Voor de voetbalinzichten niet, maar dat is het zelden. Qua meningen alles in herhaling (maar dat is meestal/altijd), qua anekdotes was dat van Hans Kraaij Sr. wel nieuw voor me (flauwvallen, als dat je al iets zegt, is dat niets nieuws voor je). Er zaten wel wat leuke grapjes bij, maar m.i. werd daar iets te hard om gelachen. Buitenlandse wedstrijden zijn ze erg snel doorheen gegaan, en Ajax werd uitgebreid over gepraat maar valt in twee zinnen samen te vatten: Ajax/NL clubs komen tekort tov clubs als RBS dat een paar mooie spelers heeft die verrassend goed kunnen samenspelen en volgens René hierom zelfs de beste clubs een run for hun money kunnen geven. Derksen is het hier niet mee eens, maar Derksens mening voer voetbal is leeg en niveauloos.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
Terugkijken waard? Kon gisteren niet kijken..
Ja, wat nieuwe anekdotes en een paar heel foute (doch leuke) grappen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
Topshowtje. Weer flink en hard gelachenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
Dan kan je altijd nog bij Studio Voetbal terecht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Wat heeft Bert nou eigenlijk gepresteerd in zn loopbaan? Prijsje gepakt met Feyenoord maar die Van Hooijdonk schoot ze er vanuit de kleedkamer in. En 2e geworden met Oranje met antivoetbal.
Een jongen van de club, iemand die het legioen rustig kan houden, Been en Beenhakker zijn eigenlijk de enigen die Feyenoord weer groot kunnen maken. Dan kan Leo alsnog met een rollator en die kleine naar de Coolsingel.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Tarado het volgende:
Ook meteen een optie op Martins lijstje
Maar hij komt niet zolang die vreselijke Gudde daar rondloopt. Om over mevr. van Geel nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een jongen van de club, iemand die het legioen rustig kan houden, Been en Beenhakker zijn eigenlijk de enigen die Feyenoord weer groot kunnen maken. Dan kan Leo alsnog met een rollator en die kleine naar de Coolsingel.
Heerlijk man, avondje zeiken op Feyenoord / Pelle.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
Bingokaart ligt weer klaar voor Johan zijn mening over Pelle:
-Slecht voor de sponsor
-Slecht voor de club
-Kleine kinderen kijken naar Pelle, en als Pelle het doet komt het over als normaal gedrag. Een vrijbrief.
-Voorbeeldfunctie.
+ een grap over Jopiequote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
-Slecht voor de sponsor
-Slecht voor de club
-Kleine kinderen kijken naar Pelle, en als Pelle het doet komt het over als normaal gedrag. Een vrijbrief.
-Voorbeeldfunctie.
Die lui van Probleemwijken dachten ook niet echt aan hun voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
-Slecht voor de sponsor
-Slecht voor de club
-Voorbeeldfunctie.
SBS6 heeft een niveau hoog te houden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lui van Probleemwijken dachten ook niet echt aan hun voorbeeldfunctie.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Bossie er niet is, nu er zo gezellig over Feyenoord gepraat kan worden.
Mha was toch maar vriendschappelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zouden ze het nog over dit spannend potje gaan hebben.
[ afbeelding ]
Niet de ideale voorbereiding voor de Noorse kampioen lijkt me.
Hij heeft net een boek met Johan gemaakt, ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
-Slecht voor de sponsor
-Slecht voor de club
-Voorbeeldfunctie.
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 24-02-2014 om 20:03:50Tis maandag dus dat is @VITV in een paar minuten! Met #hansiehansie en #thestraycats #lookatthatcadillac tosso!!! reageer retweet
We zitten op 1 lijn hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft net een boek met Johan gemaakt, ik denk dat het wel meevalt.
Misschien kunnen ze ook wat Sport aan tafel laten zien. Met een dikke Johan.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat rtl7 die Blik op de weg-beelden uit de jaren 90 nu nog eens uitzendt, heeft een nostalgische waarde.
A2 racert op tvquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat rtl7 die Blik op de weg-beelden uit de jaren 90 nu nog eens uitzendt, heeft een nostalgische waarde.
ik mis alleen de stem van Leo de Haasquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Uh, oke.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Falco het volgende:
Heuj, na twee weken OS schakel ik weer in.
Die met Oscar Harris was wel baasquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Falco het volgende:
Heuj, na twee weken OS schakel ik weer in. Welke topshows heb ik gemist?
Die van de afgelopen 2 weken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Falco het volgende:
Nee je mag wegblijven waardeloze gozerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Falco het volgende:
Probeer het :pquote:Op maandag 24 februari 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A2 Racer, dat waren nog eens tijden. Vraag me af of je die zooi kan installeren op Windows 8.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op je taal, dan mag je blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |