Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.quote:
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieën heeft zeg maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieën heeft zeg maar.
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.
Juist niet, dat egoïsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
Het spel heeft potentie hoor, maar nu is het echt uit balans door al die egoïstische lullo's.
En wat nou al ik er een communistisch dorp van wil maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Juist niet, dat egoïsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik niet.
Een simpel slidertje in het spel wat een maximum aan 'eigen voorraad' per persoon in een huishouden vaststelt lost dit wel op denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef Rezania het volgende:
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.
Iedere slider dan op max. 10 zetten. Lopen voor je eten, bitches.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Een simpel slidertje in het spel wat een maximum aan 'eigen voorraad' per persoon in een huishouden vaststelt lost dit wel op denk ik.
Heb je ze wel in een pasture gezet en heb je die pasture wel een werker gegeven?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Rezania het volgende:
Haha, kreeg net de melding dat een vent was overleden tijdens een geboorte.![]()
En mijn kippen willen niet voortplanten, heb er nog maar 2 over van de 12 waar ik mee begon.
2 werkers in een 20 bij 20 pasture, begon met 12 kippen, nu zijn er geen over.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je ze wel in een pasture gezet en heb je die pasture wel een werker gegeven?
Gaat niet slecht tot nog toe, heb alleen heel veel moeite gehad om mijn food supply stabiel te krijgen waardoor ik nu erg laat ben begonnen met de bouw van mijn blacksmith. Zodra die af is (gaat wel een tijdje duren nog) verwacht ik een redelijk stabiele koers en kan ik meer huisjes gaan bouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |