Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat moet wel, je kan dat ding niet midden in het dorp bouwen natuurlijk.
[..]
Daarom heb ik ook drie storage barns gebouwd en het limiet op 15.000 gezet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb meerdere herbalist, op de verschillende uithoeken van de kaart ongeveer. Die doen meestal toch niks maar dan hoeft de rest niet al te ver te wandelen.
Mijn limit stond op 150 000 en alles zat vol
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Jump het volgende:
Stomme mensen die ziek worden. Staan ze voor een hospitaal, gaan ze naar een dichtbij hun huis de andere kant van de map, onderweg iedereen aan het besmetten. Zojuist 102 mensen met scarlet fever...
Jaar vier: nog niet iedereen is genezen...
Jaar zes: een persoon nog ziek, gaat die terug naar huis wat eten halen. 23 mensen terug ziek iets later...
Jaar acht: eindelijk allemaal genezen. Ik ben gestopt met tellen van de doden rond de 30...
De AI voor zieke mensen moet echt grondig aangepakt worden. Ik had ook iemad die bijnde dokter zat, en opeens eind verderop drie logs gaat oprapen en terug naar de dokter gaat... Blijkt het nog een farmer te zijn ook.
Ik had er zeven toen, dus lijkt me meer dan genoeg. Ze staan ook goed verspreid zodat er overal eentje is zonder al te ver te lopen. Er zou nog een grafiek moeten bijkomen in de town hall, eentje met aantal zieke inwoners.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
Zeker er van dat je ziekenhuis niet te vol zat? Wat of ook een logisch idee is om een aantal ziekenhuizen op een aantal taktische plekken te zetten.
Jee, dan bevriezen ze met de maag vol!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
Een teveel aan eten.Maar een tekort aan tools, stone en logs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.quote:
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieën heeft zeg maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, zou eerder wachten op een patch die het kan fixen.
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Aan de andere kant haalt elk huishouden volgens mij genoeg vreten binnen voor een seizoen of zo (not sure) en dan zouden 400+ peaches nog niet eens extreem veel zijn, wel extreem eenzijdig, dat wel. Ik weet ook niet of de verschillende voedingsstoffen ook verschillende calorieën heeft zeg maar.
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan kan er toch gewoon een patch komen van 200 huizen, 20.000 stukken vlees, ieder huis 100 stukken vlees, zoiets? Nu kan de één zich helemaal volvreten terwijl de rest van de straat dood neervalt.
Juist niet, dat egoïsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
Het spel heeft potentie hoor, maar nu is het echt uit balans door al die egoïstische lullo's.
En wat nou al ik er een communistisch dorp van wil maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Juist niet, dat egoïsme maakt het onvoorspelbaarder en dus realistischer (immers is de mens nou eenmaal een onvoorspelbaar wezen)
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
True! Misschien een soort berekening dat wanneer er voedselovervloed is dat ze hun voorraad tot de nok vol proppen en wanneer er minder is iedereen op rantsoen moet of zo? Aan de andere kant moet je gewoon ten alle tijden een surplus houden en dan heb je dit gezeik niet.
Een simpel slidertje in het spel wat een maximum aan 'eigen voorraad' per persoon in een huishouden vaststelt lost dit wel op denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef Rezania het volgende:
Ik heb meestal ook een surplus, maar toen hadden ze plots geen tools meer en was de surplus weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |