Tijdens het vissen inderdaad, nu je het zegt!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vallende rotsen, kom jij die bordjes nooit tegen als je een welverdiende vakantie hebt?
koe uit de aangrenzende pasturie geslacht op het crop field?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tijdens het vissen inderdaad, nu je het zegt!
Nog iets vaags...
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
koe uit de aangrenzende pasturie geslacht op het crop field?
Gemiddeld 5 denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:38 schreef Chef_M het volgende:
[ afbeelding ]
Te herkenbaar.
Zijn er trouwens mensen die gemiddeld lager dan x10 speed spelen?
Ja inderdaad. Dat viel mij meteen de eerste winter op. Mensen zijn zo egoïstisch. Als een groep mensen gezamenlijk zijn gebanished dan lijkt het me logisch dat mensen gaan samenwerken en alles eerlijk delen, maar neeeee. Ikke ikke ikke en de rest kan doodvriezen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Enige kritiekpuntje op 't systeem in 't spel vind ik de manier waarop de huizen hun supplies halen. In het geval van schaarste kan dat echt grote problemen opleveren. Dan heeft een huis opeens een berg firewood en food, genoeg voor een half jaar, en dan heeft een ander huis helemaal niks. Lijkt me niet echt realistisch in een kleine gemeenschap.
Best wel realistisch dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:21 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat viel mij meteen de eerste winter op. Mensen zijn zo egoïstisch. Als een groep mensen gezamenlijk zijn gebanished dan lijkt het me logisch dat mensen gaan samenwerken en alles eerlijk delen, maar neeeee. Ikke ikke ikke en de rest kan doodvriezen.
625 firewoodquote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef Rezania het volgende:
Wat kan je het beste ruilen? Wil nieuwe zaadjes kopen, maar die zijn 2500 per stuk, ga ik niet redden met iron tools.
Mja, heb nu een logs tekort, lijkt me dus geen goed plan.quote:
intressante uitdagingquote:Mountain Men
Using a harsh climate and a small mountainous map, maintain a population of 50 people for 20 years
het is of iron, of coal.. en volgens mij kan je altijd switchenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
Mijn mine wil trouwens alleen maar iron produceren, kan hij niet tegelijkertijd coal produceren?
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, heb nu een logs tekort, lijkt me dus geen goed plan.Eigenlijk kom ik nu alles te kort.
Heb er nu 2, maar heb eerst alle bomen gekapt (beetje dom, weet het), dus nu moeten ze eerst een bos aanplanten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
logs is wel heel makkelijk om aan te komen. als je gewoon genoeg foresters en woodcutters hebt is het een ideaal betaalmiddel.
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef Rezania het volgende:
Trouwens blijven al mijn mensen naar de herbalist gaan, fucking irritant.
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Belangrijk is dat je die niet ergens in een hoekje plaatst, want dan zijn ze te lang onderweg naar daar en terug.
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.quote:Zojuist aan mijn foodlimit midden de harvest, dan stoppen ze ermee en laten ze de rest maar wegrotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |