Moet je ze nog wel kunnen kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Het leven is één groot feest, maar je moet zelf wel de slingers ophangen.
Ja jij weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Waar koop je die?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
De ex?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar baseer jij deze voorspellingen op?
In mijn vrije tijd schrijf ik reality-show scripts. Zo gaan deze dingen meestal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi toch. Het is niet zomaar uit gegaan. Beter zo
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij weet niet waar je het over hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
wat kijk jij
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
Hoe moet je die ophangen als je geen plafond hebt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
Alsof jij een openlucht zolder hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe moet je die ophangen als je geen plafond hebt?
et tuquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Wat moet de FOK!knokploeg met users die medeleven tonen¿
Ik ga je slopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]dit is de gelukkigste dag uit mijn FOK!leven.
Compassion is a good hidden attack.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Wat moet de FOK!knokploeg met users die medeleven tonen¿
zolang je er maar plezier in hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga je slopen.
Met alle plezier.
Ik voorspel dat er dit weekend wat bushokjes hersteld moeten worden rond arnhem CSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga je slopen.
Met alle plezier.
Mattie mijn brede Deltoid beschermd haarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT HAAR IETS OVERKOMT WAT DOE JE
Hartverwarmend antwoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zolang je er maar plezier in hebt
Ik heb anabolen uit Tsjernobyl ik klap je zo kapot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie mijn brede Deltoid beschermd haar
O ok, ik zit net dit weekend in Nijmegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er dit weekend wat bushokjes hersteld moeten worden rond arnhem CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |