quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef snellejelle het volgende:
"Geen teleurstelling, maar een afgang"
Ja, en vooral omdat je dan weer al die achterlijke kutdebielen gaat krijgen die hem de grond in borenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef DeLuna het volgende:
Ja haal de bobslee ellende er ook maar weer bij. Wat de fucks
4 jaar geleden beet hij zijn tong nog af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef snellejelle het volgende:
"Geen teleurstelling, maar een afgang"
bij mijop de opleiding zijn ze alleen geïnteresseerd in voetbal en fitnessquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom doe ik nu ook een sportopleiding.
Hey pssst meisje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij mij is het 50/50
Maar ja, ik durf toch niet tegen al die vrouwen te praten. Dus daar heb je niks aan
Ik wist niet eens dat die twee andere mannen het jaar daarvoor in het ziekenhuis zijn beland joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en vooral omdat je dan weer al die achterlijke kutdebielen gaat krijgen die hem de grond in boren
Hadden we Arend Glas nog maar, die ging gewoon met zijn bobslee van de K1.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Van Calker
Ik kan zijn toontje tijdens zijn interviews niet uitstaan.
Wie is dat ook alweer?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rebusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was eigenlijk zijn probleem. Hij was daarvoor altijd een blaaskaak en als je dan dat doet, dan krijg je dat zo over je heen. Als hij daarvoor wat minder arrogant was geweest, was hij denk ik minder sterk bejegend. Al is wat er over hem gezegd is gewoon schandalig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Van Calker
Ik kan zijn toontje tijdens zijn interviews niet uitstaan.
Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.quote:
Nog 2 jaar wachtenquote:
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekjequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.
Ik ga gewoon 2,5 jaar lang huilend in een hoekje zitten totdat het zover is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekje
Straks weer CL, dan nog WKquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekje
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken ik nog van auschwitz, best een aardige gozer.
Die boeien mij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het is nooit echt hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Straks weer CL, dan nog WKDan pas is er een zwart gat.
Dan heb je zo'n moment, dat je op de bank zit, en denkt: 'wat moet ik nou met al mijn tijd doen.'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben we kans op goud in de sneeuwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die boeien mij niet.
Ik ben wel bang voor het zwarte gat ja.
Volgende week Omloop het Volk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Straks weer CL, dan nog WKDan pas is er een zwart gat.
Volgende week het NK in het Olympisch Stadion.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je NOS.nl intikt en er geen streams zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n moment, dat je op de bank zit, en denkt: 'wat moet ik nou met al mijn tijd doen.'
Heb je het nieuwe album trouwens al gecheckt van Beck?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die boeien mij niet.
Ik ben wel bang voor het zwarte gat ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |