Ik ben blij dat je de implicatie begrijpt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
O ok, ik zit net dit weekend in Nijmegen.
hommo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hebben jullie allemaal stelletjes gevormd nu? Zo ja, mag ik met deadprez?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb anabolen uit Tsjernobyl ik klap je zo kapot.
Wel dus, in het weekend gaat bij ons altijd het dak eraf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij een openlucht zolder hebt
ja kkr geilquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:
Als jij ruzie met bois uit Arnhem-Zuid wilt, be my guest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de implicatie begrijpt.
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef chroestjov het volgende:
Het kan niet elke avond feest zijn.
boisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als jij ruzie met bois uit Arnhem-Zuid wilt, be my guest.
Gewoon flip-flip, wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat wordt wel neuken, mits dp ontvangt.
Hij stampt jouw anus vriend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat wordt wel neuken, mits dp ontvangt.
Hommo termen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon flip-flip, wel zo sociaal.
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt wel, luister maar een keer naar Taylor Swift.
Ik stelde me altijd voor dat homo's tijdens het ontvangen klaarkwamen. Geen idee waarom ik me zulke dingen voorstel trouwens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
dat kan niet zijn wat ik denk dat het isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoiquote:
Ik blijf lekker veilig op m'n zolderkamertje.quote:
Oh. Ja logisch tokkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Midden in de seks wisselen van positie.
Daar fap je op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik stelde me altijd voor dat homo's tijdens het ontvangen klaarkwamen. Geen idee waarom ik me zulke dingen voorstel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |