Jij, mijn zwemleraar gaf dat altijd na de zwemlesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie vroeger ook op seksles gezeten?
Dan moet je bij elkaar terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij heeft ook nog wel 'gevoelens'. Denk allebei ongeveer even veel.
Ik heroverweeg een hoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij, mijn zwemleraar gaf dat altijd na de zwemles
Wij kregen dat op school van de meester.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Witte boterhammen zijn niet goed voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wij kregen dat op school van de meester.
En we deden ook vaak het witte boterhammenspel.
Ik heb besloten niets te heroverwegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En tien minuten later neukte je haar hard. Baas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vroeg of ik al was verder gegaan met andere meisjes.. ( na zoenen zeg maar ) Toen zei ik uhh ja.. soort van. Moest ze huilen![]()
Vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onder de plak vandaan komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT DE FUCK MOET IK DOEN DAN. Als ik vertel dat ik er al 4 geneukt heb gaat ze denk ik doodMaar kan niet liegen tegen haar.
Was na de seksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tien minuten later neukte je haar hard. Baas.
Ja ik zit meer onder mijn eigen plakquote:
Soort vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vroeg of ik al was verder gegaan met andere meisjes.. ( na zoenen zeg maar ) Toen zei ik uhh ja.. soort van. Moest ze huilen![]()
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Witte boterhammen zijn niet goed voor je.
Moet je je wassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was na de seks
[..]
Ja ik zit meer onder mijn eigen plak
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT DE FUCK MOET IK DOEN DAN. Als ik vertel dat ik er al 4 geneukt heb gaat ze denk ik doodMaar kan niet liegen tegen haar.
wat een gierige kankerlulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen de verliezer hoefde die op te eten. Maar de meester liet ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vreten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmm ik zal je laten weten hoe of wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.
Dit voorspel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Waar baseer jij deze voorspellingen op?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De waarheid vertellen, zij huilt, schuldgevoelens, zij heroverweegt de relatie, haar vriendinnen nemen haar mee uit en vertellen haar dat je een lul bent, ze heeft een dronken one night stand om je terug te pakken, daarna spreken jullie elkaar weer maar besluiten jullie dat het beter gedaan kan zijn.
Dit voorspel ik
Mooi toch. Het is niet zomaar uit gegaan. Beter zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit voorspel ik
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb besloten niets te heroverwegen.
quote:
Wanneer knokploeg meetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Door deze voorspelling te geven toon je medeleven en ben je hierbij opgenomen in de FOK!(KLB) Knokploeg. Welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |