgende:
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.
Iedere slider dan op max. 10 zetten. Lopen voor je eten, bitches.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Een simpel slidertje in het spel wat een maximum aan 'eigen voorraad' per persoon in een huishouden vaststelt lost dit wel op denk ik.
Heb je ze wel in een pasture gezet en heb je die pasture wel een werker gegeven?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Rezania het volgende:
Haha, kreeg net de melding dat een vent was overleden tijdens een geboorte.![]()
En mijn kippen willen niet voortplanten, heb er nog maar 2 over van de 12 waar ik mee begon.
2 werkers in een 20 bij 20 pasture, begon met 12 kippen, nu zijn er geen over.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je ze wel in een pasture gezet en heb je die pasture wel een werker gegeven?
Gaat niet slecht tot nog toe, heb alleen heel veel moeite gehad om mijn food supply stabiel te krijgen waardoor ik nu erg laat ben begonnen met de bouw van mijn blacksmith. Zodra die af is (gaat wel een tijdje duren nog) verwacht ik een redelijk stabiele koers en kan ik meer huisjes gaan bouwen.quote:
Ze werken stukken sneller als ze gestudeerd hebben. Op langer termijn win je dat zeker teurg.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef jogy het volgende:
Trouwens, het is allemaal wel leuk die studenten en zo maar ik heb stiekem liever een 12 jarige in de mijnen werken dan dat ie leert schrijven. Ik heb nu 18 studenten die hun tijd beter konden besteden. Wat is de toegevoegde waarde van opgeleide mensen?
Ah oké. Dus alleen de overgang van ongeletterde naar geleerde arbeiders doet even pijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze werken stukken sneller als ze gestudeerd hebben. Op langer termijn win je dat zeker teurg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steamcommunity.com/id/jump_be/stats/242920/achievements/quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Kikopuz het volgende:
Hebben jullie al achievements gehaald? Lijkt me leuk om dat met elkaar te delen. Ik heb er momenteel drie, maar ik weet zeker dat er een paar van jullie veel fanatieker zijn!
• Trader
Use trading posts to trade 50,000 units of goods in a single town.
• Smiles all Around
Maintain high happiness for 10 years in a town with at least 100 citizens.
• Healthy
Maintain high health for 10 years in a town with at least 100 citizens.
Verkopen ze een Steam Key of verkopen ze gewoon de DRM vrije versie die ze zelf 1 keer gekocht hebben?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
Nice. Misschien morgen maar op de kop tikken.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
DRM-vrij. Heb vaker daar keys gekocht, nooit problemen gehad en snel antwoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Verkopen ze een Steam Key of verkopen ze gewoon de DRM vrije versie die ze zelf 1 keer gekocht hebben?
Heb je het zelf al gekocht?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DRM-vrij. Heb vaker daar keys gekocht, nooit problemen gehad en snel antwoord.
Yep, krijg je een torrent.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DRM-vrij. Heb vaker daar keys gekocht, nooit problemen gehad en snel antwoord.
Dat je een DRM vrije versie krijgt weet ik, aangezien er geen versie met DRM is (behalve de Steam versie dan).quote:Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DRM-vrij. Heb vaker daar keys gekocht, nooit problemen gehad en snel antwoord.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DRM-vrij. Heb vaker daar keys gekocht, nooit problemen gehad en snel antwoord.
De achievements zitten ook gewoon in het spel zonder Steam, maar is leuker om te kunnen delenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]klinkt een beetje triest maar met dit spel zou ik wel wat steam achievements willen doen (heb ik tenminste wat doelen).
http://www.trustpilot.nl/review/onlinekeystore.comquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
Dat je een DRM vrije versie krijgt weet ik, aangezien er geen versie met DRM is (behalve de Steam versie dan).
Ik heb altijd weinig vertrouwen gehad in zo een key sites. Natuurlijk halen ze hun keys ergens vandaan en meestal is dat legaal.
Maar met spellen die DRM vrij komen is de grens dunner. Hebben zij het gewoon 1 keer gekocht en op een torrent geplaatst en verdelen ze die terug, of gaan er effectief royalties af.
Niks houd jou nu tegen om die torrent met iedereen te gaan delen. Voor een torrent van het spel hoef je zelf niet te betalen, die heb je binnen de minuut gevonden.
Nou ja, als je het goed doet is er natuurlijk gewoon een balans. Ik zou zeggen dat je dan bomen moet laten staan en maximaal 1 hunter en 1 gatherer kan neerzetten.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:52 schreef einschtein het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat zo'n hunters/gatheres gebiedje 'op' is?
Volgens het officiėle forum kunnen een herbalist en een forester lodge prima samen. Bij mij is dat in elk geval waar. Zolang het maar dichtbebost is. Of het nou geplant is of van nature zo is maakt niet uit. Ik had ooit twee seizoenen lang dat mijn herbalists slechts 8 herbs per seizoen hadden. Toen liet ik mijn forester lodge op alleen planten staan en sindsdien krijg ik weer herbs binnenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:55 schreef JCPepino het volgende:
Nooit! Alleen je moet wel oppassen met wat je bij wat zet. Een herbalist en forester lodge gaan bijvorbeeld niet samen.
Nooit?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:55 schreef JCPepino het volgende:
Nooit! Alleen je moet wel oppassen met wat je bij wat zet. Een herbalist en forester lodge gaan bijvorbeeld niet samen.
Dus ze verkopen alleen maar een download en je krijgt geen Key? Krijg dan het gevoel dat hun het geld binnen strijken met 1 koopje van 20 dollar...quote:
Er zijn website die ik "blind" vertrouw. Die humblestore (van de humble bundle) durf ik zonder problemen te kopen. Dit ook nog omdat hij daar bij aangesloten is en je krijgt ook je download en key via daar als je op zijn website zelf koopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
Dat je een DRM vrije versie krijgt weet ik, aangezien er geen versie met DRM is (behalve de Steam versie dan).
Ik heb altijd weinig vertrouwen gehad in zo een key sites. Natuurlijk halen ze hun keys ergens vandaan en meestal is dat legaal.
Maar met spellen die DRM vrij komen is de grens dunner. Hebben zij het gewoon 1 keer gekocht en op een torrent geplaatst en verdelen ze die terug, of gaan er effectief royalties af.
Niks houd jou nu tegen om die torrent met iedereen te gaan delen. Voor een torrent van het spel hoef je zelf niet te betalen, die heb je binnen de minuut gevonden.
Heb net een mailtje gedaan naar de maker om het even duidelijk te maken dat die website verkoopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.trustpilot.nl/review/onlinekeystore.com
Alhoewel het ook bots kunnen zijn heb ik er voorzichtige vertrouwen in.
Healthy bij toeval gekregen (perongeluk stad laten draaien, wat of uiteindelijk een faalende stad heeft opgelevert door een grote brand maar wel de achive gehaald. En toevallig nu net de smiles all around gehaald.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Kikopuz het volgende:
Hebben jullie al achievements gehaald? Lijkt me leuk om dat met elkaar te delen. Ik heb er momenteel drie, maar ik weet zeker dat er een paar van jullie veel fanatieker zijn!
• Trader
Use trading posts to trade 50,000 units of goods in a single town.
• Smiles all Around
Maintain high happiness for 10 years in a town with at least 100 citizens.
• Healthy
Maintain high health for 10 years in a town with at least 100 citizens.
En hoe dan ook valt het wel mee, de efficientie van de herbalist gaat wat omlaag maar dat overleef je wel. Persoonlijk maak ik meestal 3 of 4 van die gather/hunter plekken aan en in de helft daarvan gooi ik er een boswachter tussen en nog 1 herbalist maar ik heb nooit te kort aan herbals gehad, die gekke heks zit meestal gewoon te chillen omdat ze meer dan genoeg heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nooit?Dat wist ik heul nie'.
Kan wel samen gaan, mits je ze alleen boompjes laat planten in plaats van cutten.
Limieten hoger zetten geeft je ruimte voor mindere tijden. Food sowieso op heel hoog zetten, maar ook firewood mag je op 500 o.i.d. zetten. Tools ook, want die gaan soms heel hard.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef mschol het volgende:
waar stellen jullie je limits op in? ik laat ze meestal staan, maar volgens mij is dat een recept voor falen
Firewood zet ik gewoon regelmatig wat hoger zodat ze in de winter een goede voorraad hebben, moet je eigenlijk kijken wat er jaarlijks verstookt wordt en dan de limiet daar in de buurt zetten. Voedsel zet ik op een gegeven moment ergens in de 50000 anders heb je kans dat ze bij het oogsten opeens halverwege stoppenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef mschol het volgende:
waar stellen jullie je limits op in? ik laat ze meestal staan, maar volgens mij is dat een recept voor falen
Eens en misschien toch iets van een voedselvoorbereider die je kan instellen op bepaalde eindproducten oid.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef Sejt het volgende:
Vraag me trouwens af waarom er geen melk in het spel zit. Het duurt jaren voor je koeien geslacht worden (voor leer en vlees), terwijl schapen wol tussendoor leveren en kippen eieren.
Voedsel staat bij mij op 999.999.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Firewood zet ik gewoon regelmatig wat hoger zodat ze in de winter een goede voorraad hebben, moet je eigenlijk kijken wat er jaarlijks verstookt wordt en dan de limiet daar in de buurt zetten. Voedsel zet ik op een gegeven moment ergens in de 50000 anders heb je kans dat ze bij het oogsten opeens halverwege stoppen, zodra je een steengroeve of mijn hebt zet je hetgeen wat ze daar produceren ook ergens op 500 ipv 200 want ze zijn nu eenmaal trager met produceren dan wanneer het in de bossen ligt dus heb je een bouwbuffer. Tools zou je op een gegeven moment ook hoger kunnen zetten maar dat is mindere noodzaak.
Ook een goede natuurlijk maar ik zou met 50000 toch wel zoiets hebben dat ik mijn voedselverzamelaars wat beters kan laten doen. En stiekem zouden ze ook per voedsel soort een soort bederf timer in moeten stellen. Ongelimiteerd houdbare vis is nu eenmaal niet echt realistischquote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Voedsel staat bij mij op 999.999.
heb nu een voorraad van zo'n 110.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 35 in FOK!seed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Jep, ook mis je informatie over instroom en uitstroom van resources, wat planning en micromanagement lastig maakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef GlenSpey het volgende:
Sowieso kan het spel nog wel wat realistischer gemaakt worden. Een kerk met bijbehorende graveyard dienen nu als leuke decoratie, maar hebben verder weinig nut. Ook mis ik nog de lange en ingewikkelde productieketens die je bij bijvoorbeeld de Anno-reeks ziet...
Niet echt hoor, daar heb je town hall voor, kan je grafiekjes bekijken tot je scheel bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jep, ook mis je informatie over instroom en uitstroom van resources, wat planning en micromanagement lastig maakt.
begraafplaatsen, kerken en herbergen zijn er om het geluksniveau op te krikken en dat doen ze best goed volgens mij. Een iets diepere productieketen lijkt me wel tof. Eventueel dat het pas actief/mogelijk wordt als je een marktplaats hebt en dat je daar broodverkopers kan aanwijzen oid, die dan voor mijn part thuis broden bakt om in de verkoop te doen. Hetzelfde als met ingemaakt fruit en gepekelde vis en gedroogd/gepekeld vlees. de 'luxe artikelen'quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef GlenSpey het volgende:
Sowieso kan het spel nog wel wat realistischer gemaakt worden. Een kerk met bijbehorende graveyard dienen nu als leuke decoratie, maar hebben verder weinig nut. Ook mis ik nog de lange en ingewikkelde productieketens die je bij bijvoorbeeld de Anno-reeks ziet...
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Drebbelman het volgende:
Jaar 30 in FOK!seed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 35 in FOK!seed:Dat ziet er toch heel goed uit voor de langere termijn of heb jij je tijdschema zo strak ingedeeld dat het allemaal nog sneller en beter moet? Ik zeg altijd: Geduld is een schone zaak en.... je komt er toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true, maar als je een limiet instelt op je food en je bereikt dat telkens, dan heb je minder snel door als de vraag groter wordt dan het aanbod. En zoiets moet je heel snel opvangen anders zit je zo met een hongersnood. En dat heb ik op de harde manier geleerdquote:Op maandag 24 februari 2014 13:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook een goede natuurlijk maar ik zou met 50000 toch wel zoiets hebben dat ik mijn voedselverzamelaars wat beters kan laten doen. En stiekem zouden ze ook per voedsel soort een soort bederf timer in moeten stellen. Ongelimiteerd houdbare vis is nu eenmaal niet echt realistisch. (en dan kan je een gebouwtje neerzetten die voedsel droogt, pekelt of inmaakt oid voor de langere tijd)
Ik probeer steeds een paar stappen vooruit te denken zodat ik een structuur heb waarmee ik makkelijk nomads of babybooms mee kan opvangen. Op zich is mijn layout en aantal voorzieningen dus nooit perfect op maat voor datgene waar NU de vraag naar is.. maargoed, dingen die je niet nodig hebt zet je gewoon uit of op pauze, daar heb je dan geen omkijken naar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er toch heel goed uit voor de langere termijn of heb jij je tijdschema zo strak ingedeeld dat het allemaal nog sneller en beter moet? Ik zeg altijd: Geduld is een schone zaak en.... je komt er toch wel.
Ik probeer ten alle tijden een overcapaciteit aan jager/verzamelaar/visserij huisjes te hebben zodat ik er in geval van dreigende schaarste al mijn mijnwerkers vreten kan laten halen of als ik genoeg arbeiders heb die eraan toe kan wijzen. Zit nu bijvoorbeeld met 110 mensen op een surplus van 6000 en als het onder de 2500 zakt ga ik meer mensen toewijzen tot het weer genoeg is. Ik heb nu ook een pasture met 25 schapen trouwensquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
true, maar als je een limiet instelt op je food en je bereikt dat telkens, dan heb je minder snel door als de vraag groter wordt dan het aanbod. En zoiets moet je heel snel opvangen anders zit je zo met een hongersnood. En dat heb ik op de harde manier geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |