Je zusje dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee.. alhoewel jij heb vast graag zou willen pesetn
Akkoord. Gratis?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Puur platonisch en professioneel
Hmm ik ga even in beraad. Kom er nog op terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In ruil voor knokploeg lidmaatschap
niet vergeten hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ik ga even in beraad. Kom er nog op terug.
Dat kan niet! Snap dat nou eens. Er moet nog een gevecht in jouw eer plaatsvinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In ruil voor knokploeg lidmaatschap
IK WIL WAT IK WIL TARDIS.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan niet! Snap dat nou eens. Er moet nog een gevecht in jouw eer plaatsvinden.
TARDIS.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
IK WIL WAT IK WIL TARDIS.
Ja true. Doe ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
Maar TS, je moet je spiegel eens schoonmaken en beter ondergoed kopen.
Wedden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Aberella het volgende:
Het is help-Aberella-de-nachtdienst-door-feest.
Doe maar wel, alleen twaalfjarigen willen een patroontje op hun ondergoed.quote:
Patroontjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar wel, alleen twaalfjarigen willen een patroontje op hun ondergoed.
quote:
ok trolliequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twaalf zijn.
Twaalf en zo'n lichaam.
Heb er niks over meegekregen anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leef je onder een fucking mountain ofzo?
Straks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Aberella het volgende:
Het is help-Aberella-de-nachtdienst-door-feest.
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.quote:
to hot ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.![]()
![]()
![]()
CULT dus.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Even een minuut stilte voor alle gebanden.
Mijn banden doen het nog hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Ik dacht dat het kerstmutsen waren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.![]()
![]()
![]()
CULT dus.
nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Kijk daar gaat het fout.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kerstmutsen waren.
kleding met taalfouten eropquote:
Al voorbij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Heb even goed gekeken, maar zie het nog steeds niet goed. Gaarne een close-up.quote:
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuwsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Met lange halen neukte hij tegen haar billetjes op, sloeg zijn handen onder haar om haar stevige ronde borstjes en onder Mandy werd het natter en natter van hun geil.
Wow man jeetje ik glij van mijn stoelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Met lange halen neukte hij tegen haar billetjes op, sloeg zijn handen onder haar om haar stevige ronde borstjes en onder Mandy werd het natter en natter van hun geil.
jaquote:
kutsapquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuws
Zit in de was denk ik.. kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb even goed gekeken, maar zie het nog steeds niet goed. Gaarne een close-up.
Dan wil ik ze later hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit in de was denk ik.. kan hem niet vinden.
Kutvocht. Eufemistisch gesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuws
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kutvocht. Eufemistisch gesproken natuurlijk.
Genoeg, maar wat wil je precies weten dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fascinerend, kun je mij hier meer over vertellen?
ik FOK! altijd in de clubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Autisten die hier altijd te vinden zijn en spreken over feesten.
Als je met 15 man in een woongroep zit heb je nou eenmaal vaak feest (minstens elke maand).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Autisten die hier altijd te vinden zijn en spreken over feesten.
Jij bent echt een sekstank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gedaan met mijn exWas niet zo tactisch.
Hou jezelf in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moest je herstelseks hebben na die tinderchick.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was het leuk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zei dat vanmiddag dan.quote:
Nee zij was best prima.. maar ja ex he.. gevoel enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest je herstelseks hebben na die tinderchick.
Wazmetjouquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ik zeg het wel als we weer beginnen ok doei
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur ook is picca van jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Dat lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]twatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
Ik zal om de vijf minuten een sms sturen met het bevel dat je jezelf moet inhouden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zei dat vanmiddag dan.
[..]
Nee zij was best prima.. maar ja ex he.. gevoel enzo
Zij heeft ook nog wel 'gevoelens'. Denk allebei ongeveer even veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
BlauweTijger, heb jij seks gehad met je ex terwijl jij gevoelens hebt en zij niet?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij voor je
Hij wordt gebruiktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
BlauweTijger, heb jij seks gehad met je ex terwijl jij gevoelens hebt en zij niet?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie vroeger ook op seksles gezeten?
Jij, mijn zwemleraar gaf dat altijd na de zwemlesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie vroeger ook op seksles gezeten?
Dan moet je bij elkaar terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij heeft ook nog wel 'gevoelens'. Denk allebei ongeveer even veel.
Ik heroverweeg een hoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij, mijn zwemleraar gaf dat altijd na de zwemles
Wij kregen dat op school van de meester.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Witte boterhammen zijn niet goed voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wij kregen dat op school van de meester.
En we deden ook vaak het witte boterhammenspel.
Ik heb besloten niets te heroverwegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En tien minuten later neukte je haar hard. Baas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vroeg of ik al was verder gegaan met andere meisjes.. ( na zoenen zeg maar ) Toen zei ik uhh ja.. soort van. Moest ze huilen![]()
Vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onder de plak vandaan komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT DE FUCK MOET IK DOEN DAN. Als ik vertel dat ik er al 4 geneukt heb gaat ze denk ik doodMaar kan niet liegen tegen haar.
Was na de seksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tien minuten later neukte je haar hard. Baas.
Ja ik zit meer onder mijn eigen plakquote:
Soort vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vroeg of ik al was verder gegaan met andere meisjes.. ( na zoenen zeg maar ) Toen zei ik uhh ja.. soort van. Moest ze huilen![]()
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Witte boterhammen zijn niet goed voor je.
Moet je je wassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was na de seks
[..]
Ja ik zit meer onder mijn eigen plak
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT DE FUCK MOET IK DOEN DAN. Als ik vertel dat ik er al 4 geneukt heb gaat ze denk ik doodMaar kan niet liegen tegen haar.
wat een gierige kankerlulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmm ik zal je laten weten hoe of wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.
Dit voorspel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Waar baseer jij deze voorspellingen op?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.
Dit voorspel ik
Mooi toch. Het is niet zomaar uit gegaan. Beter zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit voorspel ik
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb besloten niets te heroverwegen.
quote:
Wanneer knokploeg meetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Door deze voorspelling te geven toon je medeleven en ben je hierbij opgenomen in de FOK!(KLB) Knokploeg. Welkom
Moet je ze nog wel kunnen kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Het leven is één groot feest, maar je moet zelf wel de slingers ophangen.
Ja jij weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Waar koop je die?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
De ex?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar baseer jij deze voorspellingen op?
In mijn vrije tijd schrijf ik reality-show scripts. Zo gaan deze dingen meestal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi toch. Het is niet zomaar uit gegaan. Beter zo
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij weet niet waar je het over hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
wat kijk jij
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
Hoe moet je die ophangen als je geen plafond hebt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Alsof jij een openlucht zolder hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe moet je die ophangen als je geen plafond hebt?
et tuquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Wat moet de FOK!knokploeg met users die medeleven tonen¿
Ik ga je slopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
Compassion is a good hidden attack.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Wat moet de FOK!knokploeg met users die medeleven tonen¿
zolang je er maar plezier in hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga je slopen.
Met alle plezier.
Ik voorspel dat er dit weekend wat bushokjes hersteld moeten worden rond arnhem CSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga je slopen.
Met alle plezier.
Mattie mijn brede Deltoid beschermd haarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT HAAR IETS OVERKOMT WAT DOE JE
Hartverwarmend antwoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zolang je er maar plezier in hebt
Ik heb anabolen uit Tsjernobyl ik klap je zo kapot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie mijn brede Deltoid beschermd haar
O ok, ik zit net dit weekend in Nijmegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er dit weekend wat bushokjes hersteld moeten worden rond arnhem CS
Ik ben blij dat je de implicatie begrijpt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
O ok, ik zit net dit weekend in Nijmegen.
hommo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hebben jullie allemaal stelletjes gevormd nu? Zo ja, mag ik met deadprez?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb anabolen uit Tsjernobyl ik klap je zo kapot.
Wel dus, in het weekend gaat bij ons altijd het dak eraf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij een openlucht zolder hebt
ja kkr geilquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:
Als jij ruzie met bois uit Arnhem-Zuid wilt, be my guest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de implicatie begrijpt.
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef chroestjov het volgende:
Het kan niet elke avond feest zijn.
boisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als jij ruzie met bois uit Arnhem-Zuid wilt, be my guest.
Gewoon flip-flip, wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat wordt wel neuken, mits dp ontvangt.
Hij stampt jouw anus vriend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat wordt wel neuken, mits dp ontvangt.
Hommo termen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon flip-flip, wel zo sociaal.
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.
Ik stelde me altijd voor dat homo's tijdens het ontvangen klaarkwamen. Geen idee waarom ik me zulke dingen voorstel trouwens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
dat kan niet zijn wat ik denk dat het isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoiquote:
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.quote:
Oh. Ja logisch tokkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Midden in de seks wisselen van positie.
Daar fap je op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik stelde me altijd voor dat homo's tijdens het ontvangen klaarkwamen. Geen idee waarom ik me zulke dingen voorstel trouwens.
Gore vetlap. Ben jij dat?quote:
Ik luister niks anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.
Geen probleem ik zal wacht houden voor je deur. Als blauwe tijger komt stomp ik hem naar onder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef BlueJeans het volgende:
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.
Oh jammer. Wil je een massage?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.
Praat niet tegen haarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen probleem ik zal wacht houden voor je deur.
neequote:
Ja graag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jammer. Wil je een massage?
Ik mag dat van haar. Misschien kan je liever niet voor haar gaan denken.quote:
hoe ervaar je dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Dat moment dat je baard gaat jeuken.
Misschien moet jij niet zo progressief doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik mag dat van haar. Misschien kan je liever niet voor haar gaan denken.
Jij hebt al moeite met voor jezelf denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jaloerse bok je bent jaloers dat ik met Blue Jeans roll.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet zo progressief doen.
Wacht maar tot je 2e puberteit doorslaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Insmeren met baconvet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Nog meer onzin bij je post edittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ik niet, je lijdt aan grootsheidswaanzin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij hebt al moeite met voor jezelf denken.
Dat klopt enigszins.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ik niet, je lijdt aan grootsheidswaanzin.
Gaat voorbij.quote:
Ja geduld BT, ik was nog bezig met editten.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jaloerse bok je bent jaloers dat ik met Blue Jeans roll.
Ja dat zag ik dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja geduld BT, ik was nog bezig met editten.
Die arme knul, beter geef je hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja geduld BT, ik was nog bezig met editten.
Als het vervelendste wat ik ooit heb meegemaakt.quote:
Dan koop ik een Ferrari en scheur ik met 260km/u over de A2.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 2e puberteit doorslaat.
A.K.A. Afrojackquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Dan koop ik een Ferrari en scheur ik met 260km/u over de A2.
Dat helpt niet tegen de irritaties van aarsbaard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Ferrari's moet je kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als het vervelendste wat ik ooit heb meegemaakt.
[..]
Jij ziet liever homos toch?quote:
Liever lekkere homo's.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter dan gingers en trannies.
Weet ik veel zijn geaardheid kan veranderen. Maar hij lijkt nog steeds homo te zijn.quote:
Ik bid nog dagelijks voor hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet ik veel zijn geaardheid kan veranderen. Maar hij lijkt nog steeds homo te zijn.
Van geaardheid veranderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet ik veel zijn geaardheid kan veranderen. Maar hij lijkt nog steeds homo te zijn.
Lief en aardig van je Donnie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bid nog dagelijks voor hem.
260 is niks in een Furrariequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als het vervelendste wat ik ooit heb meegemaakt.
[..]
Laat je uitwonen door dp, misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bid nog dagelijks voor hem.
Mits niet dik en korte pittige kapseltjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Niets mis met lesbo's overigens.
Met homo's wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Niets mis met lesbo's overigens.
Kan aanraden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat je uitwonen door dp, misschien helpt dat.
Het is een poging waard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je darmen eruit kunnen vallen als je jaren intensief bezig bent met grote dildo's klopt dit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mits niet dik en korte pittige kapseltjes natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die arme knul, beter geef je hem.
Vanaf 4:21.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mits niet dik en korte pittige kapseltjes natuurlijk.
niks mis met een beetje prolaps fun togquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je darmen eruit kunnen vallen als je jaren intensief bezig bent met grote dildo's klopt dit?
Niet doen krijg je spijt van.quote:
Wel als je bloedingen krijgt en een stuk darm eruit komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niks mis met een beetje prolaps fun tog
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Trouwens Rezania, even eerlijk. Ben jij wel eens in je kont gefist?
ja maar daar krijg je dan ook wat voor terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel als je bloedingen krijgt en een stuk darm eruit komt.
[/quote]quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel als je bloedingen krijgt en een stuk darm eruit komt.
[quote]Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GA IS WEG
Zoals?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je dan ook wat voor terug
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Trouwens Rezania, even eerlijk. Ben jij wel eens in je kont gefist?
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]Natuurlijk niet, sowieso fisten.
quote:
watquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij moet hiermee nog even oefenen he
En een pener, jwz.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OhJe houdt het bij vingeren?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat
Ik ga je FaceTimen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja maar daar krijg je dan ook wat voor terug
Dat gebeurt dagelijks, gisteren kwam de 255 nog voorbij op http://www.bestwelsnel.nl/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op de A2 zal het een baanrecord zijn.
Dat is geen vuist hè. Of is jouw eikel zo groot als een vuist?quote:
Expres slopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[/uote]
wat
[/qote]
Rezenia heb je al eens een vrouw gepakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is geen vuist hè. Of is jouw eikel zo groot als een vuist?
Nee ik bedoel dat ik dat nogal obvious vond.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is geen vuist hè. Of is jouw eikel zo groot als een vuist?
Dat homo's het in de kont nemen? Ja, je moet toch wat zonder kut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee
[..]
Nee ik bedoel dat ik dat nogal obvious vond.
Ik wist het jullie zijn reptilians nu heb je jezelf verraden.quote:
Ik wil wel keertje anaal geven. Bij een vrouw dan.. lijkt me wel een strakke actie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat homo's het in de kont nemen? Ja, je moet toch wat zonder kut.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[/uote]
wat
[/qote]
Mannen doen het beter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wil wel keertje anaal geven. Bij een vrouw dan.. lijkt me wel een strakke actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |