quote:
ok trolliequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twaalf zijn.
Twaalf en zo'n lichaam.
Heb er niks over meegekregen anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leef je onder een fucking mountain ofzo?
Straks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Aberella het volgende:
Het is help-Aberella-de-nachtdienst-door-feest.
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.quote:
to hot ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.![]()
![]()
![]()
CULT dus.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Even een minuut stilte voor alle gebanden.
Mijn banden doen het nog hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Ik dacht dat het kerstmutsen waren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er staat to hot to handle op. En dat patroon zijn rode pepers.![]()
![]()
![]()
CULT dus.
nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Kijk daar gaat het fout.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kerstmutsen waren.
kleding met taalfouten eropquote:
Al voorbij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Aberella het volgende:
Heb even goed gekeken, maar zie het nog steeds niet goed. Gaarne een close-up.quote:
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuwsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Met lange halen neukte hij tegen haar billetjes op, sloeg zijn handen onder haar om haar stevige ronde borstjes en onder Mandy werd het natter en natter van hun geil.
Wow man jeetje ik glij van mijn stoelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Met lange halen neukte hij tegen haar billetjes op, sloeg zijn handen onder haar om haar stevige ronde borstjes en onder Mandy werd het natter en natter van hun geil.
jaquote:
kutsapquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuws
Zit in de was denk ik.. kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb even goed gekeken, maar zie het nog steeds niet goed. Gaarne een close-up.
Dan wil ik ze later hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit in de was denk ik.. kan hem niet vinden.
Kutvocht. Eufemistisch gesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is geil als zelfstandig naamwoord? Ik leer elke dag iets nieuws
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kutvocht. Eufemistisch gesproken natuurlijk.
Genoeg, maar wat wil je precies weten dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fascinerend, kun je mij hier meer over vertellen?
ik FOK! altijd in de clubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Autisten die hier altijd te vinden zijn en spreken over feesten.
Als je met 15 man in een woongroep zit heb je nou eenmaal vaak feest (minstens elke maand).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Autisten die hier altijd te vinden zijn en spreken over feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |