Die toen ineens brons won op de 1000quote:
Ah.quote:
Ik weet de 1500m van Tuitert ook nog wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Helemaal uit mijn herinnering die spelen.. buiten de 10 km.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
'Mayday! Mayday! Dit gaat helemaal fout!"
Toen zat ik in Frankrijk te schaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet de 1500m van Tuitert ook nog wel.
hij geeft van Calker tips?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
'Mayday! Mayday! Dit gaat helemaal fout!"
Hoezo ga je daar helemaal schaken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat ik in Frankrijk te schaken.
We lachten Hedrick allemaal uit tijdens zijn debuut in de World Cups. Die gozer kon er helemaal niks van, dachten we toen.quote:
Ik deed toen een andere opleiding waar echt van die anti sport mensen in de klas zaten en die begrepen echt niet wat ik er zo leuk aan vond. Toen was ik ook klaar met die lui en ben ik gestopt met die opleidingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat ik in Frankrijk te schaken.
Vrij naïef wel, met een wereldtiteltje of 50?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
We lachten Hedrick allemaal uit tijdens zijn debuut in de World Cups. Die gozer kon er helemaal niks van, dachten we toen.
#trotsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed toen een andere opleiding waar echt van die anti sport mensen in de klas zaten en die begrepen echt niet wat ik er zo leuk aan vond. Toen was ik ook klaar met die lui en ben ik gestopt met die opleiding![]()
Het zag er ook niet uit. Zelfs bij Gunda zat er meer souplesse in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
We lachten Hedrick allemaal uit tijdens zijn debuut in de World Cups. Die gozer kon er helemaal niks van, dachten we toen.
Verschrikkelijk is dat als je met een groep mensen bent die zo anti sport zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed toen een andere opleiding waar echt van die anti sport mensen in de klas zaten en die begrepen echt niet wat ik er zo leuk aan vond. Toen was ik ook klaar met die lui en ben ik gestopt met die opleiding![]()
Opleiding was ook kut hoor, en wilde eigenlijk al stoppen. Maar dit was de druppel ofzo.quote:
Daarom doe ik nu ook een sportopleiding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat als je met een groep mensen bent die zo anti sport zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |