intressante uitdagingquote:Mountain Men
Using a harsh climate and a small mountainous map, maintain a population of 50 people for 20 years
het is of iron, of coal.. en volgens mij kan je altijd switchenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
Mijn mine wil trouwens alleen maar iron produceren, kan hij niet tegelijkertijd coal produceren?
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, heb nu een logs tekort, lijkt me dus geen goed plan.Eigenlijk kom ik nu alles te kort.
Heb er nu 2, maar heb eerst alle bomen gekapt (beetje dom, weet het), dus nu moeten ze eerst een bos aanplanten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef Rezania het volgende:
Trouwens blijven al mijn mensen naar de herbalist gaan, fucking irritant.
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.quote:Zojuist aan mijn foodlimit midden de harvest, dan stoppen ze ermee en laten ze de rest maar wegrotten
Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.
[..]
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.
Mijn limit stond op 150 000 en alles zat vol
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Jump het volgende:
Stomme mensen die ziek worden. Staan ze voor een hospitaal, gaan ze naar een dichtbij hun huis de andere kant van de map, onderweg iedereen aan het besmetten. Zojuist 102 mensen met scarlet fever...
Jaar vier: nog niet iedereen is genezen...
Jaar zes: een persoon nog ziek, gaat die terug naar huis wat eten halen. 23 mensen terug ziek iets later...
Jaar acht: eindelijk allemaal genezen. Ik ben gestopt met tellen van de doden rond de 30...
De AI voor zieke mensen moet echt grondig aangepakt worden. Ik had ook iemad die bijnde dokter zat, en opeens eind verderop drie logs gaat oprapen en terug naar de dokter gaat... Blijkt het nog een farmer te zijn ook.
Ik had er zeven toen, dus lijkt me meer dan genoeg. Ze staan ook goed verspreid zodat er overal eentje is zonder al te ver te lopen. Er zou nog een grafiek moeten bijkomen in de town hall, eentje met aantal zieke inwoners.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.
Jee, dan bevriezen ze met de maag vol!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
Een teveel aan eten.Maar een tekort aan tools, stone en logs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |