Jij bent echt een sekstank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gedaan met mijn exWas niet zo tactisch.
Hou jezelf in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moest je herstelseks hebben na die tinderchick.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was het leuk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zei dat vanmiddag dan.quote:
Nee zij was best prima.. maar ja ex he.. gevoel enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest je herstelseks hebben na die tinderchick.
Wazmetjouquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ik zeg het wel als we weer beginnen ok doei
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur ook is picca van jou dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Dat lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]twatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in mijn favoriete ondergoed.
Ik zal om de vijf minuten een sms sturen met het bevel dat je jezelf moet inhouden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zei dat vanmiddag dan.
[..]
Nee zij was best prima.. maar ja ex he.. gevoel enzo
Zij heeft ook nog wel 'gevoelens'. Denk allebei ongeveer even veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
BlauweTijger, heb jij seks gehad met je ex terwijl jij gevoelens hebt en zij niet?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij voor je
Hij wordt gebruiktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
BlauweTijger, heb jij seks gehad met je ex terwijl jij gevoelens hebt en zij niet?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie vroeger ook op seksles gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |